Резюме № 66797
Опубліковано: 06.08.2016 р. Рубрика: Корпоративний бізнес
|
Менеджер
|
Стартова зарплата: 15000 грн.
Тип роботи: Повний робочий день
|
Особиста інформація
|
Місто проживання: Київ Освіта: вища
Дата народження: 28.05.1984 г. (39 років )
Стать: Чоловіча Сімейний стан: Перебуваю в шлюбі, є діти
|
Досвід роботи
|
C 04.2015 по теперішній час (9 років )
В компанії: АТ «ОЩАДБАНК, Київ Посада: Головний економіст по корпоративним клієнтам та мікро-, малий-, середній бізнес (Заступник керуючого) Функціональні обов'язки: Посадові обов'язки: активний пошук, залучення і супровід клієнтів ММСБ по усіх видах банківських послуг; оформлення продуктів юридичних осіб та супровід. робота з юридичними особами у всіх напрямках банківських послуг робота з партнерами по напрямку кредитування залучення та супроводження клієнтів на зарплатокарткові проекти, також торговий еквайрінг. В.о. керуючого відділенням вирішення організаційних питань відділення.Досягнення: Заключив до 70 договорів на РКО з корпоративними клієнтами, що в результаті збільшили клієнтський портфель на 50%.
C 07.2012 по 04.2015 (2 роки 9 міс.)
В компанії: АТ "Сбербанк Росії" , Київ Посада: Головний фахівець сектора обслуговування роздрібних клієнтів Функціональні обов'язки: Посадові обов'язки: активний пошук, залучення і супровід клієнтів по усіх видах банківських послуг; оформлення продуктів фізичних і юридичних осіб; робота з юридичними особами, заможними клієнтами; в.о. керівника відділення, складання звітності для керівництва Банку, операційна діяльність(обслуговування юридичних осіб; контроль каси; формування документів дня); робота із зарплатокартковими проектами; сервісне і після продажне обслуговування клієнтів. кредитні програми(іпотечне, авто, споживче кредитування) робота з клієнтами Affluent та малого бізнесу
C 07.2009 по 07.2012 (3 роки )
В компанії: ПАО "Альфа-банк" , Київ Посада: Заступник начальника відділу підтримки операцій фізичних осіб, Київ. Функціональні обов'язки: Заступник начальника відділу підтримки операцій фізичних осіб, Київ. Посадові обов'язки: Здійснення підтримки мережі відділень з операційних питань, надання письмових і усних консультацій; знання нормативно правових актів НБУ; складання технічних завдань по доопрацюванню систем; здійснення операційних контролів за операціями відділень, формування звітності; централізований супровід операцій фізичних осібГоловний менеджер відділу розвитку бізнесу в Вінницькому регіоні споживчого кредитування Посадові обов'язки: Проведення переговорів з підприємствами і організаціями, укладення з ними договорів на співпрацю.; Залучення партнерів, ведення переговорів, організація співпраці, планування системи продажів, навчання персоналу, виконання планових показників. (контроль роботи торгових точок в м. Вінниця, м. Житомир, р. Хмельницький) Досягнення: заключив більше 45 договорів з регіональними партнерами по відкриттю ефективних точок, а також міні ИКЦ, що дозволило регіону бути в трійці лідерів по продажах серед Банків конкурентів( ПАТ «Приватбанк»; ПАТ «Дельта Банк»).Провідний спеціаліст відділу по обслуговуванню клієнтів відділення «Вінницьке»Посадові обов'язки: Функції контролю внутрішньої діяльності в частині дотримання вимог законодавства і внутрішніх регламентів; Функції контролю проходження платежів в національній і іноземній валюті по СЕП Функції контролю касової дисципліни; Робота з банкоматами. обслуговування клієнтів МСБ і корпоративних клієнтів(продаж, оформлення і супровід : РКО клієнтів МСБ і корпоративних клієнтів; депозитних програм для юридичних осіб; карткових продуктів VISA для юридичних осіб) Досягнення: Був лідером в Центральному регіоні правильного оформлення документів при відкритті рахунків юридичним особам, фізичним особам, формування документів дня при перевірках внутрішнього аудиту(перевірки здійснювалися один раз в квартал). За рік роботи відкрив близько 80ти рахунків юридичним особам в т.ч. СПД. Запропонував впровадити у внутрішній процес по логістиці банківських карт і Пін конвертів за скороченою схемою оприбутковування і списання карт внаслідок чого скоротився час формування проводок.
|
Освіта
|
Навчальний заклад: Уманський державний аграрний університет
Дата закінчення: 2005-06-01 Факультет: Економіка і підприємництво
Спеціальність: Облік і аудит
Навчальний заклад: Брацлавський державний сільськогосподарський технікум
Дата закінчення: 2002-05-01 Факультет: Бухгалтер сільського господарства
Спеціальність: Бухгалтер
|
Курси та тренінги
|
Назва курсу/тренінгу: 1С; ПЕОМ
Компанія: ЧП
Місто: Умань
Період: 5 місяців
Дата: 01.01.2003
| Іноземні мови та комп'ютерні навички |
Англійська: Базова
| Рівень володіння комп'ютером: досвідчений користувач Комп'ютерні навички: Windows, MS Office, Lotus Notes, Internet; банківська справа: (ОДБ, Б-2, Т-24, ODBORACLE, IC-Card, Transmaster).1С:Бухгалтерія -7.7.
|
| Додаткова інформація |
---|
Відомості:
Вважаю себе перспективним фахівцем, який може бути корисним для компанії приносити користь, працюючи з максимальною віддачею. Володію для цього всіма необхідними якостями: лояльність і дотримання інтересів компанії, прагнення до досягнення поставлених цілей, надійність, динамічний, швидко навчаюсь, наполегливий, розсудливий, комунікабельний, відповідальний, прагну до нових знань, професійного і особового зростання | Заняття у вільний час (улюблений спорт, хобі тощо):
Біг; риболовля
| Роздрукувати Зберегти на комп'ютері | |
|