C 10.2013 по 11.2014 (1 рік 1 міс.)
В компанії: «Сім Зірок», Київ Посада: Відповідальний за напрямок клієнтський сервіс та агентська мережа Функціональні обов'язки: Участь в розробці інтернет платформи, рекомендації стосовно функціоналу для користувачів та агентів; формалізація бізнеспроцесів платформи; організація роботи лінії пвдтримки користувачів; безпосереднє надання консультацій користувачам платформи та проведення необхідних поштових розсилок та повідомлень; розробка агентської програми: вимоги, регламент роботи, методичні матеріали; пошук та підбір агентів, укладення договорів про співробітництво.
C 01.2012 по 10.2013 (1 рік 9 міс.)
В компанії: НАСК "Оранта", Київ Посада: Начальник Управління супроводження банківських продажів Функціональні обов'язки: Проведення переговорів з метою організації співробітництва; підписання та супровід договорів з партнерами; організація роботи структурних підрозділів компанії з партнерами; підготовка плану стосовно депозитного портфелю компанії (рекомендації стосовно розміщень та пролонгації депозитів); написання нормативних документів; аналіз виконання планових показників по надходженням.
C 04.2010 по 01.2012 (1 рік 9 міс.)
В компанії: НАСК "Оранта", Київ Посада: Головний спеціаліст Управління роботи з фінансовими установами Департаменту організації роздрібних продажів Функціональні обов'язки: Основні обов’язки: ведення звітності (в т.ч. для Наглядової Ради) про надходження страхових платежів при співпраці з фінансовими установами (в розрізі: дирекцій, банків, продуктів, звітних періодів і т.д.); інформаційний та адміністративний супровід партнерських продаж; супровід договорів, що регламентують співробітництво з банками – партнерами; робота з регіональними дирекціями НАСК «Оранта» при поновленні договорів страхування, укладених з кредитопозичальниками банківпартнерів.
C 08.2008 по 03.2010 (1 рік 7 міс.)
В компанії: ТОВ «Оранта Онлайн», Київ Посада: Начальник відділу підтримки продажів. Функціональні обов'язки: Основні обов’язки: участь в розробці Системи Автоматизації Продаж (САП) страхових продуктів (https://backend.online.oranta.ua), як менеджер продукту формалізація бізнеспроцесів, рекомендації щодо реорганізації інтерфейсу та функцій користувача, надання консультацій з страхових продуктів, кінцеве тестування; адміністрування продажів, контроль доступу користувачів в систему; розробка стратегії онлайнпродажів; безпосередній продаж договорів страхування; контроль за здійсненням продаж у Дирекціях та відділеннях страхової компанії; проведення навчання для співробітників партнерів по страховим продуктам та використанню САП; написання інструкції для користувачів; підготовка звітів.
C 06.2007 по 08.2008 (1 рік 2 міс.)
В компанії: АТ КБ «Дельта Банк», Київ Посада: Провідний фахівець відділу телефонних звернень Функціональні обов'язки: Навчання співробітників (операторів контакт центру) що безпосередньо займаються обслуговуванням клієнтів, допомога в опануванні нових программ та сервісів, координування їх роботи:погодження графіку роботи, допомога при використанні спеціальних програмних комплексів,допомога в вирішенні суперечливих питань, консультування в складних ситуаціях.
|
Найбільш важливі досягнення в житті та кар'єрі:
Я можу: Підготувати до затвердження нормативні документи Компанії, договори, регламенти, методичні матеріали. Розробити програму мотивації, підібрати відповідного співробітника. Спілкуватись з клієнтами, користувачами інтернет - ресурсів (в т.ч., з такими, що мають прострочену заборгованість). Провести переговори з потенційними партнерами з метою налагодження співпраці. Вести фінансову звітність в розрізі продуктів, партнерів, періодів. Підготувати певний звіт на вимогу високого керівництва. Організувати роботу структурних підрозділів з партнером. Вести щоденну роботу по супроводженню договору з партнером – інформаційно та адміністративно. Приймати участь в розробці Інтернет – платформи, програмного забезпечення. Написати технічне завдання розробникам, надавати рекомендації щодо організації інтерфейсу, провести кінцеве тестування. Продавати договори страхування, супроводжувати онлайн – продаж страхових продуктів, розробити стратегію онлайн – продажів. Провести навчання партнера та його співробітників. Обрати або скласти вимоги до програми навчання. Легко навчитись тому, що не робила досі. |