C 01.2020 по теперішній час (4 роки 2 міс.)
В компанії: АТ "Креді Агріколь Банк" , Київ Посада: Менеджер з продажу та кредитування МСБ Функціональні обов'язки: Встановлення контакту з кожним цільовим клієнтом з метою: організації та проведення переговорів з питань щодо кредитування клієнтів; Визначення периметру групи пов’язаних осіб клієнта з метою правильної сегментації, розуміння особливостей та потреб бізнесу, підбору вигідних для клієнта та Банку умов фінансування; Збір документів для проведення ідентифікації клієнтів та проведення первинного фінансового аналізу; Збір документів для проведення остаточного фінансового аналізу; Формування документації (написання кредитного резюме, контроль проходження заявки по службах банку, доповіді на кредитних комітетах в разі необхідності, інше) щодо операцій по банківським продуктам для клієнтів МСБ; Вчасне подання фінансових документів позичальників для розрахунку фінансового стану, формування звітів щодо виконання позичальниками умов кредитних договорів; Забезпечення належного процесу обслуговування клієнтів МСБ (моніторинг заставного майна, робота з простроченою заборгованістю інше); Взаємодія з партнерами банку з метою залучення нових клієнтів (в рамках партнерських програм); Формування та контроль за повнотою кредитних справ; Погодження питань пов`язаних з обслуговуванням клієнтів по валютних контрактах (збір необхідних документів з метою виявлення відповідності валютного контракту вимогам чинного законодавства України та внутрішніх нормативних документів банку, аналіз контрагентів з метою встановлення кінцевого власника);1 Вживання заходів щодо мінімізації та недопущення ризиків.
C 08.2018 по 10.2019 (1 рік 2 міс.)
В компанії: АТ "АЛЬФА-БАНК", Київ Посада: Фахівець І категорії з персонального обслуговування цільового сегменту клієнтів МСБ Функціональні обов'язки: Встановлення контакту з кожним цільовим клієнтом власного та потенційного портфелю ЮО та ФОП (далі – «клієнт») з метою: організації та проведення переговорів з питань утримання клієнтів або залучення нових клієнтів на обслуговування; Визначення периметру групи пов’язаних осіб клієнта з метою правильної сегментації, розуміння особливостей та потреб бізнесу, підбору вигідних для клієнта та Банку умов обслуговування (сегментація клієнтів встановлюється внутрішнім розпорядженням малого та середнього бізнесу на рівні головного офісу); Збір документів для проведення ідентифікації клієнтів, відкриття поточних/депозитних карткових рахунків та розрахунковокасового обслуговування клієнтів; Надання клієнтам Банку інформації щодо банківських послуг, що пропонуються клієнтам; Забезпечення своєчасного та якісного обслуговування клієнтів; Фінансовий моніторинг операцій Клієнтів у рамках своєї компетенції; Формування Індикативної пропозиції клієнтам з питань отримання кредитування; Збір та обробка пакету документів, отриманих від клієнтів, формування запитів на служби банку щодо аналізу наданих документів, узгодження питань з відповідними службами в ході розгляду документів; Формування та передача кредитної справи до архіву; Погодження питань пов`язаних з обслуговуванням клієнтів по валютних контрактах (збір необхідних документів з метою виявлення відповідності валютного контракту вимогам чинного законодавства України та внутрішніх нормативних документів банку, аналіз контрагентів з метою встановлення кінцевого власника);1 Вживання заходів щодо мінімізації та недопущення ризиків.
C 12.2016 по 08.2018 (1 рік 8 міс.)
В компанії: АТ "ОЩАДБАНК", Київ Посада: Головний менеджер управління організації продажів Департаменту корпоративного бізнесу Функціональні обов'язки: Залучення на кредитування/обслуговування нових клієнтів, які відносяться до сегменту корпоративного бізнесу; Супроводження клієнтів, закріплених безпосередньо; Організація та проведенні переговорів з клієнтами з будьяких питань; Формування Індикативної пропозиції потенційним клієнтам з питань отримання кредитування; Збір та обробка пакету документів, отриманих від клієнтів – перевірка цілісності/достатності наданого пакету документів, формування запитів на служби банку щодо аналізу наданих документів, узгодження питань з відповідними службами в ході розгляду документів; Формування та передача до кредитного підрозділу кредитної справи; Узгодження умов обслуговування клієнтів установою Банку, координуючи при цьому з різними підрозділами Банку, ініціювання перегляду умов обслуговування діючих клієнтів; Розрахунок фінансового класу Позичальників; Залучення депозитів; Координування взаємодію між клієнтами Банку та іншими підрозділами та службами Банку з метою організації процесу залучення клієнта, обробки та аналізу наданих документів, прийняття рішення щодо співпраці з клієнтом тощо;1 Розробка та впровадження нових видів послуг.
C 04.2014 по 12.2016 (2 роки 8 міс.)
В компанії: АН Група Компаній "Київська Нерухомість", Київ Посада: Менеджер з продажу нерухомості Функціональні обов'язки: Пошук та залучення до співпраці власників нерухомості; Проведення переговорів з продавцями нерухомості; Обробка (фотографування, складання опису по кожному об‘єкту) інформації та занесення її в загальну базу агентства; Моніторинг ринку нерухомості з метою актуалізації ціни по об‘єктах продажу; Пошук та робота з потенційними покупцями нерухомості; Організація переговорів, між продавцем та покупцем, щодо купівліпродажу нерухомості; Супроводження угоди купівліпродажу (допомога в зборі необхідних документів для продажу та купівлі нерухомості, надання консультаційних послуг, тощо); Підтримка «актуальності» об‘єктів, закріплених за мною, в загальній базі агенства.
C 09.2013 по 02.2014 (5 міс.)
В компанії: ПАТ "КРЕДИТ ОПТИМА БАНК" , Київ Посада: Начальник відділу кредитування корпоративних клієнтів Функціональні обов'язки: Залучення на кредитування/обслуговування нових клієнтів, які відносяться до корпоративного бізнесу; Організація та проведенні переговорів з клієнтами з будьяких питань; Інформування потенційних клієнтів з питань отримання кредитування; Збір та обробка пакету документів, отриманих від клієнтів – перевірка цілісності/достатності наданого пакету документів, формування запитів на служби банку щодо аналізу наданих документів, узгодження питань з відповідними службами в ході розгляду документів; Підготовка запиту на Кредитний комітет банку та в разі необхідності на Спостережну Раду, захист заявки на відповідному комітеті; Підготовка договорів та погодження текстів відповідних договорів зі службами банку та Позичальниками (кредитних, застави, тощо); Заведення нової угоди, супроводження діючих в програмному комплексі БІ2; Супроводження кредитів – аналіз виконання Позичальниками умов кредитних договорів та вирішення питань пов‘язаних з її порушеннями; Залучення депозитів; Розробка та впровадження нових видів послуг;1 Формування резервів по активним операціям.
C 02.2012 по 06.2013 (1 рік 4 міс.)
В компанії: АТ "ТАСКОМБАНК" , Київ Посада: Заступник начальника управління продаж Департаменту по роботі з VIP-клієнтами Функціональні обов'язки: Залучення на кредитування/обслуговування нових клієнтів, які відносяться до категорії VIP; Супроводження VIPклієнтів, закріплених безпосередньо; Організація та проведенні переговорів з клієнтами з будьяких питань; Формування Індикативної пропозиції потенційним клієнтам з питань отримання кредитування; Збір та обробка пакету документів, отриманих від клієнтів – перевірка цілісності/достатності наданого пакету документів, формування запитів на служби банку щодо аналізу наданих документів, узгодження питань з відповідними службами в ході розгляду документів; Підготовка запиту на Кредитний комітет банку та в разі необхідності на Спостережну Раду, захист заявки на відповідному комітеті; Формування та передача до кредитної адміністрації кредитної справи; Узгодження умов обслуговування клієнтів установою Банку, координуючи при цьому з різними підрозділами Банку, ініціювання перегляду умов обслуговування діючих клієнтів; Розрахунок фінансового класу Позичальників; Супроводження кредитів – аналіз виконання Позичальниками умов кредитних договорів та вирішення питань пов‘язаних з її порушеннями;1 Залучення депозитів;1 Координування взаємодію між клієнтами Банку та іншими підрозділами та службами Банку з метою організації процесу залучення клієнта, обробки та аналізу наданих документів, прийняття рішення щодо співпраці з клієнтом тощо;1 Розробка та впровадження нових видів послуг.
C 12.2010 по 02.2012 (1 рік 2 міс.)
В компанії: АТ "Дельта Банк" , Київ Посада: Начальник відділу технології кредитування МСБ Функціональні обов'язки: Довідково:січень 2006 — грудень 2010 АКБ "Форум" начальник відділу підготовки та супроводження кредитних рішень Управління кредитноінвестиційного портфелю Департаменту корпоративного бізнесу; головний економіст відділу підготовки та супроводження кредитних рішень Управління кредитноінвестиційного портфелю Департаменту корпоративного бізнесу;листопад 2003 — січень 2006 АКБ "Укрсоцбанк"провідний економіст відділу розвитку корпоративного бізнесу Управління корпоративного бізнесужовтень 2002 — листопад 2003 АТ "Укрінбанк"провідний економіст відділу міжнародних кредитів Департаменту проектного та торгівельного фінансуванняберезень 2001 — жовтень 2002КФ АБ "Полтавабанк"економіст обліковоопераційного відділужовтень 2000 — березень 2001 КФ АБ "Полтавабанк"економіст відділу цінних паперів та боргових зобов‘язаньсічень 1999 — жовтень 2000 КФ АБ "Полтавабанк"економіст кредитнодепозитного відділу
|