C 03.2014 по теперішній час (11 років 7 міс.)
В компанії: ПрАТ «КРЕДІ АГРІКОЛЬ БАНК» віділення в м.Київ, Київ Посада: Провідний спеціаліст з обслуговування та кредитування приватних осіб Функціональні обов'язки: пошук, залучення та консультування клієнтів при обслуговуванні та продажі банківських продуктів та послуг; видача та супроводження кредитів приватним особам (готівкою, на авто, на нерухоме майно, ін.); оформлення та пролонгація договорів страхування КАСКО, ОСЦВ, ін.; проведення рефінансування, реструктуризації простроченої кредитної заборгованості; оформлення та супроводження платіжних та кредитних карток; оформлення та супроводження поточних рахунків та депозитів; виплата та відправка міжнародних переказів Western Union, UNIStream, MoneyGram, перекаів SWIFT; операційна діяльність щодо обслуговування юридичних осіб: видача готівки за грошовими чеками, приймання готівки, проведення платіжних доручень, заведення депозитних заявок; виконавець ICash: підтвердження касових платежів, контроль за касовими символами; виконання проводок згідно сумарних звітів ПОСтерміналів; формування меморіальних документів дня; виконання функцій заступника керівника відділення.
C 06.2011 по 09.2013 (2 роки 3 міс.)
В компанії: ТОВ «ТД «Іста» , Київ Посада: Секретар керівника Функціональні обов'язки: Прийом, розподіл дзвінків. Робота з кур'єрськими службами ( відправка , отримання , створення заявок у відповідній програмі, контроль оплати , контроль наявності бухгалтерських документів). Закупівля канцтоварів (оформлення договору , створення заявок в програмі , контроль оплати , розподіл отриманого замовлення між відділами ). Виконання прямих доручень керівництва. Організація семінарів , навчань. Організація ділових переговорів керівництва , відряджень керівництва / співробітників (бронювання авіа / жд квитків , готелів , службового водія). Організація життєдіяльності офісу.
C 06.2010 по 06.2011 (1 рік )
В компанії: ЗАТ «УКРПРОМІНВЕСТ», Київ Посада: Адміністратор Функціональні обов'язки: Забезпечити роботу з ефективного і культурного обслуговування відвідувачів Концерну. Створити для них комфортні умови роботи. Здійснювати контроль за збереження матеріальних цінностей . Вжити заходів щодо запобігання і ліквідації конфліктних ситуацій . Розглядати претензії, пов'язані з незадовільним обслуговуванням відвідувачів , і приймати відповідні організаційно технічні заходи . Забезпечувати чистоту і порядок на робочому місці. Контролювати дотримання співробітниками Концерну трудової дисципліни , правил і норм охорони праці , вимог виробничої санітарії і гігієни , протипожежної безпеки. Приймати вхідну кореспонденцію для Концерну та підприємств орендарів і вести журнал " Реєстрація вхідної кореспонденції " Організовувати телефонні розмови і прийом повідомлень по телефону. Вести журнал " Реєстрація відвідувачів " Укрпромінвест " , " Облік технічних неполадок "Адміністратор повинен знати: Постанови, розпорядження, накази та інші нормативні документи, керівні матеріали, які стосуються організації підприємства; Організаційну структуру управління підприємства; Права та обов'язки працівників, режим їх робі; Принципи планування та оформлення приміщень організації реклами; Основи естетики , етики , психології та обслуговування відвідувачів , основи трудового законодавства.
|