C 03.2021 по теперішній час (3 роки 1 міс.)
В компанії: ТОВ , Київ Посада: Керівник клієнтського сервісу Функціональні обов'язки: Розробка і впровадження внутрішніх Стандартів якості обслуговування пацієнтів. Розробка і впровадження (навчання) внутрішніх стандартів і скриптів для лікарів. Розробка і впровадження Стандартів якості обслуговування для мережі Оптик. Моніторинг клієнських відгуків у соціальних мережах. Підготовка та проведення кількісних та якіснихдосліджень, щодо якості обслуговування в мережі клінік. Супроводження програми "Таємний Покупець" для мережі клінік. Впровадження прорами "Таємний Покупець" для мережі оптик. Підготовка звітів, навчання співробітників роботи з анкетами. Аналіз результатів. Підготовка документу" Правила внутрішнього трудового розпорядку для Лікарівінтернів". Навчання лікарівінтернів. Контроль і аналіз якості обслуговування пацієнтів в мережі клінік/мережі оптик (відрядження 23 рази на місяць)
C 08.2020 по 02.2021 (6 міс.)
В компанії: ТОВ "НоваПей", Київ Посада: Менеджер клієнтського сервісу Функціональні обов'язки: Розробка та впровадження внутрішніх стандартів якості обслуговування клієнтів для Контакт Центру та front officer, контроль їх виконання, здійснення періодичного оновлення документу. Створення ініціатив по покращенню якості обслуговування клієнтів, покращенню продуктів/процесів. Проведення спостережень у локації за поведінкою співробітників, клієнтів для подальшого коригування продуктів/ процесів компанії. Організація та проведення робіт з тестування продуктів компанії. Підтримка моніторингу клієнських відгуків у соціальних мережах. Підготовка та проведення кількісних та якісних досліджень, щодо продуктів, послуг компанії, обслуговування клієнтів. Навчання співробітників по проведенню кількісних опитувань діючих та потенційних клієнтів. Контроль якості обслуговування клієнтів першої лінії підтримки КЦ. Підготовка інформаційноаналітичних висновків, звітів, презентацій. Організація проекту «Таємний покупець» для першої лінії підтримки КЦ та front office (підготовка брифів, пошук підрядників, аналіз ціноутворення)
C 01.2018 по 06.2020 (2 роки 5 міс.)
В компанії: 4Service Group, Киев (международная исследовательская компания по управлению Customer Experience (CX), Київ Посада: Керівник проектної команди Функціональні обов'язки: Супровід поточних проектів клієнтів (провіднихкомпаній України) кількісні і якісніНавчання проектної командиУправління командою операційних менеджерів. Організація заходів для клієнтів (тренінги, майстер‑класи, вебінари та ін.)Підготовка комерційних пропозиційРозробка пропозицій для поліпшення якості сервісу клієнтів. Продаж додаткових продуктів компанії. Збільшення маржинальності проектів. Контроль за проведенням досліджень (кількісні, якісні). Контроль дебіторської заборгованості. Зустрічі з клієнтами (ТОП менджемент). Презентація результатів досліджень. Підготовка тендерної документації
C 04.2014 по 01.2018 (3 роки 9 міс.)
В компанії: АТ ОТП Банк, Київ Посада: Старший експерт з супроводження корпоративних клієнтів Функціональні обов'язки: Проведення первинної та повторної ідентифікації юридичних осіб, юридичних осіб нерезидентів, фізичних осіб‑підприємців та фізичних осібНаписання листів клієнтам з приводу ідентифікації (в тому числі з приводу номінальногобенефіціара, трастових конструкцій в структурі власності клієнтів тп).Перевірка легітимності повноважень підписантів, аналіз статутних документів, аналіздокументів для відкриття рахунків юридичним особам, структур власності клієнтів напредмет номінального власника, виявлення зв'язків з публічними особами тп.Здійснення операційної діяльності (ведення готівкових та безготівкових розрахунків порахунках клієнтів).Виконання операцій по відкриттю, супроводу та закриттю поточних, депозитних,карткових рахунків і зарплатних проектів юридичних осіб та ФОП.Консультація та супровід клієнтів.Участь в перевірках Банку Національним Банком України
C 10.2013 по 04.2014 (6 міс.)
В компанії: АТ ОТП Банк,, Дніпро Посада: Експерт з обслуговування клієнтів роздрібного бізнесу Функціональні обов'язки: Здійснення розрахунково‑касових операцій по рахунках клієнтів (фіз.осіб.).Підготовка та надання довідок / виписок за поточними, депозитними, картковими рахунками.Підготовка та виконання платіжних документів на перерахування коштів з поточних рахунків фізичних осіб в національній валюті по Україні та іноземній валюті.Відкриття поточних, депозитних та карткових рахунків (фіз.осіб).Залучення нових клієнтів роздрібного бізнесу.Здійснення продажу повного спектру банківських продуктів для клієнтів роздрібного бізнесу
C 08.2008 по 04.2013 (4 роки 8 міс.)
В компанії: UKRSIBBANK BNP Paribas Group, Дніпро Посада: Фінансовий консультант (МСБ) Функціональні обов'язки: Активний пошук і залучення клієнтів.Консультація клієнтів по всіх банківських продуктах.Аналіз ринку кредитування МСБ та фіз.осіб.Контроль за погашенням кредиту та цільовим використанням коштів.Здійснення програми "Фінансовий моніторинг".Залучення клієнтів на РКО (консультації, оформлення і супровід).Підготовка щомісячних та квартальних звітів, виконання планів.
C 10.2003 по 08.2008 (4 роки 10 міс.)
В компанії: UKRSIBBANK BNP Paribas Group, Дніпро Посада: Провідний фахівець з операційної діяльності Функціональні обов'язки: Здійснення операційної діяльності (ведення готівкових та безготівкових розрахунків по рахунках клієнтів).Введення інформації в автоматизовану систему банку на підставі первинних документів.Здійснення своєчасного і вірного відображення операцій з клієнтами в бухгалтерському обліку.Підготовка звітності.Формування документів дня
|