C 09.2011 по теперішній час (14 років 1 міс.)
В компанії: VAB Bank, Київ Посада: В.о.директора Департаменту управління персоналом, директор департаменту управління персоналом Функціональні обов'язки: Функціональні обов`язки: Управління та координація трьома підпорядкованими підрозділами за напрямками – навчання, підбір та адміністрування персоналу (кількість підлеглих – 30 чол.)Організація пошуку та підбору прсоналуРозробка та впровадження систем адаптації, політикПобудова мотиваційних схемОцінка ефективності роботи фахівців (Методи KPI, 360 градусів та ін.)Навчання і розвиток персоналу (продуктові та розвиваючі тренінги і вебінари, в тому числі дистанційне навчання)Організація і проведення заходів по нормуванню праціСтворення кадрового резерву Контроль ефективності використання робочого часуРозробка і контроль HR бюджетуАвтоматизація та адміністрування кадрового діловодстваРозвиток і підтримка корпоративної культури компаніїКонтроль наявності посадових інструкцій і положень про всі посади і підрозділиРозробка оптимальної оргструктури компаніїОрганізація корпоративних заходівДосягнення:Організовано створення внутрішнього порталуРеорганізовано внутрішній навчальний центрРозроблено ефективну організаційну структуру банкуПронормовано 80% всіх посадРозроблено системи мотивації для персоналу окремих напрямків бізнесу (більше 5)Автоматизовано ряд кадрових процедурРозроблено та впроваджено системи лояльності для працівниківРозроблено проект по закріпленню ключових працівниківОптимізовано чисельність персоналу та зекономлено ФОП на 50%
C 11.2005 по 09.2011 (5 років 10 міс.)
В компанії: VAB Bank, Київ Посада: Спеціаліст, начальник відділу, начальник управління адміністрування персоналу Функціональні обов'язки: Організація та контроль за дотриманням правил кадрового обліку та діловодстваФормування та подання обов’язкової звітності щодо особового складу банку (як внутрішньої, так і зовнішньої)Організація процедур ведення табелів використання робочого часуНадання методичної допомоги регіональним підрозділам банку щодо питань роботи з персоналомВнутрішня співпраця з керівниками підрозділівРобота з державними органами та соціальними службами (листування, погодження, повідомлення, співпраця) — ЦЗ, НБУ, УГІРФО та ін.Подання документів на отримання дозволів на працевлаштування іноземних громадян, а також оформлення тимчасової посвідки на проживання в Україні (всі види відповідних звітів)Погодження кандидатів на керівні посади, а також повідомлення про зміни в структурі банку Національним банком УкраїниМетодична допомога керівникам структурних підрозділів щодо кадрових питань роботи з персоналомСкладання та облік трудових договорів керівництва банку та ін.Досягення: Приймала активну участь в проведенні аналізу вовселенства («вовлеченности») працівників банкуПроведено пілотний проект з постанковки підлеглому персоналу цілей (метод KPI) та їх успішного досягненняЗапровадила та очолила напрям роботи з працевлаштування, адміністрування та документального супроводження іноземних працівниківКоординувала HRпроцеси під час переходу банку на єдиний баланс (26 філій та більш ніж 150 відділень, які перебували як окремі територіальні підрозділи зі своєю струткурою та персоналом переведено в єдину структуру та єдиний баланс Головного офісу)Створено внутрішню політику офіційно регламентуючу корпоративний стиль працівниківВзяла активну участь у переході на більш сучасне програмне забезпечення з кадрового обліку персоналу (HRM)Була однією з відповідальних посадових осіб у створенні нового колективного договору та копроративного кодексу банкуСупроводжено зріст штатної чисельності з 500 чол. до 2500 чол.
C 01.2002 по 01.2005 (3 роки )
В компанії: ДКП "Плесо", Київ Посада: Інспектор з кадрів Функціональні обов'язки: Підготовка даних та створення наказів на прийом, звільнення, скорочення, зміна облікових даних працівника, зміна посадових окладів працівників, винесення доган, переведення, надання усіх видів відпусток та інших кадрових змін; робота з службовими записками, заявами та іншими кадровими документами; облік робочого часу (табелювання); облік трудових книжок; оформлення особових справ; оформлення довідок з місця роботи; оформлення листків непрацездатності; підготовка наказів з основної діяльності та на відрядження ; підготовка та здача кадрових документів до архіву
|