C 03.2013 по 03.2014 (1 рік )
В компанії: ПАТ «Банк Руский Стандарт », Київ Посада: Оператор call-центра Функціональні обов'язки: Консультація клієтів, підрахунок суми для закриття договору, інформування по платижам, активація та підключення дододкових послуг(смс, страхування), консультація по тарифам банка, консультація по депозитам, інформація по активним депозитам, по графіку роботи відділень.
C 11.2011 по 03.2012 (4 міс.)
В компанії: Гіпермаркет АШАН Україна(Біличі), Київ Посада: Касир торговельного залу Функціональні обов'язки: Якісне обслуговування клієнтів магазину, швидкий темп роботи, обученія новенькихз касирів. Також дуже часто займалась допомогою діжурного менеджера на смені, або роллера.
C 06.2011 по 08.2011 (2 міс.)
В компанії: Viasat TV (Віасат ТВ) Україна, Київ Посада: Оператор call-центра Функціональні обов'язки: Займалась входящими і ісходящими дзвінками. Консультація існуючих клієнтів, утримка клієнтів які бажають розірвати достроково договір, консультація по пакетам і різна інша інформація.
C 09.2010 по 03.2011 (6 міс.)
В компанії: Credit Collection Group, Київ Посада: Оператор контакт центру по взисканию кредитної заборгованості, коллектор Функціональні обов'язки: Консультація, мотивація до оплати, інформування последствій які можуть привести до невчасної сплати існуючої заборгованості. Інформування третіх особ які наслідки матиме дана заборгованість. Пропрацювавши на протязі півроку здобула багато навик які в майбутньому мені можуть понадобитись, стресоустойкість в скрутній ситуації.
|
| Відомості:
• Відповідальність, цілеспрямованість, дисциплінірованність, пунктуальність, уважність, грамотно поставлена мова;• Коммуникабельність, організованість, добрзичлевість, бажання розвиватись і учитись новому, охайність, без вредних привичок;• Вміння працювати в команді і самостійно для досягненьня оптимального результату. |