C 09.2016 по теперішній час (9 років 1 міс.)
В компанії: Компанія Fozzy Group, ПІІ Білла Україна, RC, Київ Посада: Менеджер (керуючий) Функціональні обов'язки: Забезпечення обслуговування клієнтів на високому рівні. Аналіз динаміки продажів. Організація та контроль проведення передпродажної підготовки товару. Організація та проведення інвентаризації. Контроль і забезпечення збереження ТМЦ. Замовлення товару та контроль постачання продукції. Ведення касової звітності та документообігу магазина, книг КОРО. Перерахунок виручки кас, інкасація коштів до банку, проміжна інкасація тощо. Контроль роботи персоналу.
C 07.2015 по 09.2016 (1 рік 2 міс.)
В компанії: ПАТ ПриватБанк, Київ Посада: Менеджер обслуговування клієнтів - юридичних осіб (МСБ) Функціональні обов'язки: Здійснення персонального обслуговування клієнтів МСБ по всіх напрямках банківських операцій: ідентифікація клієнтів, відкриття рахунків та їх обслуговування, депозитні, кредитні, карткові та валютні операції клієнтів МСБ. Виконання планових показників по відкриттю нових клієнтів малого бізнесу, приросту портфеля пасивів, приросту активних продуктів. Кроспродажі банківських продуктів.
C 09.2012 по 07.2015 (2 роки 10 міс.)
В компанії: Банк «Фінансова Ініціатива», Київ Посада: Керівник відділу розвитку регіональної мережі Функціональні обов'язки: Пошук та координація дій для відкриття/переміщення відділень банку. Підготовка документів для погодження відкриття відділень банку та проведення реєстрації в НБУ. Координація та контроль підрозділів банку в процесі підготовки відділення до запуску.Контроль виконання планів з продажів відділеннями, що відкриті, розробка та реалізація дій, спрямованих на збільшення обсягів продажу новими відділеннями.
C 05.2007 по 09.2012 (5 років 4 міс.)
В компанії: ПАТ Энергобанк, Київ Посада: Керівник відділу обслуговування платіжних карток Функціональні обов'язки: Залучення та обслуговування клієнтів юридичних та фізичних осіб на карткові та депозитні продукти банку. Залучення та обслуговування клієнтів по зарплатним проєктам. Обслуговування VIPклієнтів (елітні картки). Забезпечення ефективності роботи по економічним показникам та стандартам компанії.Аналіз актуальності та конкурентоздатності продуктів банку та участь в процесах щодо їх вдосконалення. Загальне керівництво та контроль роботи довіреного підрозділу. Розподіл обов'язків та ступенів відповідальності за отримані напрямки діяльності між співробітниками підрозділу.
C 02.2003 по 05.2007 (4 роки 3 міс.)
В компанії: ПАТ ПриватБанк, Київ Посада: Економіст, провідний економіст, помічник директора по банківському обслуговуванню клієнтів юридичних осіб Функціональні обов'язки: Здійснення персонального обслуговування клієнтів МСБ та корпоративного бізнесу по всіх напрямках банківських операцій: ідентифікація клієнтів, відкриття рахунків та їх обслуговування, депозитні, кредитні, карткові та валютні операції клієнтів МСБ. Виконання планових показників по відкриттю нових клієнтів, приросту портфеля пасивів, приросту активних продуктів. Кроспродажі банківських продуктів.
|
Рівень володіння комп'ютером: досвідчений користувач Комп'ютерні навички: Продвинутий користувач: MS Office (Word, Excel, Access, PowerPoint, MS Project, VISIO и пр.), банківські ОДБ та інші програми: АБС Би2, Приват48, CRM, IS-Card, 1С 7.7, 1С 8.2, CУБД SQL, Рубікон.
|