C 09.2021 по теперішній час (2 роки 7 міс.)
В компанії: АТ «ПУМБ», Київ Посада: Менеджер проектів відділу розвитку систем переказів та платежів в термінальних пристроях Функціональні обов'язки: Розвиток та підтримка власної мережі ПТКС банку, в т.ч. ініціювання закупівлі обладнання, визначення місць встановлення ПТКС з урахуванням економічної доцільності, організація робіт із доставки та інсталяції обладнання у місцях експлуатації, впровадження нових сервісів/послуг в ПТКС, аналіз ефективності роботи мережі ПТКС, заключення договорів на приймання платежів/договорів оренди приміщень для встановлення ПТКС на зовнішніх локаціях тощо; Надання консультацій працівникам банку, обробка запитів/інцидентів, що стосуються приймання платежів у каналах «власні ПТКС банку/партнерські ПТКС»; Заключення договорів на приймання платежів на користь банку та його клієнтів через партнерські канали (ПТКС), надання технічної підтримки партнерам з питань технічної інтеграції з банком. Участь в автоматизації та оптимізації процесів приймання платежів (власні ПТКС банку/партнерські ПТКС), постановка технічних завдань на доопрацювання програмного забезпечення банку для приймання платежів; Участь у впровадженні інноваційних продуктів для клієнтів та розвитку платіжної інфраструктури банку; Взаємодія з партнерами/вендорами з питань, пов'язаних з наданням послуги приймання платежів від фізичних осіб в касах банку/ПТКС.Досягнення: впровадження та запуск пілоту по розміщенню ПТКС у зовнішніх локаціях (ТРЦ м. Київ): пошук локацій, узгодження та підписання договорів оренди, доставка та підключення.
C 03.2019 по 09.2021 (2 роки 6 міс.)
В компанії: АТ КБ «Приватбанк» , Київ Посада: Заступник керівника напрямку «Розвиток і контроль банкоматної та термінальної мережі Функціональні обов'язки: Чим займався: контролював та забезпечував ефективність роботи банкоматів і терміналів самообслуговування (ТСО) в РП;проводив регулярний аналіз показників роботи атм/тсо, складав плани по переміщенню обладнання і контроль над їх виконанням;виконував плани по вчасному встановленню ТСО та банкоматів, збільшенню їх прибутковості;здійснював постійний моніторинг роботи банкоматів та ТСО (оперативно вирішував питання через ХД, Казначейство, IT щодо безперервної та якісної роботи атм/тсо та мінімізації простою обладнання);організовував роботу ресайклінгових банкоматів;залучав клієнтів та супроводжував послугу «Спеціалізовані пристрої самообслуговування» під замовника з компенсацією Банку;проводив активний пошук пріоритетних, з високим і стабільним прибутком місць для розміщення банкоматів/ТСО;погоджував та заключав договори оренди (в т.ч., з використанням ЕЦП), договори на комунальні та ін. послуги, робота по заключенню договорів с фондом держмайна, комунальними підприємствами;заводив рахунки на оплату комунальних та інших платежів та контролював оплати;контролював доставку обладнання на місце розташування і своєчасне введення його в експлуатацію (Казначейство, IT, Офісна охорона);контролював візуальне рекламне оформлення пристроїв самообслуговування РП. Проводив замовлення рекламної продукції. також, маю успішний досвід по залученню клієнтів на торговий еквайринг, залученню на обслуговування за послугою "Прийом платежів населення".Досягнення: за два роки збільшена кількість банкоматів та терміналів самообслуговування в 2 рази (до 536 шт.); зменшено оренду плату; управління у лідерах по показникам; мною, за останній рік, з нуля, було залучено великі торгові точки для розміщення 60 терміналів та банкоматів.
C 07.2012 по 03.2019 (6 років 8 міс.)
В компанії: АТ КБ «Приватбанк», Київ Посада: Провiдний спецiалiст напрямку «Розвиток і контроль банкоматної та термінальної мережі Функціональні обов'язки: Чим займався: контролюю та забезпечую ефективність роботи банкоматів і терміналів самообслуговування в РП; провожу регулярний аналіз показників роботи атм/тсо, складаю плани по переміщенню обладнання і контроль над їх виконанням; виконую плани по вчасному встановленню терміналів та банкоматів, збільшенню їх прибутковості; здійснюю постійний моніторинг роботи банкоматів та терміналів (оперативно вирішую питання через ХД, Казначейство, IT щодо безперервної та якісної роботи атм/тсо та мінімізації простою обладнання); організовую роботу ресайклінгових банкоматів; залучую клієнтів та супроводжую послугу «Спеціалізовані пристрої самообслуговування» під замовника з компенсацією Банку; веду активний пошук пріоритетних, з високим і стабільним прибутком місць для розміщення банкоматів / терміналів самообслуговування; погоджую та заключаю договори оренди (в т.ч., з використанням електронноцифрового підпису), договори на комунальні та ін. послуги, робота по заключенню договорів с фондом держмайна, комунальними підприємствами; завожу рахунки на оплату комунальних та інших платежів та контролюю оплати; контролюю доставку обладнання на місце розташування і своєчасне введення його в експлуатацію (Казначейство, IT, Офісна охорона); контролюю візуальне рекламне оформлення пристроїв самообслуговування РП. Провожу заказ рекламної продукції. також, маю успішний досвід по залученню клієнтів на торговий еквайринг, залученню на обслуговування за послугою "Прийом платежів населення"
C 07.2011 по 07.2012 (1 рік )
В компанії: АБ «Експрес-Банк», Київ Посада: Провідний економіст відділу матеріально-технічного забезпечення Господарського управління Функціональні обов'язки: проводив роботу з Фондом державного майна України, орендодавцями та балансоутримувачами по укладенню/ подовженню/ розірванню договорів оренди приміщень відділень, банкоматів та проведення роботи з господарськими договорами ; збирав та підготовував документи для замовлення експертних оцінок для орендованих приміщень; виконував контроль за укладанням/ подовженням договорів на страхування орендованого майна
C 12.2007 по 07.2011 (3 роки 7 міс.)
В компанії: АБ «Експрес-Банк» , Київ Посада: Провідний економіст відділу розвитку філіальної мережі Управління розвитку філіальної мережі Функціональні обов'язки: Основні обов’язки: супроводжував відкриття відділень (пошук приміщень згідно вимог банку, заключення та узгодження договорів на оренду, ремонт, меблі, вивіски, охорону та ін.); підготовка та подання пакетів документів в НБУ на відкриття/переїзд відділень. проводив роботу з Фондом державного майна України, орендодавцями та балансоутримувачами по укладенню договорів оренди приміщень відділень та проведення роботи з господарськими договорами ; укладав договори на страхування касирів банку та готівки у касі банку; щомісячно готував інформаційні довідки щодо показників банку та інформації щодо приросту клієнтів юр. осіб; готував накази, розпорядження щодо діяльності відділень, філій; розробляв форми звітів і ведення звітності, консолідація та доведення даної інформації до керівника банку; визначав доцільність проведення внутрішньогосподарських витрат філіями та відділеннями, узгоджував проведення витрат з уповноваженими посадовими особами банку, підтверджував бухгалтерських проводок за цими витратами; узгоджував керівних осіб філій та відділень з керівництвом банку.
|