Резюме № 62466
Опубліковано: 21.08.2015 р. Рубрика: Бухоблік та звітність
|
Керівник підрозділу / економіст / бухгалтер
|
Стартова зарплата: 3000 грн.
Тип роботи: Повний робочий день
|
Особиста інформація
|
Місто проживання: Тернопіль Освіта: вища
Дата народження: 12.05.1986 г. (37 років )
Стать: Жіноча Сімейний стан: Не перебуваю в шлюбі, дітей немає
|
Досвід роботи
|
C 10.2013 по 11.2014 (1 рік 1 міс.)
В компанії: ПАТ «ЄВРОПЕЙСЬКИЙ ГАЗОВИЙ БАНК», Київ Посада: Головний економіст сектору внутрішньобанківських операцій Функціональні обов'язки: Нарахування та здійснення бухгалтерського обліку заробітної плати та інших виплат працівникам (відпускні, лікарняні, матеріальні, винагороди за договорами ЦПХ тощо) – від 300 чол.; Відображення в обліку та ведення операцій пов`язаних з господарською діяльністю Банку; Перерахування податків до бюджету; Ведення обліку операцій з підзвітними особами (розрахунок відрядження працівників у національній та іноземній валюті); Формування та надання щомісячної, щоквартальної та річної звітності до контролюючих органів, внутрішніх та ін. зовнішніх користувачів; Відкриття та ведення рахунків згідно плану б/о; Постановка задач для підрозділів ІТ.
C 06.2009 по 10.2013 (4 роки 4 міс.)
В компанії: ПАТ «Державний Ощадний банк України» , Тернопіль Посада: Завідувач сектору оплати праці Функціональні обов'язки: Нарахування та здійснення бухгалтерського обліку заробітної плати та інших виплат працівникам (відпускні, лікарняні, матеріальні, винагороди за договорами ЦПХ тощо) – від 370 чол.; Перерахування податків до бюджету; Здійснення розрахунку резерву під забезпечення невикористаних відпусток та виконання необіхдних проводок; Робота з контролюючими органами; Ведення обліку операцій з підзвітними особами (розрахунок відрядження працівників у національній та іноземній валюті); Формування та надання щомісячної, щоквартольної та річної звітності до контролюючих органів (1ПВ, 1 ДФ, заявирозрахунка на відшкодування матеріального забезпечення, звіту у ФССзТВП, звіту по інвалідах, звіту по ЄСВ та інші); Здійснення прийому та аналізу коректного ведення табелів обліку робочого часу; Прослідковування змін у законодавстві щодо оплати праці та внесення змін у внутрішні документи Банку; Контроль за правильним відображенням операцій в програмному комплексі, оптимізація робочого часу; Успішний досвід впровадження програмних коплексів, навчання персоналу; Постановка задач для відділу ІТ.
C 02.2008 по 06.2009 (1 рік 4 міс.)
В компанії: ВАТ «ПлюсБанк» (ПАТ , Тернопіль Посада: Менеджер з продажу, в.о. начальника відділення, контролер - касир Функціональні обов'язки: Надання консультацій щодо кредитних програм та депозитних продуктів; Розрахунок сум по кредиту, щомісячної плати за ним, суми по депозитних вкладах; Отримання документів від клієнта, їх перевірка; Оформлення кредитів та депозитів для клієнтів, підготовка та передача в архів кредитних та депозитних справ; Виконання плану щодо залучення клієнтів; Організація роботи відділення тощо. Проведення валютнообмінних операцій; Здійснення операцій, пов`язаних з обслуговуванням грошових переказів: Контакт, Вестерн Юніон, Анелік, Юністрім ; Обслуговування депозитних операцій; Отримання підкріплення готівки та проведення інкасації; Зведення та формування касових і бухгалтерських документів за день, місяць.
|
Освіта
|
Навчальний заклад: Тернопільський національний економічний університет
Дата закінчення: 2008-06-01 Факультет: Фінанси
Спеціальність: Управління державними фінансами
|
Курси та тренінги
|
Назва курсу/тренінгу: Курс офіс-менеджера у приватному бізнесі
Компанія: Компаніч "И"
Місто: Тернополь, Тернопольская обл.
Період: 1,5 місяці
Дата: 01.04.2007
Назва курсу/тренінгу: 1 С-Підприємництво: Бухгалтерія для України 8.1.2
Компанія: Приватне підприємство інформаційно-видавниче агенство "Бізнес-преса"
Місто: Тернополь, Тернопольская обл.
Період: 32 години
Дата: 01.12.2014
| Іноземні мови та комп'ютерні навички |
Англійська: Базова
| Рівень володіння комп'ютером: досвідчений користувач Комп'ютерні навички: MS Word, MS Excel, Internet, Outlоok Express, DocMаnаger, Лига, M.E.DOC, АБС Б2, HRM, Клієнт-Банк, ІС Про, Барс Міленіум, Соната.
|
| Додаткова інформація |
---|
Найбільш важливі досягнення в житті та кар'єрі:
Неодноразово здійснювала активне впровадження програмних комплексів, а також постановку задач з метою ефективної і точної роботи ПЗ; Проводила навчання працівників у відповідності до займаної посади на той час; Маю досвід спілкування з контролюючими органами в частині роз’яснення різноманітних нормативних документів, їх безпосереднього застосування в роботі, а також неодноразово успішно проходила перевірку на відповідній ділянці роботи; | Відомості:
Відповідальна, працелюбна, комунікабельна, готова пройти будь-яку професійну підготовку, необхідну для роботи компанії, наявний аналітичний склад розуму, пунктуальна, вмію чітко планувати роботу. Можливість поїздок у відрядження, готова працювати понаднормово та постійно вдосконалювати свої навики. | Заняття у вільний час (улюблений спорт, хобі тощо):
Вишивання, подорожі, читання.
| Роздрукувати Зберегти на комп'ютері | |
|