C 11.2016 по 08.2018 (1 рік 9 міс.)
В компанії: ПАТ Укрсоцбанк , Київ Посада: Руководитель по работе с клиентским обращениями Функціональні обов'язки: Методологічна робота зі створення внутрішніх розпорядчих документів банку по напрямку письмових запитів/скарг клієнтів та підтримання їх в актуальному станіУчасть у розробці та погоджені внутрішніх розпорядчих документів інших підрозділів банку Впровадження та адаптування в Укрсоцбанку централізованого розгляду письмових запитів/скарг клієнтів Головним офісом (Відділ обробки звернень клієнтів) Постановка задач на доопрацювання програмного забезпеченняПідготовка пропозицій щодо покращення якості послуг, зменшення репутаційних ризиків банку, уникнення конфлікту інтересів та шахрайстваПідготовка плану заходів по усуненню зауважень в роботі відділу за результатами перевірок зовнішньоконтролюючих органівСпівпраця з підрозділами внутрішнього аудиту та комплаєнс контролю по лінії компетенції відділу Створення навчального контенту для співробітників відділень по лінії компетенції відділуРобота із запитами Національного банку України, Прокуратури, Народних депутатів, Адвокатів щодо скарг клієнтів банкуЗвітність керівництву Організація роботи відділуМоніторинг ефективності роботи відділу (KPI, SLA)
C 09.2009 по 11.2016 (7 років 2 міс.)
В компанії: ПАТ УКРСОЦБАНК , Київ Посада: Головной економiст Функціональні обов'язки: Опрацювання письмових запитів, скарг клієнтів /НБУ/Прокуратури/ВРУ щодо послуг, тарифів банку Підготовка рекомендацій щодо покращення послуг/продуктів банку та покращення якості обслуговування Участь у розробці внутрішніх документів відділу Надання консультацій відділенням при підготовці відповідей Адміністрування електронного журналу звернень Підготовка звітів для внутрішніх користувачів, НБУ, Фонду гарантування вкладів Взаємодія між підрозділами банку в частині надання інформації для підготовки відповідей Моніторинг Законодавства Підготовка звітів для внутрішніх користувачів, НБУ, Фонду гарантування вкладів
|