C 06.2016 по теперішній час (9 років 4 міс.)
В компанії: АТ «Райффайзен Банк Аваль»(Кагарлицьке відділення), Кагарлик Посада: Головний економіст обслуговування юридичних осбі Функціональні обов'язки: 1) Консультація клієнтів;2) Залучення клієнтів та виконання планових показників Відділення;3) Продаж та обслуговування кредитів мікробізнесу;4) Продаж та обслуговування депозитів, поточних, корпоративних, карткових та інших рахунків суб’єктів підприємницької діяльності;5) Здійснення фінансового моніторингу;6) Виконання валютних операцій , валютний контроль в межах повноважень;7) Документарні операції;8) Контроль за сплатою комісій, передбачених стандартами продуктів;9) Опрацювання запитів клієнтів;10) Дотримання вимог управління операційними ризиками11) Укладення зарплатних договорів.
C 08.2013 по 05.2016 (2 роки 9 міс.)
В компанії: ПАТ « АКБ «Траст-капітал»., Київ Посада: Провідний економіст відділу платіжних карток Функціональні обов'язки: 1) Адміністрування карткового модуля BczCard;2) Адміністрування програмнотехнічного комплексу персоніфікації платіжних карток PinPrint3) Відкриття та ведення карткових рахунків клієнтів;4) Бухгалтерський облік операцій з платіжними картками;5) Замовлення платіжних карток, видача клієнтам;6) Надання звітності по платіжних картках;7) Підготування нормативної документації відділу ( положення, інструкції);8) Укладення зарплатних договорів.9) Надання додаткових послуг по платіжних картках (оформлення овердрафтів, страхування)10) Підключення, обслуговування банкоматів, постерміналів (інкасація банкоматів та дрібний ремонт);11) Моніторинг операцій з БПК.
C 08.2012 по 08.2013 (1 рік )
В компанії: Кагарлицьке відділення Миронівської об’єднаної податкової інспекції, Кагарлик Посада: Головний державний інспектор Функціональні обов'язки: 1) аналіз динаміки та структури податкового боргу в розрізі термінів виникнення, бюджетів, галузей та видів платежів; аналіз випадків податкового боргу; 2) проведення заходів щодо погашення податкового боргу, проведення співбесід з боржниками очно і по телефону; 3) підготовка і вручення боржникам податкових вимог, рішень про застосування заходів щодо стягнення податкового боргу; підготовка матеріалів щодо звернення стягнення на активи боржників у судовому порядку; 4) здійснення взаємодії та обмін інформацією з підрозділами ДПІ з питань стягнення податкового боргу; здійснення взаємодії з правоохоронними і контролюючими органами, місцевими органами виконавчої влади з питань стягнення податкового боргу;
C 04.2007 по 06.2011 (4 роки 2 міс.)
В компанії: ГО ПАТ “БАНК ПЕРШИЙ”, Київ Посада: Менеджер відділу комунікацій з клієнтами департаменту роздрібного бізнесу Функціональні обов'язки: 1) Надання консультаційних послуг клієнтам та потенційним клієнтам Банку – фізичним особам по сервісам, тарифам, банківським продуктам – всі види кредитів, карткові продукти, депозити, розрахунковокасове обслуговування, валютні неторгові операції; 2) Забезпечення клієнтів, якими в Банку відкриті карткові рахунки, детальною інформацією щодо існуючих рахунків; 3) Надання інформації про транзакції, які здійснював клієнт Банку по своєму картковому рахунку, згідно запитів клієнтів по телефону;4) Технічна інкасація банкоматів;5) Обслуговування клієнтських запитів по картковим продуктам по телефону, а саме блокування карток, підняття ліміту на картках;6) Надання клієнтам Банку за їх вимогою виписок по картрахункам при зверненні по телефону, їх по електронній пошті;7) Здійснення цілодобового online моніторингу карткових операцій з метою виявлення можливих проблем у клієнта з оплатою по карткам та надання консультації по телефону при виникненні нестандартних ситуацій при розрахунках платіжними картками;8) Забезпечення клієнтів – фізичних осіб, які мають споживчі кредити інформацією щодо нарахованих відсотків по телефону;
|