C 06.2014 по 12.2014 (6 міс.)
В компанії: ПАТ «АЛЬФА-БАНК», Київ Посада: Провідний спеціаліст управління корпоративних розрахунків і транзакційного бізнесу Функціональні обов'язки: Надання та забезпечення інформаційної підтримки юридичних осіб щодо повного циклу використання системи клієнтбанк iFOBS. Виконання вхідних заявок на створення та підключення до системи клієнтбанк iFOBS та подальша обробка сертифікатів користувачів. Вирішення нестандартних ситуацій, котрі виникають у користувачів в процесі роботи з клієнтбанком iFOBS. Розробка та надання практичних кейсів для подальшого вдосконалення існуючої бази знань відділу обслуговування та продажів банківських продуктів. Проведення повного циклу тестування релізів iFOBS та АБС Б
C 11.2013 по 03.2014 (4 міс.)
В компанії: ПАТ «АЛЬФА-БАНК», Київ Посада: Спеціаліст навчання / бізнес тренер Функціональні обов'язки: Проведення базових, регулярних тренінгів по банківським продуктам спеціалістам відділу обслуговування та продажів банківських продуктів та відділу контролю. Збір та аналіз даних для індивідуальної роботи із спеціалістами відділу обслуговування банківських продуктів в процесі функціонального розвитку та підвищення показників консультування клієнтів. Проведення навчання спеціалістів групи підтримки пластикових карток, які переводились на підтримку клієнтів А Клубу. Вдосконалення існуючої бази знань для консультування клієнтів спеціалістами відділу обслуговування та продажів банківських продуктів. Розробка та впровадження презентаційних шаблонів по існуючим продуктам клієнтам АКлубу, дистанційних курсів, тестів для підвищення кваліфікації спеціалістів та програми навчання по напрямку кредити.
C 08.2013 по 10.2013 (2 міс.)
В компанії: ПАТ «АЛЬФА-БАНК», Київ Посада: СТАРШИЙ СПЕЦІАЛІСТ ВІДДІЛУ КОНТРОЛЯ Функціональні обов'язки: Розробка та впровадження нових стандартів обслуговування клієнтів, методичних вказівок оцінювання, які використовувались при прослуховуванні, аналізу дзвінків спеціалістів відділу обслуговування та продажів банківських продуктів відділом контролю. Перевірка наданих відповідей на електроні та письмові запити від клієнтів групою відповідальних працівників. Навчання нових працівників відділу контролю. Проведення презентаційної сесії спеціалістам відділу обслуговування та продажів банківських продуктів про відділ контролю. Підтримання інформаційного супроводу щодо діяльності відділу контролю задля створення позитивного іміджу.
C 12.2012 по 08.2013 (8 міс.)
В компанії: ПАТ «АЛЬФА-БАНК», Київ Посада: Спеціаліст відділу контроля Функціональні обов'язки: Прослуховування, аналіз дзвінків спеціалістів відділу обслуговування та продажів банківських продуктів. Перевірка наданих відповідей на електроні та письмові запити від клієнтів групою відповідальних працівників. Розробка та надання практичних рекомендацій щодо покращення рівня обслуговування клієнтів спеціалістами відділу обслуговування та продажів банківських продуктів. Навчання нових працівників відділу контролю. Проведення навчання, майстеркласів та калібровок з керівниками груп, працівниками відділу обслуговування та продажів банківських продуктів. Здійснення інформаційного супроводу щодо діяльності відділу контролю задля створення позитивного іміджу.
C 06.2012 по 11.2012 (5 міс.)
В компанії: ПАТ «АЛЬФА-БАНК», Київ Посада: Старший спеціаліст / керівник групи обслуговування та продажів банківських продуктів Функціональні обов'язки: Надання інформаційної підтримки по всьому спектру банківських продуктів та послуг для фізичних та юридичних осіб. Відповіді на електронні запити клієнтів через WEB, My Alfabank. Підготовка звітів по діяльності групи та по окремим напрямам діяльності відділу обслуговування та продажів банківських продуктів. Збір та аналіз данних для проведення індивідуальної роботи з кожним учасником групи в процесі підвищення його показників.
C 08.2011 по 05.2012 (9 міс.)
В компанії: ПАТ «АЛЬФА-БАНК», Київ Посада: Спеціаліст відділу обслуговування та продажів банківських продуктів Функціональні обов'язки: Надання інформаційної підтримки по всьому спектру банківських продуктів та послуг для фізичних осіб. Складання відповідей на електронні запити клієнтів через WEB, My Alfabank.
|