C 01.1995 по 01.2018 (23 роки )
В компанії: АТ «БАНК БОГУСЛАВ», Київ Посада: Начальник Відділу обслуговування клієнтів Управління корпоративного бізнесу Функціональні обов'язки: Надання співробітникам відділу, управлінь, відділень банку усіх необхідних документів та інформації для відкриття рахунків, обслуговування, закриття рахунків клієнтів банку; проведення ідентифікації та вивчення клієнтів, здійснення фінансового моніторингу за операціями клієнтів; відкриття, авторизація рахунків та верифікація, відкриття, закриття угод в операційній системі банку, ведення юридичних справ клієнтів, формування та контроль за співробітниками відділу/відділень документів дня в операційній системі; приймання від відділень та управління обслуговування клієнтів юридичних справ та додатків до них юридичних осіб та фізичних осібпідприємців, перевірка заведених даних в АБС відповідно до документів юридичної справи; здійснення контролю за нарахуванням та отриманням комісійних доходів по операціям клієнтів на рахунки прибутків банку, згідно тарифів банку; ведення рахунку нез'ясованих сум (3720); проведення звірки операцій, що виконали співробітники відділу/відділень, на предмет дотримання вимог операційних процедур банку; виконання та облік постанов про накладання/зняття арештів на кошти, що зберігаються на рахунках клієнтів, проведення виїмки на підставі рішень судових органів; організація та координація системної роботи спеціалістів у відділі, проведення роз’яснювальної роботи щодо нововведень в законодавстві та ін., внесення пропозицій щодо оптимізації роботи відділу/відділень. повна комунікація з керівництвом банку; забезпечення розумного та якісного обслуговування кожного з клієнтів.
|