C 09.2014 по теперішній час (11 років 1 міс.)
В компанії: Банки України, Київ Посада: Начальник Управления делами Функціональні обов'язки: Посада (2014 теперішня діяльність) – начальник Управління справами банкуФункціональні обов’язки: забезпечення належного документообігу в банку, розробка нормативноінструктивних матеріалів з діловодства, аналітична робота з документами, розміщення документів в єдиній базі (внутрішній сайт), автоматизація процесів,пов’язаних з діловодством, тощо; організація господарського обслуговування і належного утримування будівель банку, здійснення поточного ремонту; контроль над технічним станом систем опалення, водоспоживання тощо; благоустрій прилеглої території; укладання договорів з господарських питань та договорів оренди; планування бюджету; забезпечення підрозділів Банку витратними матеріалами, меблями; узгодження макетів рекламної продукції тощо; участь у проведенні інвентаризації. автотранспортне забезпечення діяльності банку та організації експлуатації автотранспорту, оформлення договорів з медичним працівником на проведення перед рейсових оглядів водіїв, організації проведення ремонтів і техобслуговування автомобілів тощо.Досягнення: Отримання прибутку банком в результаті продажу необоротних активів (залогового майна) та надання в оренду приміщень, які теж є необоротними активами, тощо.Розробка (написання) документів із господарської діяльності в частині організації роботи з продажу/передачі в оренду необоротних активів Банку.
C 09.2002 по 09.2014 (12 років )
В компанії: Банки України, Київ Посада: Начальник відділу діловодства Функціональні обов'язки: Посада (початок діяльності 2014): – Перша посада була – спеціаліст відділу діловодства, згодом очолила відділ діловодства, потім відділ моніторингу у департаменті персоналу, з часом стала начальником відділу організації і обліку документообігу/Функціональні обов’язки:Функціональні обов’язки на зазначених вище посадах були відповідно: виконання основних обов’язків з організації діловодства (реєстрація документів, протоколів, наказів як з основної діяльності банку, так і з кадрових питань; розробка посадових інструкцій працівників, положення про підрозділи; облік, погодження, контроль виконання доручень тощо) до обов’язків керівника відділу щодо організації єдиного порядку документування, виявлення недоліків у роботі відділу, їх аналіз, надання керівництву пропозицій, удосконалення роботи відділу (автоматизація процесів, пов’язаних з діловодством, уніфікація форм банківських документів, розробка нормативноінструктивних матеріалів із загального і кадрового діловодства, участь у створенні та наповненні корпоративного сайту нормативноінструктивними матеріалами з діловодства тощо).Досягнення:Створення актуальної бази документів банку в електронному вигляді на платформі Lotus Notes зі зручною системою пошуку, яка підтримувалася постійно в актуальному стані, доступ до документів був відповідно до прав доступу користувача (працівника), можна було відстежити історію внесення змін/доповнень до документів тощо. Розробка (написання) основних документів із загального і кадрового діловодства, вагома участь у написанні документів з інших сфер діяльності Банку (кредитування, фінансовий моніторинг, управління ризиками тощо).
|