Резюме № 66643
Опубліковано: 06.02.2017 р. Рубрика: Бухоблік та звітність
|
Фінансовий директор / директор операційного департаменту / головний бухгалтер
|
Стартова зарплата: за домовленістю
Тип роботи: Повний робочий день
|
|
Особиста інформація
|
Місто проживання: Київ Освіта: вища
Дата народження: 03.06.1970 г. (55 років )
Стать: Жіноча Сімейний стан: Перебуваю в шлюбі, є діти
| |
Досвід роботи
|
C 06.2013 по теперішній час (12 років 5 міс.)
В компанії: Комерційний банк, Київ Посада: Головний бухгалтер Функціональні обов'язки: Запуск роботи банку з перших днів його існування, організація роботи всіх підрозділів фінансової служби «з нуля», в тому числі й підрозділів операційного департаменту. Забезпечення ведення бухгалтерського обліку всіх операцій банку, дотримуючись єдиних методологічних засад, встановлених діючим законодавством України, нормативними актами НБУ, вимогами МСБО та МСФЗ з урахуванням особливостей продуктової лінійки банку, а також технології оброблення облікових даних. Розробка Облікової політики та практичної методології бухгалтерського обліку всіх операцій. Організація аналітичного обліку операцій з метою максимальної деталізації необхідної інформації для управлінської та податкової звітності. Забезпечення контролю за коректним та своєчасним відображенням всіх операцій на рахунках бухгалтерського обліку. Організація процесу формування документів дня за клієнтськими та господарськими операціями, забезпечення збереження первинних документів. Аналіз бізнес проектів, діючих та запланованих до впровадження тарифів/продуктів на предмет впливу на фінансові та статистичні показники, нормативи банку, на предмет можливих податкових наслідків. Внесення пропозицій щодо можливої оптимізації процесів. Активна участь в розробці внутрішніх документів, які регламентують роботу продуктової лінійки банку. Контроль впровадження продуктів на всіх етапах (параметризація, тестування, запуск). Активна участь в управлінні великою кількістю проектів банку на всіх етапах їх реалізації, координування та забезпечення ефективної взаємодії всіх підрозділів банку, управління внутрішніми комунікаціями між співробітниками та зв'язками із зовнішніми партнерами. Організація та контроль автоматизації операцій банку. Прагнення до 100% автоматизації обліку з метою максимальної мінімізації облікових помилок. Організація роботи та безпосереднє керівництво: підрозділом кредитної адміністрації, підрозділом обліку господарських операцій, підрозділом податкового обліку, підрозділом регуляторної звітності, підрозділом методології бухгалтерського обліку. Розробка положень, порядків, технологічних карт, посадових інструкцій та інших документів, які регламентують роботу вище вказаних підрозділів. Організація процесу складання та своєчасного надання контролюючим органам всіх форм звітності. Забезпечення правильного розрахунку, своєчасного нарахування/утримання та перерахування всіх податків та зборів в бюджет. Консультування співробітників всіх структурних підрозділів банку з питань бухгалтерського та податкового обліку, з питань оформлення первинних документів, роботи внутрішніх банківських процедур та процесів. Проходження перевірок контролюючих органів: Державної фіскальної служби України, Національного банку України, Зовнішнього аудиту (PricewaterhouseCoopers). Захист інтересів банку перед податковими та іншими контролюючими органами. Активна участь в організації управлінського обліку банку, а саме: оцінка прибутковості та ефективності діяльності в розрізі об’єктів управління (видів діяльності, центрів відповідальності, продуктів та їх груп, груп клієнтів тощо); планування, бюджетування, аналіз результатів і прогнозування діяльності; підготовка інформації для складання форм управлінської звітності; підготовка додаткової інформації для прийняття стратегічних управлінських рішень керівництвом банку. Підготовка пропозицій для власника (керівника) щодо: внесення змін до обраної Облікової політики з метою оптимізації фінансових та статистичних показників, нормативів, можливих податкових наслідків; визначення прав працівників на доступи до певних блоків облікової системи, а також прав на підписання первинних та зведених облікових документів; вибору оптимальної структури бухгалтерської служби та чисельності її працівників; поліпшення логістики документообігу; удосконалення діючої автоматизованої системи оброблення даних бухгалтерського обліку; забезпечення збереження документів та майна, раціонального та ефективного використання матеріальних, трудових та фінансових ресурсів.
| |
Освіта
|
Навчальний заклад: КНУ ім. Т.Г. Шевченка
Дата закінчення: 2009-06-01 Факультет: Фінанси
Спеціальність: Економіст
| |
Курси та тренінги
|
Назва курсу/тренінгу: МСФЗ та МСФО
Компанія: Business Education Alliance, Програма Інституту професійних фінансових менеджерів IPFM (Велика Британія)
Місто: Київ
Період: 3 місяці
Дата: 01.03.2006
| | Іноземні мови та комп'ютерні навички |
Англійська: Розмовна
| Рівень володіння комп'ютером: досвідчений користувач Комп'ютерні навички: Знання ПО ОБС Б2, 1С (7.7, 8.2), М.Е.Док, офісний пакет програм.
|
| | Додаткова інформація |
|---|
Найбільш важливі досягнення в житті та кар'єрі:
Вмію: створити команду професіоналів та об’єднати підлеглих навколо спільної мети сприяння розвитку та зростанню бізнесу компанії, організовувати роботу всіх очолюваних структурних підрозділів, здійснювати керівництво останніми та чітко розподіляти посадові завдання та обов'язки, забезпечувати професійне ведення бухгалтерського, податкового та управлінського обліку та роботу системи контролю, плідно співпрацювати з бізнес підрозділами компанії та її партнерами для досягнення спільного результату та поставленої мети, підтримувати комунікації, взаємодію та робочий настрій в команді, планувати, визначати терміни вирішення поставлених завдань, розставляти пріоритети та визначати необхідні ресурси для реалізації поставлених завдань, визначати способи вирішення завдань, організовувати робочий процес та контроль за якістю виконання, аналізувати ефективність роботи кожного працівника команди, розробляти та удосконалювати бізнес процеси, запускати та вести проекти різної складності. | | Відомості:
Активна та звикла добиватися високих результатів у вирішенні всіх, поставлених переді мною завдань. Відміно спілкуюсь з людьми, легко знаходжу спільну мову. Постійно прагну професійного росту та розвитку. Для мене не існує проблем, я мислю рішеннями; цілеспрямована, відповідальна, енергійна, маю аналітичний склад розуму, доброзичлива, пунктуальна, комунікабельна, маю якості лідера та активну життєву позицію. | Роздрукувати
Зберегти на комп'ютері | |
|