Резюме № 69647
Опубліковано: 17.02.2019 р. Рубрика: Роздрібний бізнес
|
Керівник Контакт-центру / спеціаліст розробки банківських продуктів Retail
|
Стартова зарплата: 15000 грн.
Тип роботи: Повний робочий день
|
|
Особиста інформація
|
Місто проживання: Київ Освіта: вища
Дата народження: 31.07.1988 г. (37 років )
Стать: Чоловіча Сімейний стан: Не перебуваю в шлюбі, дітей немає
| |
Досвід роботи
|
C 06.2016 по теперішній час (9 років 4 міс.)
В компанії: Дельта Банк (ліквідація), Київ Посада: Начальник управління методологічного та технологічного забезпечення бізнес-процесів департаменту клієнтської підтримки Функціональні обов'язки: Написання внутрішньобанківських документів та баз знань/скриптів для працівників КЦ та відділень банку; оптимізація бізнес процесів; контроль показників ефективності працівників КЦ, розробка системи мотивації та вирішення кадрових питань; формування звітності (клієнтська аналітика) для керівництва та ФГВФО; досвід у формуванні систем комунікацій банку (телефонні звернення, листування, SMS та еmail розсилки, сайт банку, прийом громадян); навики навчання персоналу, створення навчальних матеріалів; постановка технічних завдань на доопрацювання програмних комплексів, тестування, виявлення помилок, передача в ІТ для їх усунення; інформаційне наповнення сайту банку; актуалізація системи IVR; вирішення питань та ситуацій клієнтів/контрагентів, залучення суміжних підрозділів банку для врегулювання; робота з підрядниками щодо відправки кореспонденції та SMS
C 04.2015 по 06.2016 (1 рік 2 міс.)
В компанії: Дельта Банк (тимчасова адміністрація та ліквідація), Київ Посада: Начальник управління депозитних продуктів Функціональні обов'язки: Здійснення інвентаризації балансових рахунків та юридичних справ за пасивами фізичних осіб; формування аналітичних звітів; написання порядків, процедур, навчальних матеріалів щодо процесів (виплати гарантованої суми відшкодування ФГВФО, реєстр кредиторів, накопичувальний рахунок, запити на надання публічної інформації); постановка технічних завдань на доопрацювання програмних комплексів та актуалізація контенту сайту; підготовка та узгодження відповідей на запити ФГВФО, державних органів, відповідальних за виплату пенсій, соціальної та грошової допомоги; написання та погодження типових шаблонів та відповідей на нестандартні запити клієнтів; формування розрахунків кредитної заборгованості для претензійно позовного підрозділу; підготовка документів до передачі в архів.
C 11.2013 по 03.2015 (1 рік 4 міс.)
В компанії: Дельта Банк, Київ Посада: Головний спеціаліст управління депозитних продуктів Функціональні обов'язки: Аналіз умов депозитних продуктів конкурентів; разробка та запуск депозитних продуктів для фізичних осіб; підготовка FAQ для співробітників КЦ та регіональної мережі щодо продажу депозитних продуктів; формування звітності з продажів та показників депозитного портфеля; укладання та ведення договорів на співпрацю із державними фондами, відповідальними за виплату пенсій, соціальної та грошової допомоги; постановка технічних завдань, описання процесів у внутрішньобанківських документах
C 04.2013 по 11.2013 (7 міс.)
В компанії: Дельта Банк, Київ Посада: Головний спеціаліст відділу з валютних операцій відділу обслуговування клієнтів категорії VIP та МСБ Функціональні обов'язки: Розгляд звернень VIP клієнтів (голосові, письмові заявки, пости в соціальних мережах, листи на факс та електронну адресу); інформаційна підтримка співробітників регіональної мережі з питань валютних операцій; комунікація з відділеннями, іншими підрозділами для вирішення нестандартних ситуацій клієнтів; консультаційна допомога операторам КЦ та навчання нових працівників відділу
C 08.2012 по 03.2013 (7 міс.)
В компанії: Дельта Банк , Київ Посада: Провідний спеціаліст відділу обслуговування клієнтів категорії VIP та МСБ Функціональні обов'язки: Прийом телефонних звернень VIP клієнтів та юридичних осіб; моніторинг операцій клієнтів, проведених з допомогою платіжних карток; розгляд письмових та голосових звернень фізичних та юридичних осіб; проведення навчання операторів Call Center (КЦ) щодо надання послуг VIP клієнтам та здійснення моніторингу карткових операцій
C 08.2010 по 08.2012 (2 роки )
В компанії: Дельта Банк, Київ Посада: Спеціаліст відділу обслуговування клієнтів категорії VIP та МСБ Функціональні обов'язки: Прийом телефонних звернень VIP клієнтів та юридичних осіб; інформаційна та консультаційна підтримка клієнтів з питань банківського обслуговування фізичних осіб та клієнтів малого та середнього бізнесу; моніторинг операцій із платіжними картками; розгляд письмових та голосових звернень фізичних та юридичних осіб.
C 07.2008 по 08.2010 (2 роки 1 міс.)
В компанії: Дельта Банк, Київ Посада: Спеціаліст відділу обслуговування телефонних звернень Функціональні обов'язки: Прийом телефонних звернень фізичних осіб; інформаційна та консультаційна підтримка клієнтів з питань банківського обслуговування фізичних осіб; телемаркетинг банківських продуктів та послуг; виконання ключових показників ефективності (КРІ); комунікація із суміжними підрозділами для вирішення нестандартних питань клієнтів
| |
Освіта
|
Навчальний заклад: Національний авіаційний університет
Дата закінчення: 2011-03-01 Факультет: Екологічної безпеки
Спеціальність: Екологія
Навчальний заклад: Національний авіаційний університет
Дата закінчення: 2010-07-01 Факультет: Фінанси
Спеціальність: Економіст
| |
Курси та тренінги
|
Назва курсу/тренінгу: Quality Assuarance
Компанія: GOIT
Місто: Київ
Період: Червень-вересень 2017
Дата: 01.09.2017
Назва курсу/тренінгу: Онлайн-курс англійська для ІТ
Компанія: EnglishDom
Місто: Київ
Період: Вересень-листопад 2017
Дата: 01.11.2017
Назва курсу/тренінгу: Англійська мова (Intermediate level)
Компанія: Speak Up
Місто: Київ
Період: Червень-серпень 2008
Дата: 01.08.2008
Назва курсу/тренінгу: Бухгалтерський облік та 1С Бухгалтерія
Компанія: Учбовий центр "Профіресурс"
Місто: 2011
Період: Лютий-березень 2011
Дата: 01.03.2011
| | Іноземні мови та комп'ютерні навички |
Англійська: Розмовна Італійська: Базова Польский: Базова Украинский: Вільно володію
| Рівень володіння комп'ютером: користувач Комп'ютерні навички: Пакет MS Office, Ліга: Закон. Навики роботи із UPC-online, БД, IS Card, ОДБ АБС Б2, Siebel, Business Object, Service Desk. Базове володіння 1С 7.7, MS Access, MS Visio. Початковий рівень HTML &XML, CSS, JavaScript, SQL & DML. Розуміння життєвого циклу та методологій розробки ПЗ (Waterfall, Agile&Scrum, Kanban) та основ Desktop, WEB, mobile-тестування. Практичне застосування інструментів (Jira, Test Rail, jMetter, PICT, Tconfig.jar) та технологій (SOAP UI, REST, Postman, API)
|
| | Додаткова інформація |
|---|
Найбільш важливі досягнення в житті та кар'єрі:
Займав різні позиції від фахівця до начальника управління (напрямки: Контакт-центр, післяпродажне обслуговування, роздрібний бізнес та клієнтська підтримка) протягом 10 років. Проводив навчання, інформаційно-консультаційну підтримку та адаптацію 30 працівників КЦ (напрямок: VIP та преміум сегменти, моніторинг карткових операцій). Займався регулюванням показників депозитного портфелю та пасивів у період 2013-2015. Участь в процесі продажу активів (майна) банку із середнім результатом 1,2 млрд. грн./рік | | Відомості:
Очікувані зарплатні очікування - 15 000 грн. Готовий до відряджень.Бажане місце роботи - правий берег Києва | Заняття у вільний час (улюблений спорт, хобі тощо):
Вивчення іноземних мов, читання художньої літератури, бізнес-книг подорожі, волейбол, катання на ковзанах та боулінг, організація тематичних заходів, написання дописів, віршів, статей, есе.
| Роздрукувати
Зберегти на комп'ютері | |
|