C 02.2014 по 10.2014 (8 міс.)
В компанії: Комерційний Банк, Біла Церква Посада: Керівник з розвитку продажу Київської обл. Функціональні обов'язки: Знання ринку банківських продуктів для корпоративних продуктів; пошук нових корпоративних партнерів для співпраці по Київській та Черкаській обл.; проведення переговорів з партнерами та першими особами компаній; домовленість та проведення масштабних презентацій та виїздних продажів; координування роботи екпертів з продажу (зіставлення плану роботи, допомога в активному залученні клієнтів, виконання планових показників, аналіз поставлених задач); продаж кредитних та депозитних продуктів банку, страхових послуг, пакетів МСБ.
C 01.2014 по 02.2014 (1 міс.)
В компанії: АТ "БАНК РЕНЕСАНС КАПІТАЛ", Біла Церква Посада: Старший фахівець з продажу Функціональні обов'язки: Проведення презентацій на підприємствах; активне залучення клієнтів; консультування клієнтів по всіх банківських продуктах; оформлення заявок, підписання та ведення договорів, після продажне обслуговування клієнтів; робота з депозитами; виїздні продажів банківських продуктів; проведення днів "Банку" та ін.
C 03.2013 по 01.2014 (10 міс.)
В компанії: АТ "БАНК РЕНЕСАНС КАПІТАЛ", Біла Церква Посада: Старший фахівець з корпоративного продажу Функціональні обов'язки: Активне залучення клієнтів по місту та регіону; підключення підприємствпартнерів до співпраці; заведення анкети на реєстрацію підприємства та подача для перевірки СБ; проведення міні презентацій на корпоративних підприємствахпартнерах; проведення масових активностей на підприємствах; заведення заявок на кредит; після продажне обслуговування корпоративних клієнтів та ін.
C 07.2012 по 03.2013 (8 міс.)
В компанії: АТ "БАНК РЕНЕСАНС КАПІТАЛ", Біла Церква Посада: Фахівець з корпоративного продажу Функціональні обов'язки: Активне залучення клієнтів для оформлення корпоративних продуктів; проведення масових активностей; проведення презентацій, лифлейтингів, проведення Днів Банку на відкритих підприємствах; заведення заявок на оформлення кредитів, підписання пакету документів, після продажне обслуговування, консультація по супутніх (комісійних)банківських продуктах та ін.
C 11.2011 по 05.2012 (6 міс.)
В компанії: ПАТ "Акцент-Банк", Біла Церква Посада: Старший менеджер в.о.Заступника начальника відділення Функціональні обов'язки: Активне залучення юр. та фіз. осіб на обслуговування в банк; виконання індивідуальних планових показників по продуктам банку; забезпечення виконання планових нормативів відділенням; аналіз роботи роздрібного сектору; забезпечення роботи касового вузла; обслуговування фізичних осіб; Продаж банківських продуктів; Відкриття та обслуговування поточних, депозитних рахунків фізичних осіб (в т.ч. пенсійні, соціальні); Відкриття та супроводження карткових рахунків; карти GOLD; Здійснення та виплата переказів фізичних осіб по системі грошових переказів Western Union, та ін.(11 видів+SWIFT ПЕРЕКАЗИ); Кредитування фізичних осіб, в т. ч. і по агентських схемах; Проведення переговорів з юридичними особами та залучення їх до співпраці (відкриття та обслуговування рахунків); робота з касовими операціями, приймання платежів, валютообмін.
C 09.2010 по 11.2011 (1 рік 2 міс.)
В компанії: АТ "ДЕЛЬТА БАНК", Біла Церква Посада: Інспектор кредитний Білоцерківського відділення Функціональні обов'язки: робота по залученню нових клієнтів по депозитним та кредитним продуктам банку; вивчення потреб клієнтів; оформлення споживчих кредитів та кредитних карт; страхування клієнтів банку; оформлення кредитних рахунків фізичним особам; звітність перед банком за виконану роботу; після продажне обслуговування;
C 11.2009 по 09.2010 (10 міс.)
В компанії: Київська Торгово-Промислова палата України, Біла Церква Посада: Документознавець Функціональні обов'язки: розробка та впровадження технологічних процесів роботи з документами і документальною інформацією; планування, організація діяльності служби документального забезпечення управління; контроль за станом діловодства у структурних підрозділах; ведення табелів різного призначення; упорядкування складу документів та інформаційних показників, скорочення їх кількості оптимізації документопотоків; відбирання документів, які передаються на державне зберігання;
|
Рівень володіння комп'ютером: досвідчений користувач Комп'ютерні навички: MS Office, Cash desk, B2, Lotus Notes 7, Call center, Інтернет-браузери, Smar Thru, Промінь, BWM, 1С7, Crystal Finance Millennium.
|