C 11.2013 по 05.2014 (6 міс.)
В компанії: Компания СЕРНА, Київ Посада: Фахівець по роботі з персоналом Функціональні обов'язки: Облік та видача матеріальних цінностей, проведення інвентаризації, організація робочих місць та підтримання їх у належному технічному стані,організація та контроль за чистотою прибирання на закріплених територіях, співпраця з орендодавцем по орендним питанням , закупка канцтоварів, офісної мебелі, господарських товарів, оргтехніки, картриджів та комплектуючих до ПК, підтримання оргтехніки у належному технічному стані, забезпечення співробітників канцтоварами, контроль за мікрокліматом у офісах ( робота систем кондиціонування та вентиляцій), закупку, облік та видача мобільних пристроїв, замовлення нових номерів МТС та КиївСтар для корпорацій, їх блокування, відкріплення номерів, контроль за мобільними витратами підтримання належного протипожежного стану у приміщеннях, перезаправка вогнегасників, проведення інструктажів, контроль за паркувальними місцями, робота з договорами, проведення тендерів.
C 01.2012 по 11.2013 (1 рік 10 міс.)
В компанії: Райфайзен Банк Аваль, Київ Посада: Комендант відділу господарського управління Функціональні обов'язки: Координація роботи офісу, Складання бюджету, Контроль закупівель і витрат малоцінних товарів, Контроль закупівель і витрат продовольчих товарів, Контроль закупівель і забезпечення офісу хоз.засобами, Організація роботи технічного персоналу, Підбір тих.персоналу, Здійснення контролю за станом побутової техніки, Організація ремонту/закупівля побутової техніки, Організація бизнесмероприятий, Організація корпоративних заходів, Організація прийому гостей і урочистих заходів, Озеленення Банку, закупівля посадочного матеріалу, Закупівля подарунків іквітів.Проведення інвентаризації, організація робочих місць та підтримання їх у належному технічному стані,організація та контроль за чистотою прибирання на закріплених територіях, співпраця з орендодавцем по орендним питанням
|