C 09.2015 по 12.2015 (3 міс.)
В компанії: ПАО КБ «ПРИВАТБАНК» , Полтава Посада: Оператор Call-centre Функціональні обов'язки: Консультування клієнтів по всім питанням: тарифи по картам, оформлення карт, створення заявок на замовлення карт, закриття карткових рахунків, консультування по випискам; консультування по тарифам депозитів, оформлення депозитів в телефонному режимі, консультування по випискам депозитів; выплата на карту грошових переводів, консультування по тарифам грошових переводів; виплата депозитів на карту; грошових переводів по товарним кредитам.
C 12.2014 по 08.2015 (8 міс.)
В компанії: ПАО "Банк Михайловский", Полтава Посада: Спеціаліст міні-офісу Функціональні обов'язки: Оформлення кредитних заявок на споживчі кредити, завки на кредити готівкою и кредитні карти в телефонному режимі та в офісі безпосередньо з клієнтами,оформлення дебетних продуктів, підписання и оформлення договорів, ведення документації и бази клієнтів,телемаркетинг,роздача листовок, поклейка оголошень, прийом заяв клієнтів на зміни умов по договорам, консультації по продуктам банка
C 02.2013 по 10.2014 (1 рік 8 міс.)
В компанії: АТ "Дельта Банк", Полтава Посада: Фахівець сектору дистанційного обслуговуваання клієнтів Функціональні обов'язки: Здійснення вихідних дзвінків на оформлення кредитних заявок; оформлення кредитних заявок в телефонному режимі; консультування клієнтів по тарифній сітці банківських продуктів; надання відповіді клієнтам по результатам опрацьованої заявки. Як додаток до основних обов'яків, здійснення вихідних дзвінків по телемаркетингу пропозиція для клієнтів оформлення додаткових послуг банку (кредити, депозити, товар); консультація клієнтів по даним продуктам банку. Також як додаток до основних обов'язків прийом вхідних дзвінків на гарячій лінії банку консультація по всім питанням клієнтів (кредити,депозити,умови оформлення, умови користування карткою, мінімальгий платіж, сума до погашення, інтернет банкінг та внші питфння). Також обробка письмових звернень клієнтів щодо спірних питань спірні транзакції, скарги, пропозиції та інше);переоформлення кредитних та поточних карток клієнтів, фіксація голосових та письмових звернень клієнтів; надання відповіді на звернення клінтів у голослвлму режимі, активація та консультації щодо роботи в сестемі електронних платежів.
C 09.2012 по 02.2013 (5 міс.)
В компанії: ПП "Даценко І.І.", Полтава Посада: Адміністратор Функціональні обов'язки: Прийом товару; ведення обліку товару на складі та в торговому залі,проведення переобліку, проведення продажів товару населенню, консультація покупців, керівництво та координація роботи підлеглого персоналу, внесення пропозицій щодо покращення роботи магазину,та внесення пропозицій щодо покращення товарного асортименту.
|