C 08.2009 по 07.2014 (4 роки 11 міс.)
В компанії: АТ "ЄВРОГАЗБАНК", Київ Посада: Начальник адміністративно-господарського відділу Функціональні обов'язки: Організація і контроль утримання в чистоті приміщень, територій та зелених насаджень.Проведення поточних ремонтнобудівельних робіт. Підготовка приміщень для роботи працівників та прибирання приміщень після звільнення та повернення їх орендодавцю.Забезпечення справності та контроль експлуатації інженерних комунікацій, зокрема котельні. Проведення щорічного технічного обслуговування котлів індивідуального опалення, кондиціонерів, ліфтів.Заключення договорів та проведення щомісячних звітів по комунальних платежах з Київенерго, Київгаз, Київводоканал, УЖКГ, а також з організаціями по вивозу побутового та будівельного сміття.Комплектація приміщень офісними меблями, офісною технікою, касовою технікою, господарським приладдям, електроприладами. Контроль за ремонтом та гарантійним обслуговуванням офісної та касової техніки.Закупка та контроль видачі засобів для прибирання території, офісної техніки, канцелярських та касових товарів.Забезпечення приміщень питною водою та кулерами для питної води.Забезпечення виконання правил по охороні праці та правил пожежної безпеки, проведення інструктажів з працівниками.Організація та контроль роботи прибиральниць, двірника, електрика, сантехніка.Проведення тендерів та заключення договорів з постачальниками ТМЦ та послуг, оренди приміщень.Проведення інвентаризації основних засобів, підготовка актів до списання ТМЦ.Участь в розробці внутрішніх положень та процедур банку, розробка посадових інструкцій працівників адміністративногосподарського відділу
|
Рівень володіння комп'ютером: досвідчений користувач Комп'ютерні навички: Windows ХР, MS Office, 1C – підприємство (торгівля та склад), системи баз даних Oracle, знання внутрішньої архітектури комп’ютера, встановлення пакету програмного забезпечення, побудова локальних комп’ютерних мереж.ЗАЙМАВСЯ ПРОДАЖЕМ КОМП!ЮТЕРНОЇ ТЕХНІКИ
|