C 06.2019 по 01.2020 (7 міс.)
В компанії: ТОВ «ДТЕК Сервіс», Київ Посада: Головний спеціаліст організації обліку сервісного сегменту Функціональні обов'язки: Перевірка результатів відображення господарських операцій в бухгалтерському облікуПідготовка первинних документів для звірок, зустрічних та податкових перевірокПроведення щомісячних групових звірокПідготовка звітності про несвоєчасність надання оригіналів первинних документів.Консультування співробітників групи компаній «ДТЕК» по документальному оформленню результатів здійснення господарських операцій
C 02.2004 по 05.2019 (15 років 3 міс.)
В компанії: АТ «Райффайзен Банк Аваль», Київ Посада: Головний експерт управління закупівель та контролю за потребами Функціональні обов'язки: Облік дебіторської та кредиторської заборгованості по господарським операціям, Облік товарноматеріальних цінностей, основних засобів та капітальних інвестицій, облік господарських послуг, складання та оформлення господарських договорів( оренда, придбання ТМЦ та основних засобів, надання господарських послуг інше).Створення первинних (електронних) документів для відображення у бухгалтерському обліку розрахунків за господарськими операціями банку у гривні в модулях «Кредитори» , «Дебітори» в ПЗ «OeBS Oracle». Оформлення актів звірок та інших документів в межах укладеного договору. Обробка запитів, комунікації з ініціаторами.Контроль за своєчасністю, повнотою та достовірністю відображеної інформації в документах прийнятих від структурних підрозділів банку. Формування та обробка звіту з дебіторської заборгованості.Опрацювання авансових звітів для розрахунків з працівниками. Підготовка та погодження договорів та додаткових угод по децентралізованим закупівлям, додаткових угод по делегованих закупівлям з структурними підрозділами банку згідно нормативних документів, верифікація контрагентів, погодження договорів з управлінням контролінгу. Забезпечення реєстрації договорів в ПЗ «OeBS Oracle»Погодження проектів господарських договорів по комунальним та експлуатаційним послугам, в т.ч. в частині відповідності вимогам нормативних документів банку. Моніторинг договорів, направлення на ініціаторів відповідних запитів, щодо необхідності своєчасного надання документів, ініціації подовження дії, припинення договору, тощо.Моніторинг договорів по яким відсутні розрахунки більше року.
C 04.1996 по 11.2000 (4 роки 7 міс.)
В компанії: ТОВ «Каліфорнія-Київ-Трейд», Київ Посада: Офіс-менеджер Функціональні обов'язки: Організація і контроль робочого процесу. Організація документообігуВедення ділового листування. Контроль виконання документів та доручень керівництва. Робота з клієнтами, консультації в телефонному режимі та в офісі.
C 02.1994 по 04.1996 (2 роки 2 міс.)
В компанії: ТОВ «Київ-Крим-Сервіс», Київ Посада: Офіс-менеджер Функціональні обов'язки: Організація і контроль робочого процесу. Організація документообігу. Ведення ділового листування. Контроль виконання документів та доручень керівництва. Робота з клієнтами, консультації в телефонному режимі та в офісі.
C 05.1991 по 02.1994 (2 роки 9 міс.)
В компанії: ГУВС МВС УДАІ м.Києва, Київ Посада: Секретар-друкарка Функціональні обов'язки: Прийом облік та реєстрація кореспонденції. Організація телефонних переговорів керівника. Прийом телефонограм. Прийом документів на підпис керівника. Організація приймання відвідувачів
|
Рівень володіння комп'ютером: досвідчений користувач Комп'ютерні навички: Досвідчений користувач ПК, знання офісних MS Office (Word, Exel, Power Point, Outlook), Internet, Lotus Notes та банківських програм OeBS «Oracle» модуль кредітори, дебітори, ПЗ «Ісаод». Знання нормативних документів банку та бухгалтерського законодавства. Проходила курси і тренінги з підвищення кваліфікації.Мови: українська (вільно), російська (вільно), англійська (базовий рівень)
|
Відомості:
Старанна, відповідальна, цілеспрямована, комунікабельна, самоорганізована, працелюбна, аналітичний склад мислення, з задоволенням навчаюсь новому. |