C 04.2019 по 04.2020 (1 рік )
В компанії: Исполком Кам-Под.Департамент ЖКГ., Kamenets-Podolsky Посада: Главный специалист.Енергоменеджер Функціональні обов'язки: Енероменеджмент.Наявність довгострокового досвіду та вміння будувати успішні програми, системи продажу фінансових, комерційних, банківських продуктів та послуг різних напрямків роздрібного, мікро та корпоративного бізнесу. Досвід ведення переговорів, щодо залучення нових клієнтів. Оперативний аналіз, аудит господарської діяльності фінасової установи. Наявність лідерських та управлінських навичок, що підтверджено успішним розвитком фінансової установи, відділення банківської установи. Навички щодо ведення поточної та оперативної діяльності, організація та контроль за законністю, своєчасністю і коректністю дій та операцій, які стосуються роботи фінустанови. Управління, навчання та підбір персоналу. Організація процесу залучення клієнтів: юридичних, фізичних осіб. Запровадження в дію акційних продуктів. Оцінка і аналіз ринку наданих послуг. Планування і моніторинг діяльності (ведення звітності, складання фінансових планів діяльності на наступні періоди), організація внутрішньої документарної роботи, інформаційноаналітична робота, ревізійна робота. Вміння організувати роботу, для забезпечення максимального розміру прибутковості фінустанови на ринку надаваємих послуг з дотриманням законодавства станом 2020р+. Укладання договорів співпраці з потенційними клієнтами юридичними особами. Перевірка правильності оформлення договорів, бухгалтерських, касових документів та формування бухгалтерських проводок; здійснення контролю за належним функціонуванням та оновленням програмного забезпечення. Збереження матеріальних та грошових цінностей, основних засобів та МШП; ознайомлення та дотримання правил внутрішнього розпорядку підпорядкованих працівників, контроль стану трудової дисципліни.
C 01.2014 по 02.2015 (1 рік 1 міс.)
В компанії: Креди Агриколь Банк, Кам'янець-Подільський Посада: Начальник отделения банка Функціональні обов'язки: Наявність довгострокового досвіду та вміння будувати успішні системи продажу банківських продуктів різних напрямків. Досвід ведення переговорів, щодо залучення нових клієнтів. Оперативний аналіз господарської діяльності відділення банку. Наявність лідерських та управлінських навичок, що підтверджено успішним розвитком відділення.
C 06.1996 по 02.2012 (15 років 8 міс.)
В компанії: Райффайзен Банк Аваль, Кам'янець-Подільський Посада: Начальник отделения банка Функціональні обов'язки: Управління поточною і оперативною діяльністю відділення, організація та контроль за законністю, своєчасністю і коректністю операцій, які стосуються роботи відділення. Управління, навчання та підбір персоналу. Організація процесу залучення клієнтів: юридичних, фізичних осіб.Оцінка і аналіз ринку банківських послуг.Планування і моніторинг діяльності відділення (ведення звітності, складання фінансових планів діяльності на наступні періоди).Наявність лідерських та управлінських навичок, що підтверджено успішним розвитком відділення.
|
Найбільш важливі досягнення в житті та кар'єрі:
Наявність довгострокового досвіду та вміння будувати успішні програми, системи продажу фінансових, комерційних, банківських продуктів та послуг різних напрямків роздрібного, мікро та корпоративного бізнесу. Досвід ведення переговорів, щодо залучення нових клієнтів. Оперативний аналіз, аудит господарської діяльності фінасової установи. Наявність лідерських та управлінських навичок, що підтверджено успішним розвитком фінансової установи, відділення банківської установи. Навички щодо ведення поточної та оперативної діяльності, організація та контроль за законністю, своєчасністю і коректністю дій та операцій, які стосуються роботи фінустанови. Управління, навчання та підбір персоналу. Організація процесу залучення клієнтів: юридичних, фізичних осіб. Запровадження в дію акційних продуктів. Оцінка і аналіз ринку наданих послуг. Планування і моніторинг діяльності (ведення звітності, складання фінансових планів діяльності на наступні періоди), організація внутрішньої документарної роботи, інформаційно-аналітична робота, ревізійна робота. Вміння організувати роботу, для забезпечення максимального розміру прибутковості фінустанови на ринку надаваємих послуг з дотриманням законодавства станом 2020р+. Укладання договорів співпраці з потенційними клієнтами юридичними особами. Перевірка правильності оформлення договорів, бухгалтерських, касових документів та формування бухгалтерських проводок; здійснення контролю за належним функціонуванням та оновленням програмного забезпечення. Збереження матеріальних та грошових цінностей, основних засобів та МШП; ознайомлення та дотримання правил внутрішнього розпорядку підпорядкованих працівників, контроль стану трудової дисципліни. |