C 07.2012 по теперішній час (13 років 4 міс.)
В компанії: Банк , Київ Посада: Спеціаліст Секретаріату Правління ПАТ "Промінвестбанк" Функціональні обов'язки: Здійснення редакційної і процедурної експертизи текстів рішень Правління. Підготовка протоколів Правління. Супровід погодження рішень Правління членами Правління. Реєстрація, облік та ведення електронного реєстру рішень Правління. Забезпечення доведення до виконавців протоколів Правління. Виготовлення та засвідчення копій та витягів з протоколів засідань Правління.Надання на запити інших структурних підрозділів головного офісу, відділень Банку інформації, яка запитується. Оформлення та редагування наказів, розпоряджень, листів за підписом Голови Правління. Первинний розгляд вхідної кореспонденції. Реєстрація вхідної/вихідної кореспонденції, ведення електронної бази кореспонденції. Реєстр та ведення бази організаційнорозпорядчих документів. Доведення ОРД до відповідних структурних підрозділів. Робота з поштою НБУ. Робота в програмі SAP, GARCHIVE.
C 02.2011 по 03.2012 (1 рік 1 міс.)
В компанії: ПП «Карго Сервіс», Київ Посада: Помічник керівника Функціональні обов'язки: Зустріч гостей. Прийом, відправка факсів.Виконання доручень керівника. Оформлення кореспонденції. Контроль забезпечення життєдіяльності офіса. Пошук інформації, організація заходів.
C 04.2007 по 11.2010 (3 роки 7 міс.)
В компанії: Дарницьке районне управління юстиції у м.Києві, Київ Посада: Головний спеціаліст Дарницького районного управління юстиції у м.Києві Функціональні обов'язки: Легалізація місцевих громадських організацій, місцевих осередків всеукраїнських та міжнародних громадських організацій, місцевих та первинних професійних спілок, реєстрація структурних утворень політичних партій, державна реєстрація місцевих благодійних організацій, відділень (філій, представництв) всеукраїнських та міжнародних благодійних організацій. Здійснення перевірки статутної діяльності зареєстрованих об’єднань громадян. Внесення відповідної інформації до Єдиного державного реєстру та Єдиного реєстру громадських формувань. Висвітлення через засоби масової інформації роботи управління по легалізації об’єднань громадян. Розгляд звернень громадян з питань, що належать до компетенції управління юстиції. Облік, підтримання в контрольному стані та зберігання актів законодавства. Здійснення перевірок в районній державній адміністрації її управліннях, відділах, інших структурних підрозділах дотримання законодавства про державну реєстрацію нормативноправових актів, стану організації нормотворчої діяльності та проведення державної реєстрації нормативноправових актів районної державної адміністрації, її управлінь та відділів. Ведення кадрового діловодства управління юстиції, відділів РАЦС та ДВС (підготовка документів, а саме: прийом і звільнення, заповнення трудових книжок, графік відпусток, табель робочого часу, оформлення лікарняних, формування особових справ, ведення протоколів, підбір співробітників, здача звітності).
C 11.2006 по 04.2007 (5 міс.)
В компанії: Дарницьке районне управління юстиції у м.Києві, Київ Посада: Провідний спеціаліст Дарницького районного управління юстиції у м.Києві Функціональні обов'язки: Здійснення перевірок стану правової роботи в місцевих органах виконавчої влади, на державних підприємствах, в установах, організаціях. Здійснення перевірок стану правової освіти в навчальних закладах, на підприємствах, в установах і організація. Брала участь у семінарах, конференціях, олімпіадах правових знань. Здійснення прийому громадян в громадській правовій приймальні для малозабезпечених верств населення. Ведення кадрового діловодства управління юстиції, відділів РАЦС та ДВС. Здійснення перевірок в районній державній адміністрації її управліннях, відділах, інших структурних підрозділах дотримання законодавства про державну реєстрацію нормативноправових актів, стану організації нормотворчої діяльності та проведення державної реєстрації нормативноправових актів районної державної адміністрації, її управлінь та відділів.
C 06.2004 по 10.2005 (1 рік 4 міс.)
В компанії: ТОВ "ЕКМ", Київ Посада: Бухгалтер Функціональні обов'язки: Документообіг (оформлення рахунківфактур, податкових/видаткових накладних, платіжних доручень, довіреностей). Підготовка звітів з купівлі –продажу товарів. Відомості на заробітну плату.
|