C 10.2020 по теперішній час (3 роки 6 міс.)
В компанії: Ювелірна компанія , Бахмут Посада: Керуючий роздрібною мережею ювелірних салонів Функціональні обов'язки: Погодження щомісячних планів продажів;приймання участі в розробці маркетингових кампаній: акції, спеціальні пропозиції, програми лояльності, скрипти продажів, візуалізації: рекламні макети, буклети, розсилки, текстові сповіщення;щоденний контроль за виконанням KPI: сума середнього чеку, середня кількість одиниць в чеку, трафік, конверсія;організація та проведення участі в міжнародних та регіональних ювелірних виставках;підбор персоналу;участь в розробці системи мотивації та оцінювання персоналу, погодження з керівництвом;контроль виконання посадових обов’язків, розпоряджень та наказів підлеглими;регулярне відвідування салонів з метою контролю за дотриманням стандартів продажів, контролю дотримання встановлених вимог співробітниками, контролю внутрішнього та зовнішнього стану салонів, отримання зворотнього зв’язку від персоналу для оперативного подальшого вирішення проблем;подання керівництву до розгляду пропозицій з оптимізації процесів;аналіз фінансових результатів на основі щомісячних звітів;контроль витрат;вирішення оперативних та господарських питань, що мають відношення до роздрібної мережі
C 03.2014 по 10.2020 (6 років 7 міс.)
В компанії: АТ "Ощадбанк", Бахмут Посада: Заступник начальника відділу розвитку банківського бізнесу/начальник відділу клієнтів роздрібного бізнесу Функціональні обов'язки: Робота з фізичними особами:вивчення та аналіз ринку банківських послуг та продуктів;проведення презентацій в організаціях та на підприємствах з метою залучення фізичних осіб на обслуговування до банка;контроль за виконанням доведених планових показників з продажів банківських продуктів та послуг;продаж банківських послуг;відкриття та обслуговування поточних, депозитних карткових рахунків в національній та іноземній валютах;оформлення кредитів на споживчі потреби без забезпечення;оформлення кредитних карток та овердрафтів;підготовка звітності.Робота з юридичними особами:залучення юридичних осіб на обслуговування до банку;супроводження юридичних осіб з напрямку торгівельного еквайрингу;Робота з зарплатними проектами:залучення, проведення презентацій, оформлення та підписання договорів; контроль за масовим випуском та своєчасною видачою зарплатних карток, виконанням всіх зобов’язань перед підприємством в рамках укладених договорів; підготовка звітності.
C 06.2010 по 01.2014 (3 роки 7 міс.)
В компанії: АТ "СБЕРБАНК РОСІЇ" (Україна), Бахмут Посада: Провідний спеціаліст сектору обслуговування роздрібних клієнтів Функціональні обов'язки: Залучення клієнтів на обслуговування;відкриття поточних рахунків;відкриття карткових рахунків, випуск/перевипуск платіжних карток, в т.ч.зарплатних; відкриття депозитних рахунків, супроводження клієнтів за депозитними угодами; оформлення кредитів без забезпечення; проведення презентацій в організаціях та на підприємствах з метою залучення клієнтів на обслуговування; супроводження клієнтів affluentсегменту. За час роботи періодично виконувала обов’язки начальника сектору з обслуговування роздрібних клієнтів
C 08.2008 по 06.2010 (1 рік 10 міс.)
В компанії: ВАТ «VAB Банк», Бахмут Посада: Провідний експерт з фінансових продуктів роздрібного бізнесу/головний експерт з продажів Функціональні обов'язки: Робота з фізичними особами:залучення клієнтів на обслуговування;відкриття поточних рахунків;відкриття карткових рахунків, випуск/перевипуск платіжних карток;відкриття депозитних рахунків, супроводження клієнтів за депозитними угодами;оформлення та виплати міжнародних переказів;завантаження/розвантаження банкоматів,складання звітності.Робота з юридичними особами:залучення юридичних осіб на обслуговування;відкриття та супроводження поточних рахунків;відкриття та супроводження депозитних та ощадних рахунків.
C 08.2007 по 07.2008 (11 міс.)
В компанії: АКБ Правекс-Банк, Бахмут Посада: Менеджер зі споживчого кредитування Функціональні обов'язки: Робота з фізичними особами в точках продажів: оформлення кредитів на спожівчі потреби, їх супроводження та контроль заборгованості. Пошук та залучення клієнтів на обслуговування в банк. Виконання поставлених задач. Складання звітності. Участь в нарадах з керівником, подання пропозицій для виконання показників KPI.
|