C 09.2018 по теперішній час (5 років 7 міс.)
В компанії: АКБ "ІНДУСТРІАЛБАНК", Київ Посада: Головний еоеноміст Функціональні обов'язки: Збирати та аналізувати інформацію про потенційних клієнтів; залучати клієнтів до банківського обслуговування; знайомити клієнтів з переліком операцій/продуктів/послуг,які виконуються банком,тарифами банку,порядком продажу продуктів/послуг; надавати перелік документів,необхідний для здійснення операцій; вивчати потреби клієнтів в банківському обслуговуванні .виконувати інші завдання та функції визначені розпорядчими документами банку або за дорученням керівництва; здійснювати перекази за дорученням та на користь фізичних осіб; зберігати цінності, документи, штампи, ключі, дискету у недоступному для несанкціонованому доступу місці (сейфи, шафи, що закриваються на ключ); надавати кредити фізичним особам, супроводжувати рахунки клієнтів, закривати рахунки, надавати клієнтам в оренду індивідуальні сейфи для збереження цінностей ; реєструвати вхідну/вихідну кореспонденцію згідно з вимогами внутрішніх докуменів; відкривати рахунки клієнтам – фізичним особам та суб`єктам господарювання (в тому числі карткових, металевих ), залучення коштів, банківських металів на вклади .забезпечувати на високому рівні якість обслуговування клієнтів (в більшості vip клієнтів) .виконувати функціональні обов`язки у суворій відповідності до вимог законодавства україни. Своєчасно та в повному обсязі заповнювати достовірними даними параметри клієнтів, договорів, рахунків та вносити іншу інформацію в аналітичні бази банку при проведенні фінансової та господарської діяльності банку.
C 12.2017 по 07.2018 (7 міс.)
В компанії: АКБ "ІНДУСТРІАЛБАНК", Київ Посада: Провідний економіст Функціональні обов'язки: Збирати та аналізувати інформацію про потенційних клієнтів; залучати клієнтів до банківського обслуговування; знайомити клієнтів з переліком операцій/продуктів/послуг,які виконуються банком,тарифами банку,порядком продажу продуктів/послуг; надавати перелік документів,необхідний для здійснення операцій; вивчати потреби клієнтів в банківському обслуговуванні .виконувати інші завдання та функції визначені розпорядчими документами банку або за дорученням керівництва; здійснювати перекази за дорученням та на користь фізичних осіб; зберігати цінності, документи, штампи, ключі, дискету у недоступному для несанкціонованому доступу місці (сейфи, шафи, що закриваються на ключ); надавати кредити фізичним особам, супроводжувати рахунки клієнтів, закривати рахунки, надавати клієнтам в оренду індивідуальні сейфи для збереження цінностей ; реєструвати вхідну/вихідну кореспонденцію згідно з вимогами внутрішніх докуменів; відкривати рахунки клієнтам – фізичним особам та суб`єктам господарювання (в тому числі карткових, металевих ), залучення коштів, банківських металів на вклади .забезпечувати на високому рівні якість обслуговування клієнтів (в більшості vip клієнтів) .виконувати функціональні обов`язки у суворій відповідності до вимог законодавства україни. Своєчасно та в повному обсязі заповнювати достовірними даними параметри клієнтів, договорів, рахунків та вносити іншу інформацію в аналітичні бази банку при проведенні фінансової та господарської діяльності банку.
C 02.2017 по 11.2017 (9 міс.)
В компанії: АБ «ЕКСПРЕС - БАНК», Київ Посада: ЕКОНОМІСТ ВНУТРІШНЬОБАНКІВСЬКИХ ОПЕРАЦІЙ Функціональні обов'язки: Здійснення контролю за виконанням договорів по внутрішньобанківській діяльності банку; контроль термінів погашення дебіторської та кредиторської заборгованості при виконанні операцій; проведення внутрішньобанківських операцій, таких як оплата рахунків, віднесення на витрати: оренда, комунальні, охорона, телекомунікація, судовий збір, технічне та експлуатаційне обслуговування та інші послуги; формування і передача в архів документів відділу; консультування співробітників регіональної мережі з питань бухгалтерського обліку господарських операцій .
C 02.2016 по 02.2017 (1 рік )
В компанії: ТОВ «РІТЕЙЛ ТРЕНД», Київ Посада: Бухгалтер відділу витрат Функціональні обов'язки: Контроль правильності оформлення та наявності первинних документів від постачальників; підготовка відомостей амортизації, актів списання тмц, актів введення в експлуатацію оз, бухгалтерських довідок тощо; забезпечення повного та достовірного відображення інформації, що міститься у прийнятих до обліку первинних документах, на рахунках бухгалтерського обліку , збирати та аналізувати фінансову інформацію для підготовки звітів; ведення кореспонденції з постачальниками (відправлення/отримання засобами поштового зв’язку ).
|