C 04.2019 по теперішній час (5 років )
В компанії: Управління виконавчої дирекціх Фонду соціального страхування України, Київ Посада: Головний спеціаліст Функціональні обов'язки: Основними обов’язками головного спеціаліста сектору матеріального забезпечення відділу страхових виплат та матеріального забезпечення Правобережного відділення управління виконавчої дирекції Фонду Соціального Страхування України в м. Києві: Прийом та опрацювання заяврозрахунків для надання матеріального забезпечення застрахованим особам за рахунок коштів Фонду; Забезпечення своєчасного внесення опрацьованих заяврозрахунків до функціоналу системи ЄІАС та створення зведеної заявки; Прийом, опрацювання та аналіз документів окремих категорій застрахованих осіб для отримання ними матеріального забезпечення за рахунок коштів Фонду; Проведення аналізу інформації, що містять прийняті від страхувальників заявирозрахунки, в тому числі щодо перевищення середньоденного розміру матеріального забезпечення над середньоденним розміром заробітної плати; Здійснення моніторингу за виплатами матеріального забезпечення по вагітності та пологам застрахованим особам в максимальних розмірах; Виявлення, опрацювання та контроль за дублікатами листків непрацездатності, упередження виплат коштів по фальсифікованим листкам непрацездатності; Аналіз і обробка даних отриманих від Пенсійного фонду України по застрахованим особам; Аналіз та вивчення нормативних та законодавчих актів, що видаються Президентом України, Кабінетом міністрів України, Верховною Радою, виконавчою дирекцією Фонду, Міністерством соціальної політики, також матеріалів, що друкуються в періодичних виданнях стосовно надання матеріального забезпечення застрахованим особам; Надання консультативної та практичної допомоги з питань соціального страхування в межах компетенції сектору; Забезпечення підготовки оброблених документів для збереження їх протягом встановленого терміну; Ведення особистого прийому громадян з питань призначення та виплати матеріального забезпечення (порядок виплати, види та умови надання матеріального забезпечення) в межах діяльності сектору; Розгляд та надання відповідей на письмові звернення фізичних та юридичних осіб з питань соціального страхування; Неухильне, чітке та своєчасне виконання доручень керівництва відділення та сектору;
C 08.2016 по 04.2019 (2 роки 8 міс.)
В компанії: Управління виконавчої дирекціх Фонду соціального страхування України, Київ Посада: Головний спеціаліст адміністративно-господарського відділу Подільського відділення Фонду Соціального Страхування України в м. Києві Функціональні обов'язки: здійснення електронної реєстрації та облік вхідної, вихідної та внутрішньої документації, супровід документів; складання внутрішніх звітів; організація , оформлення та комплектування кореспонденції, яка надсилається поштою; здійснення контролю за підготовкою, оформленням та своєчасним виконанням документів, вжиття заходів щодо скорочення термінів проходження й виконання документів; узагальнення і аналіз даних про хід опрацювання документів та результати роботи; підготовка номенклатури справ відділу; забезпечення додержання єдиного порядку відбору, обліку, збереження, якості оброблення та використання документів, що створюються під час діяльності відділення, для передачі на державне архівне зберігання; погодження та супроводження договорів/рахунків на закупівлю товарів та послуг за напрямками діяльності Правобережного відділення; організація за дорученням керівництва підготовки проектів документів, оформлення і випуск документів; виконання роботи з підготовки засідань і нарад, які проводить начальник відділення (збирає необхідні матеріали, повідомляє учасників про час і місце проведення, порядок денний, проводить реєстрацію), ведення та оформлення протоколів засідань і нарад. збирання інформації щодо запланованих щорічних відпусток на наступний рік працівників відділення та надання її до відділу по роботі з персоналом управління для складання і затвердження графіка щорічних відпусток управління. ведення обліку вихідних та вхідних документі від/до управління, страхувальників та інших установ, заяв та скарг громадян, страхувальників та застрахованих осіб, документів відділення, забезпечення їх зберігання. здійснення контролю за термінами виконання працівниками Правобережного відділення виданих наказів, розпоряджень, а також за додержанням термінів виконання термінових доручень управління та виконавчої дирекції Фонду, вказівок і доручень начальника відділення, що взяті на контроль.
C 07.2000 по 07.2009 (9 років )
В компанії: Райффайзен банк Аваль, , Київ Посада: Заступник начальника відділу Функціональні обов'язки: Організація та проведення зустрічей з потенційними клієнтами, ознайомлення з існуючими кредитними продуктами, умовами їх надання. Прийняття документів від клієнтів, проведення аналізу фінансового та соціального стану позичальників, винесення справ на КК щодо можливості кредитування позичальників на придбання рухомого (автотранспортних засобів) та нерухомого майна ( квартири, будинки, земельні ділянки) фізичними особами, карткові кредити (встановлення кредитних ліній та їх супроводження), видача кредитів, також виконання обов`язків секретаря кредитного комітету, виконання функцій фронт і бек офісу, відкриття поточних рахунків, оформлення депозитних договорів. Адміністрування кредитних договорів в програмному забезпеченні: супроводження видачі кредитів, контроль за зарахуванням страхових відшкодувань, контроль за погашенням простроченої заборгованості по відсоткам та тілом кредитів, супроводження кредитних договорів виданих в рамках акційних програм, кредитних договорів співробітників; контроль виконання умов протоколів, контроль за списанням застав, своєчасне закриття рахунків в ПЗ, моніторинг кредитних договорів: контроль відновлення договорів страхування на слідуючий період, контроль перевірки заставного майна, здійснення щомісячного контролю по сплаті відсотків та основної суми боргу, проведення роботи спільно із службою безпеки та правового захисту по поверненню простроченої, сумнівної та безнадійної заборгованості за кредитами, реструктуризація кредитів.2) Функціональні обов`язки в Подільській дирекції Фонду соціального страхування України у м. Києві): здійснення електронної реєстрації та облік вхідної, вихідної та внутрішньої документації, супровід документів; складання внутрішніх звітів; організація , оформлення та комплектування кореспонденції, яка надсилається поштою; здійснення контролю за підготовкою, оформленням та своєчасним виконанням документів, вжиття заходів щодо скорочення термінів проходження й виконання документів; узагальнення і аналіз даних про хід опрацювання документів та результати роботи; підготовка номенклатури справ відділу; забезпечення додержання єдиного порядку відбору, обліку, збереження, якості оброблення та використання документів, що створюються під час діяльності відділення, для передачі на державне архівне зберігання; погодження та супроводження договорів/рахунків на закупівлю товарів та послуг за напрямками діяльності Правобережного відділення; організація за дорученням керівництва підготовки проектів документів, оформлення і випуск документів; виконання роботи з підготовки засідань і нарад, які проводить начальник відділення (збирає необхідні матеріали, повідомляє учасників про час і місце проведення, порядок денний, проводить реєстрацію), ведення та оформлення протоколів засідань і нарад. збирання інформації щодо запланованих щорічних відпусток на наступний рік працівників відділення та надання її до відділу по роботі з персоналом управління для складання і затвердження графіка щорічних відпусток управління. ведення обліку вихідних та вхідних документі від/до управління, страхувальників та інших установ, заяв та скарг громадян, страхувальників та застрахованих осіб, документів відділення, забезпечення їх зберігання. здійснення контролю за термінами виконання працівниками Правобережного відділення виданих наказів, розпоряджень, а також за додержанням термінів виконання термінових доручень управління та виконавчої дирекції Фонду, вказівок і доручень начальника відділення, що взяті на контроль.
|