C 11.2015 по 12.2015 (1 міс.)
В компанії: ТОВ "Виробник Металевих контейнерів", Миколаїв Посада: Менеджер ЗЕД Функціональні обов'язки: На посаді Менеджера ЗЕД виконувала підготовку документів для імпорту/експорту товару.Підготовка документів для проходження сертифікації Екологічної безпеки, РТПП, супроводжувальної документації. Підготовка документів для отримання сертифікатів проходження товарів.Підготовка документів для проходження експертизи експортного контролю. Підготовка рахункуфактури, інвойсу. Підготовка документів для отримання електроного ключа для виводу декларації. Декларування товару.
C 05.2015 по 09.2015 (4 міс.)
В компанії: ПАТ "Альфа-Банк", Миколаїв Посада: Спеціаліст з операційно-касової роботи Функціональні обов'язки: Консультування клієнтів з питань обслуговування.Своєчасне та належне проведення готівкових та безготівкових операцій за рахунками фізичних осіб(відкриття рахунку,прийом додаткових внесків, видача коштів, безготівкові перерахування з поточних та депозитних рахунків згідно доручення вкладника, перерахування коштів на поточні рахунки вкладників в інших установах банків, поповнення/видача з карткових рахунків міжнародних систем та ін.). Виконання операцій з переказу іноземної валюти за межі України за дорученнями фізичних осіб та виплати фізичним особам переказаної їм із за кордону іноземної валюти без відкриття поточного рахунку через міжнародні платіжні системи грошових переказів.
C 08.2014 по 01.2015 (5 міс.)
В компанії: Імексбанк, Миколаїв Посада: Провідний економіст Функціональні обов'язки: Консультування клієнтів з питань обслуговування.Оформлення первинних/касових документів по операціях з клієнтами, справ з юридичного оформлення рахунку клієнтів. Виконання платіжних вимог. Робота з картковими продуктами НСМЕП та МПС Visa(обслуговування клієнтів з питань випуску, ознойомлення клієнта з тарифами,приймання документів та оформлення ПК, видача карток, виписок, пінконвертів, та довідок, позабалансовий облік платіжних карток та пінконвертів). Оформлення договорів банківського вкладу(рахунку),ознайомлення клієнта з умовами залучення вкладів, з діючими тарифами. Своєчасне та належне проведення готівкових та безготівкових операцій за рахунками фізичних осіб(відкриття рахунку,прийом додаткових внесків, видача коштів, безготівкові перерахування з поточних та депозитних рахунків згідно доручення вкладника, перерахування коштів на поточні рахунки вкладників в інших установах банків, поповнення/видача з карткових рахунків міжнародних систем та ін.). Виконання операцій з переказу іноземної валюти за межі України за дорученнями фізичних осіб та виплати фізичним особам переказаної їм ізза кордону іноземної валюти без відкриття поточного рахунку через міжнародні платіжні системи грошових переказів "WesternUnion", "Contact", "Unistream", "MoneyGram", "RIA", "Швидко". Операції з банківськими металами, чеками.Забезпечення правильності оформлення всіх прийнятих документів, необхідних для відкриття/закриття, переоформлення рахунків відповідно до вимог.Робота з банківським програмним забезпеченням "IsCard", "Production Way4", ПК "БІСГРАНТ".Протягом роботи 20.1142114р. В.о. начальника відділення.
C 08.2013 по 07.2014 (11 міс.)
В компанії: ПАТ «ВТБ БАНК», Миколаїв Посада: Старший спеціаліст відділу супроводження продажів Функціональні обов'язки: Внесення в АБС Б2 обов’язкових параметрів договорів страхування. Контроль за своєчасним підвищенням процентної ставки. Проведення реструктуризації кредитної заборгованості. Проведення щорічного або щоквартального аналізу та переоцінки фінансового стану позичальника (поручителя) відповідно до внутрішніх нормативних документів. Друк та оформлення сформованих видаткових позабалансових ордерів, та на їх підставі вилучення зі сховища цінностей Банку оригіналів договорів (кредитного, застави/ поруки) та додаткових угод до них з подальшою передачею їх до Відділу оперативного зберігання Управління супроводження банківських операцій ГО. Проведення регулярних перевірок стану та наявності заставного майна з періодичністю, визначеною внутрішніми нормативними документами. Забезпечення надання письмового запиту відповідальній особі в ГО щодо виведення об’єкту застави з Державний реєстр обтяжень рухомого майна (ДРОРМ) та отримання відповідних витягів з ДРОРМ. Формування проектів додаткових угод до договорів (кредитного, іпотеки, поруки, застави), графіку повернення кредиту і сплати процентів та розрахунку вартості сукупних послуг у разі проведення реструктуризації/ зміни умов. Отримання ПК та ПІНконверти, з подальшим підтвердженням акта прийманняпередавання ПК та ПІНконвертів. Здійснення знищення ПІНконвертів з подальшим складанням акта про знищення. Встановлення кредитних лімітів по картрахункам. Підбір та звірка документів для подальшої передачі до відділення (дирекції) для формування меморіальних документів дня. Обробка повідомлень за «Платежами населення» в АБС з подальшим перерахуванням коштів отримувачу. Оформлення зведених прибуткововидаткових касових ордерів по операціях з платіжними картками по ПОС-терміналах відповідно до сформованого сумарного звіту ПОСтермінала.
|