C 01.2018 по 08.2019 (1 рік 7 міс.)
В компанії: АТ " АЛЬПАРІ БАНК", Київ Посада: Начальник Відділу діловодства Функціональні обов'язки: розробка внутрішніх нормативних документів Банку; приймання, обробка та розподіл вхідної, вихідної та внутрішньої кореспонденції; ведення та реєстрація журналів вхідної та вихідної кореспонденції, та кореспонденції з обмеженим доступом, що становить банківську таємницю; контроль виконання повідомлень, розпоряджень, рішень, тощо які надходять від НБУ; організація ведень протоколів засідань Правління, Наглядової ради Банку, Комітетів Правління (Тарифний комітет), контроль за виконанням прийнятих рішень; підготовка наказів з основної діяльності; здійснення контролю за своєчасним розглядом та проходженням документів Банку; вжиття заходів щодо зменшення обсягу листування у Банку, запровадження системи електронного документообігу; забезпечення дотримання єдиних вимог до підготовки документів та організації роботи з ними; аналіз інформації про документообіг, необхідної для прийняття управлінських рішень; організація збереження документаційного фонду Банку та користування ним; виконання доручень Голови Правління Банку; організація та участь у робочих нарадах на рівні Президента України;
C 08.2016 по 12.2017 (1 рік 4 міс.)
В компанії: ПАТ " БАНК ФОРВАРД", Київ Посада: Помічник Голови Правління Функціональні обов'язки: організація робочого часу Голови Правління (планування та організація робочих зустрічей, телефонних переговорів, відряджень); підготовка протоколів засідань Правління Банку, робочих нарад; забезпечення документообігу, перевірка документів, які подаються на підпис Голові Правління; ведення ділового листування з партнерами, керівниками бізнес напрямків Банку; контроль за виконанням наказів Голови Правління; виконання інших службових доручень;
C 04.2010 по 03.2012 (1 рік 11 міс.)
В компанії: ПАТ «ВіЕйБі Банк», Київ Посада: Помічник Заступника Голови Правління Функціональні обов'язки: допомога керівнику та начальникам підпорядкованих йому структурних підрозділів в організації роботи департаменту; пошук та аналіз необхідної інформації, надання підтримки керівнику в підготовці звітів, презентацій, перекладів та інших документів; контроль якості підготовки, правильність складання, узгодження, затвердження документів, що надаються на підпис керівнику; організація зустрічей, нарад, переговорів; контроль підтвердження їх участі, складання порядку денного, ведення протоколу робочих нарад та ознайомлення учасників з ним; підготовка документів, які необхідні для організації відряджень, бронювання місць в готелях, замовлення квитків.
|