C 09.2018 по теперішній час (5 років 6 міс.)
В компанії: УніверсалБанк, Київ Посада: Начальник відділу супроводження банківських систем та підтримки користувачів Функціональні обов'язки: Параметризація АБС Scrooge, WebBank, Cash&Billing. Створення нових продуктів в Scrooge/WebBank, внесення змін в налаштування продуктів(зміна процентних ставок, тарифів РКО тощо.). Параметризація анкет клієнтів. Робота з методиками (розрахунок ризику, репутації та ін.). Налаштування процесів обробки карткових операцій, SWIFT. Створення шаблонів обробки SWIFT, автоматизація процесу обробки SWIFT.Робота з системами переказів Western Union, RIA, MoneyGram (налаштування ПО, створення користувачів, тестування тощо.) Виконання поставлених задач від інших підрозділів в межах компетенції. Аналіз поставлених задач, написання технічних завдань, комунікація з Департаментом ІТ (чи іншим задіяним підрозділом), та розробником програмного забезпечення. Виконання функцій HelpDesk. Консультування співробітників Банку по роботі з Scrooge, WebBank, Cash&Billing. Прийом запитів від співробітників Банку, розподіл запитів по підрозділам (бекофіс, ІТ, підтримка відділень та ін.) Видача прав доступу в АБС Банку. Створення\параметризація груп доступу. Створення\блокування\модифікація облікових записів в системах Банку. Адміністрування системи прийому та обробки запитів Jira. Створення проектів, видача\модифікація прав доступу в Jira. Створення\актуалізація внутрішніх нормативних документів (ВНД). Погодження ВНД інших підрозділів, та паспортів продуктів. Контроль роботи підлеглих працівників.
C 05.2018 по 09.2018 (4 міс.)
В компанії: УніверсалБанк, Київ Посада: Старший спеціаліст відділу супроводження банківських систем та підтримки користувачів\ т.в.о. Начальника відділу Функціональні обов'язки: Параметризація АБС Scrooge, WebBank, Cash&Billing.Створення нових продуктів в АБС, внесення змін в налаштування продуктів(зміна процентних ставок, тарифів РКО тощо.)Виконання поставлених задач від інших підрозділів в межах компетенції.Аналіз поставлених задач, написання технічних завдань, комунікація з Департаментом ІТ (чи іншим задіяним підрозділом), та розробником програмного забезпечення.Виконання функцій HelpDesk.Консультування співробітників Банку по роботі в АБС.Прийом запитів від співробітників Банку, розподіл запитів по підрозділам (бекофіс, ІТ, підтримка відділень та ін.)Видача прав доступу в АБС Банку. Створення\параметриизація групп доступу.Створення\блокування\модифікація облікових записів в АБС.Адміністрування системи прийому та обробки запитів Jira.Створення проектів, видача\модифікація прав доступу в Jira.
C 11.2016 по 05.2018 (1 рік 6 міс.)
В компанії: ПАТ , Київ Посада: Спеціаліст відділу альтернативних каналів продажу Функціональні обов'язки: Реєстрація клієнтів в системі ІнтернетБанкінгКонсультування співробітників банку, з приводу технічних питань роботи системи ІнтернетБанкінг.Блокування\Розблокування клієнтів.Подання інформації з системи по запитам фінансового моніторингу\безпеки (SQL вибірки)Моніторинг роботи системи інтернетБанкінг. Виявлення технічних помилок. Тестування нових версій системи.Технічна підтримка співробітників, по роботі з АТМ та пристроями ембосування БПК. Моніторинг роботи АТМ, виявлення технічних збоїв, виклик сервісних інженерів.Консультування співробітників з приводу розвантаження\завантаження АТМ.Консультування співробітників, з приводу технічних помилок при ембосуванні БПК, та помилок при використанні БПК.Ведення обліку заготовок БПК, розсилка заготовок до відділень.
C 10.2013 по 10.2016 (3 роки )
В компанії: ПАТ "Універсал Банк", Київ Посада: Спеціаліст з обслуговування бізнес-клієнтів Функціональні обов'язки: Комплексне обслуговування юридичних осіб (Малого, середнього та корпоративного бізнесу), ФОП. (надання довідок, виписок, проведення платежів та ін.)Залучення клієнтів на обслуговування. Виїзд до компаній для залучення на обслуговування. Виїзд до клієнтів для допомоги по налаштуванню ІнтернетБанкінгу, консультування з приводу технічних питань клієнта. Консультування клієнтів що до продуктів Банку.Відкриття / закриття рахунків (2600, 2603, 2604, 2605, 2610, 2615, 2620, 2625, 2650, 2651).Консультації/прийом документів по зовнішньоекономічним контрактам. Складання заяв, платіжних доручень в іноземній валюті.Консультування, оформлення, та підписання документів на зарплатні проекти. Відкриття зарплатних карток співробітникам компаній.Залучення посадових осіб компаній або ФОП на обслуговування фізичних осіб.Ведення власного портфелю клієнтів. Крос продажі поточним клієнтам Банку. Моніторинг власного портфелю (наявність продуктів у клієнта, виявлення потреб / прихованих потреб клієнтів, регулярні дзвінки клієнтам які не користуються рахунком / перестали користуватись та інше).Виконання планових показників.Робота з нестандартними ситуаціями, робота з запереченнями.
C 05.2011 по 10.2013 (2 роки 5 міс.)
В компанії: ПАТ "Укрсоцбанк", Київ Посада: Менеджер відділу роздрібного обслуговування мікро та малого бізнесу Функціональні обов'язки: Консультування клієнтів щодо продуктів банку. Залучення зовнішніх клієнтів. Відкриття та ведення рахунків юридичним особам, ФОП, приватним нотаріусам. Залучення та відкриття депозитів юридичним особам, ФОП, приватним нотаріусам. Збір пакету документів для кредитних операцій. Складання кредитної заявки. Видача кредитів. Збір документів для оформлення гарантій. Підготовка документів, та підписання договорів покритих гарантій. Робота з нестандартними ситуаціями, робота з запереченнями. Ведення власного портфелю клієнтів. Виконання планів. Консультування, оформлення, та підписання документів на зарплатні проекти. Консультування, оформлення та підписання документів на еквайрингові обслуговування.
C 09.2010 по 02.2011 (5 міс.)
В компанії: ПАТ "КБ "ПРИВАТБАНК", Київ Посада: Менеджер РИП Функціональні обов'язки: Консультування клієнтів з приводу споживчих кредитів в торгівельних мережах (ФОКСТРОТ, ЕЛЬДОРАДО, та інші). Залучення клієнтів. Прийом документів на оформлення споживчіх кредитів. Підписання договорів споживчих кредитів. Ведення та регулярні прозвони власного портфелю кредитних клієнтів.
|