C 11.2015 по 08.2016 (9 міс.)
В компанії: ПАТ «БАНК «СОФІЙСЬКИЙ», Київ Посада: Начальник Управління по роботі з персоналом Функціональні обов'язки: Оформлення документів про прийом, переведення, переміщення і звільнення працівників, видання їм необхідних довідок та інших документів пов'язаних з трудовою діяльністю. Пошук і підбір персоналу усіх рівнів, проведення співбесід, телефонних інтерв'ю, організація співбесід з керівниками підрозділів; Розміщення оголошень в інтернеті; Результативне закриття вакансій компетентними фахівцями в різних Управліннях/Відділах Банку. Формування та ведення особових справ працівників Банку, своєчасне занесення в них необхідних даних. Заповнення, зберігання та видача трудових книжок у відповідності до діючої інструкції. Ознайомлення працівників з правилами внутрішнього трудового розпорядку. Забезпечення ведення обліку і звітності з особового складу. Організація ведення табельного обліку працівників. Оформлення відпусткок і листків тимчасової непрацездатності працівників. Оформлює і видає виписки із трудових книжок працівникам про трудовий стаж їх роботи для оформлення пенсій, надання допомоги та інше. Організація систематичного контролю за станом трудової дисципліни. Здійснення контролю за дотриманням Трудового законодавства, Наказів, Рішень з питань роботи з кадрами. Ведення обліку працівників, які закінчили навчання, внесення відповідних записів в особову справу працівників. Надання методичної та практичної допомоги структурним підрозділам Банку з питань, що входять до компетенції кадрової роботи. Пошук, підбір та оцінка потенційних кандидатів на вакантні посади Банку. Організація діяльності конкурсної комісії по прийому на вакантні посади. Забезпечення діяльності працівників, які виконують кадрову роботу в представництвах, надання їм методичної допомоги. Забезпечення Управлінь/Відділів згідно з штатним розписом необхідною кількістю працівників відповідної кваліфікації. Оформлення листків тимчасової непрацездатності; Розробка проекту штатного розпису, та посадових інструкцій
C 05.2013 по 10.2015 (2 роки 5 міс.)
В компанії: ТОВ «Дніпро-торг», ТОВ «ОБЛМЯСТОРГ», 28 ФОПов., Київ Посада: Начальник Відділу кадрів Функціональні обов'язки: Штат працівників 719 чоловік Ведення, заповнення та облік трудових книжок Складання та внесення змін до штатного розпису Надання та облік відпусток працівникам Товариства Складання та реєстрація наказів по особовому складу, загальних наказів, по підприємству, по наданню відпусток. Організація та ведення табельного обліку працівників, на початку поточного місяця за минулий (контроль за наданням табелів по підрозділам/відділам в строк). Оформлення прийому, переведення, переміщень і звільнення працівників. Оформлення відпустки по вагітності та пологам, догляду за дитиною до трьохрічного віку і листів тимчасової непрацездатності працівників. Формування і ведення особових справ працівників, внесення змін, пов’язаних з трудовою діяльністю. Складання довідки про теперішню і минулу трудову діяльність працівників, надання характеристик працівникам при потребі за вимогою. Ведення та облік особових справ прийнятих продавців. Оформлення документів, необхідних для загальнообов’язкового соціального державного страхування та призначення пенсій працівникам підприємства, для оформлених працівників (за потребою). Співпраця з Пенсійними фондами . Ведення архіву особових справ звільнених працівників. Співпраця з Соцстрахами та Центром зайнятості підприємств (подання звітності та отримання СК путівок). Введення журналів реєстрації наказів, трудових книжок. Контроль та реєстр по санітарним книжкам. Вирішення поточних питань з керівниками відділів по кадровим питанням (відповідно до КЗпП України та нормативно – правових актів згідно законодавства). Підбір персоналу: адмінперсоналу, робітників, фахівців, до повного закриття вакансії. Моніторинг трудового законодавства, а саме з джерел: Гаряча лінія кадровика, Expertus Кадри, HR Ліга – співтовариство кадровиків і фахівців з управління персоналом, журнали КАДРОВИК – 01 та Бібліотека кадровика.
C 03.2011 по 02.2013 (1 рік 11 міс.)
В компанії: ТОВ «Юніонтрейд», ТОВ «Енергетична гільдія», Київ Посада: Юрист Функціональні обов'язки: Підготовка претензій, ведення переговорів з досудового врегулювання спорів; Підготовка позовів, відгуків, представництво та ведення справ у господарських судах; Договірна робота (розробка форм договорів, протоколів, доп. Угод, вичитування, узгодження і внесення змін до договору контрагентів); Складання трудових договорів; Організація діловодства та контроль документообігу по юриспруденції; Всі обов'язки фахівця з кадрів штат співробітників 160 осіб; Рішення поточних питань по мірі їх надходження і рішення за відсутності керівника (з правом підпису);
C 07.2008 по 09.2009 (1 рік 2 міс.)
В компанії: 10 Хіммотологічний центр (в/ч А 2609) МОУ, Київ Посада: Начальник загального відділу Функціональні обов'язки: Всі обов'язки начальника відділу кадрів, діловодства, організаційно планового відділу, штат працівників 230 осіб. Складання звітності місячної, квартальної, річної. Робота з внутрішніми Департаментами, Генштабом, Департаментом кадрової політики Міністерства оборони України, Військовою прокуратурою. Внутрішня розробка місячних планів відділів, місячна здача плану роботи відділів по департаментам.
C 05.2004 по 12.2007 (3 роки 7 міс.)
В компанії: Міська станція захисту зелених насаджень "КИЇВЗЕЛЕНБУД", Київ Посада: Інспектор з кадрів Функціональні обов'язки: Штат працівників 400 чоловік Ведення, заповнення та облік трудових книжок Складання та внесення змін до штатного розпису Надання та облік відпусток працівникам Товариства Складання та реєстрація наказів по особовому складу, загальних наказів, по підприємству, по наданню відпусток. Організація та ведення табельного обліку працівників, на початку поточного місяця за минулий (контроль за наданням табелів по підрозділам/відділам в строк). Оформлення прийому, переведення, переміщень і звільнення працівників. Оформлення відпустки по вагітності та пологам, догляду за дитиною до трьохрічного віку і листів тимчасової непрацездатності працівників. Формування і ведення особових справ працівників, внесення змін, пов’язаних з трудовою діяльністю. Складання довідки про теперішню і минулу трудову діяльність працівників, надання характеристик працівникам при потребі за вимогою. Оформлення документів, необхідних для загальнообов’язкового соціального державного страхування та призначення пенсій працівникам підприємства, для оформлених працівників (за потребою). Співпраця з Пенсійними фондами . Ведення архіву особових справ звільнених працівників. Співпраця з Соцстрахами та Центром зайнятості підприємств (подання звітності та отримання СК путівок). Введення журналів реєстрації наказів, трудових книжок. Вирішення поточних питань з керівниками відділів по кадровим питанням
|