C 03.2016 по 10.2016 (7 міс.)
В компанії: ТОВ "Алютех-К, Бровари Посада: Фахівець з реклами відділу маркетингу та продаж Функціональні обов'язки: Розробка стратегії реклами по кожному виду продукції і плану проведення рекламних заходів; Визначення можливостей рекламних агентств, розробка пропозицій по притягненню їх до реклами продукції підприємства; Організація реклами за допомогою засобів масової інформації (газет, журналів, інтернету, інтернетвидання). Організація і підготування статей, інформаційних матеріалів для часописів, інтернет видань і т.д.; Організація участі підприємства у галузевих виставках, ярмарках. Підготування необхідних документів і матеріалів; Організація, спільно зі спеціалістами підприємства, демонстрації продукції , конференцій для партнерів, метою яких є навчання дилерів, ознайомлення з специфікою продукції та можливостями її продажу; Організація конференцій в різних містах України, пошук конференційного залу, забезпечення учасників конференції роздатковим матеріалом, організація кавапауз; Організація пропозицій по формуванню фірмового стилю, організація реклами за допомогою фірмових видань (плакатів, буклетів, афіш, експресінформації); Забезпечення партнерів та дилерів підприємства маркетинговою підтримкою ( плакати, буклети, технічні каталоги, зразки панелей ролет, макети автоматики до воріт, зразки секцій воріт та т.п.); Упорядкування кошторису витрат на проведення рекламних заходів і здійснення контролю за його виконанням та використанням; Пошук та співпраця з компаніямипостачаликів для виготовлення друкованої продукції, бюро перекладів, проведення тендерів. Оформлення відповідних документів, контроль та подальша передача документів до бухгалтерії; Написання звітності, Актів списання використаної та розданої партнерам продукції, контроль актів прийомупередачі від партнерів, та подальша передача документів до бухгалтерії; Взаємодія з працівниками складу, контроль складських приміщень з рекламноінформаційними матеріалами; Проведення інвентаризації, списання з обліку та упорядкування РІМ на складі;
C 11.2013 по 05.2015 (1 рік 6 міс.)
В компанії: ПАТ "БАНК ФОРВАРД", Київ Посада: Начальник сектору супроводження операцій по рахункам фізичних осіб Відділу супроводження операцій по рахункам фізичних Центру Обліку та Розрахунків Функціональні обов'язки: Контроль операцій фізичних осіб по поточним та депозитних рахунків: контроль супроводження операцій ФО через Мобільний банкінг, Інтернет банкінг; Контроль супроводження операцій по депозитним продуктам ФО, по поточним рахункам ФО; Контроль операцій по формуванню резервів по простроченим відсоткам і комісійним доходам ФО; Контроль операцій по прийому платежів Агентів Банку на користь Банку на основі укладених договорів; Розрахунок по судовим запитам, від Юридичного Управління, Кредитного управління, підрозділів по боротьба з шахраями; Постановка задач для Технологічного Комітету з цілю автоматизації обліку, контролю за правильністю здійснення масових проводок; Активна участь у тестуванні і впровадженні банківських продуктів технологій, а також винесення на розгляд керівництва Банку пропозицій щодо автоматизації і удосконалення виконання функцій та процесів; Проведення внутрішнього фінансового моніторингу операцій згідно Правил та Програм, затверджених рішенням Правління Банку; Контроль правильності оформлення платіжних документів; Адміністрування персоналу підрозділу;
C 06.2013 по 11.2013 (5 міс.)
В компанії: ПАТ" БТА Банк", Київ Посада: Начальник сектору операційного обліку Функціональні обов'язки: Консультувати клієнтів щодо умов продажу банківських продуктів, акцій, програм лояльності клієнтам; відкривати та вести поточні та вкладні (депозитні) рахунки клієнтів, залучати кошти на рахунки фізичних осіб/юридичних осіб; відкривати в системі Операційний День Банку АБС Б2 поточні та вкладні (депозитні) рахунки клієнтам в національній та іноземній валютах; здійснювати перевірку повноти та правильності наданого клієнтами пакету документів для відкриття поточних та вкладних (депозитних) рахунків вимогам нормативноправових актів Національного банку України та внутрішніх нормативноправових документів Банку; виконувати бухгалтерські проводки в комп’ютерній системі АБС «Операційний день банку» (ОДБ); виконувати супутні відкриттю рахунків процедури (готувати для клієнтів повідомлення до органу Державної податкової інспекції про відкриття рахунку, здійснювати контроль за надходженням файлувідповіді від органу Державної податкової інспекції); приймати участь у реалізації та обслуговуванні зарплатних проектів; формувати в системі Операційний День Банку АБС Б2 та постійно підтримувати в актуальному стані анкети клієнтів у електронному вигляді, у відповідності до вимог чинного законодавства України у сфері запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом або фінансуванню тероризму та внутрішніх нормативних документів Банку; працювати над удосконаленням продуктового ряду шляхом надання пропозицій Підрозділу; забезпечувати виконання планів бюджету активів та пасивів, бюджету доходів та витрат при продажу банківських продуктів фізичним особам/юридичним особам, плану емісії платіжних карток; залучати до співпраці юридичних осіб/фізичних осіб та фізичних осібпідприємців для продажу продуктів; аналізувати конкурентні позиції на регіональному ринку в розрізі банківських продуктів для фізичних осіб/юридичних осіб (якщо регіони розташування Відділення та Дирекції не співпадають), готувати пропозицій щодо проведення рекламних акцій; приймати від клієнтів документи щодо структурних, кадрових, або інших змін, що виникли у клієнта під час його обслуговування у Банку; перевіряти документи на відповідність вимогам нормативно – правових актів Національного банку України та внутрішніх нормативних документів Банку; вносити необхідні зміни в картки клієнтів та їх анкети в системі Операційний День Банку АБС Б2, долучати їх до справи з юридичного оформлення рахунків клієнтів; приймати та зберігати доручення клієнтів про право розпоряджатися банківським рахунком довіреними особами та здійснювати контроль за строком дії цих доручень; приймати платіжні документи в національній та іноземній валютах від клієнтів на паперових носіях та виконувати їх після здійснення попереднього та поточного контролю за їх оформленням відповідно до вимог нормативних документів Національного банку України та внутрішніх нормативних документів Банку; оформлювати та видавати грошові чекові книжки на підставі заяви, що отримана від клієнта, із здійсненням супровідних проводок; здійснювати додатковий контроль за операціями клієнтів згідно з внутрішніми нормативними документами Банку; контролювати своєчасність зарахування коштів, що надійшли на адресу клієнтів, до настання дати валютування; здійснювати моніторинг рахунків , за якими протягом трьох останніх років рух коштів не відбувався, та здійснює заключні операції по залишкам на цих рахунках з метою їх подальшого закриття; щоденно перевіряти та звіряти усі регістри аналітичного обліку для достовірного відображення у бухгалтерському обліку, а також надавати клієнтам всіх копій додатків (виписок та меморіальних документів) по списанню та зарахуванню коштів на рахунки клієнтів; здійснювати обробку заявок на продаж іноземної валюти та заявок на придбання іноземної валюти, отриманих від клієнтів Банку; щоденно формувати та друкувати виписки по особовим рахункам клієнтів Банку, реєстри платежів, що надійшли до Банку по системі ”Клієнт – Банк”; готувати та відправляти до Казначейства Банку заявки на підкріплення готівкою каси відділення або вивіз готівки з каси Відділення; формувати розрахункові документи по операціям вивозу готівки з каси або її підкріплення готівкою; здійснювати облік операцій з бланками векселів та цінностями і документами, наданими під звіт працівникам Відділення; забезпечувати складання відповідної звітності по запитам керівництва Банку; розглядання кореспонденції, що надходить у Підрозділ, надавати відповіді на запити та довідки клієнтам Банку;
C 05.2011 по 06.2013 (2 роки 1 міс.)
В компанії: ПАТ" БТА Банк", Київ Посада: Начальник сектору по обслуговуванню фізичних осіб відділення Функціональні обов'язки: Посадові обов’язки : Здійснювати пошук та залучення клієнтів на обслуговування до Сектору, проводити масово роз’яснювальну роботу про банківські операції і послуги, що надає Сектор. Планувати діяльність Сектору, організовувати роботу та забезпечувати виконання завдань, покладених на Сектор, здійснювати контроль за їх виконанням За довіреністю Банку та у межах повноважень, укладати та підписувати договори:про відкриття банківських рахунків,про відкриття та обслуговування карткових рахунків тощо. Здійснювати щоденний контроль і звірення всіх регістрів аналітичного обліку для достовірного відображення в бухгалтерському обліку; Залучення до співпраці юридичних осіб і фізичних осібпідприємців для продажу продуктів Банку Здійснювати валютний контроль за операціями фізичних та юридичних осіб Забезпечувати розподіл обов’язків між працівниками Сектору Здійснювати контрольну функцію.
C 11.2008 по 05.2011 (2 роки 6 міс.)
В компанії: ПАТ" БТА Банк", Київ Посада: Економіст,провідний економыст,головний економіст Функціональні обов'язки: Посадові обов’язки : Забезпечення виконання доведених планів по залученню клієнтів – фізичних осіб на обслуговування в Банк Надання якісної консультації клієнтам про умови обслуговування в Банку Проведення ідентифікації осіб клієнтів Банку відповідно до вимог чинного законодавства України Відкриття та обслуговування карткових рахунків, платіжних карток, оформлення документів для встановлення кредитного ліміту, у випадках, передбачених нормативними документами Банку Здійснення прийняття заявок на вільний продаж та придбання валюти від клієнтів Банку Відправка та виплата переказів фізичних осіб по системах Western Union, Faster, Юністрім , Авальекспрес та внутрішньобанківський переказ, SWIFT перекази Оформлення документів для погашення кредитів
C 08.2007 по 11.2008 (1 рік 3 міс.)
В компанії: ПАТ" БТА Банк", Київ Посада: Спеціаліст по кредитуванню фізичних осіб Функціональні обов'язки: Консультація клієнта, прийом необхідних документів ,підготовка кредитної заявки, формування кредитної справи, видача кредиту.
|