C 09.2014 по 11.2022 (8 років 2 міс.)
В компанії: "Хомер Софтвер Хаус"/ АТ «Банк Кредит Дніпро» , Дніпро Посада: Спеціаліст відділу контролю якості Call-центру /, головний спеціаліст відділу розвитку та підтримки Контакт - центру банку Функціональні обов'язки: Проведення прослуховування та аналізу ефективності телефонних переговорів (згідно з цілями та завданнями напряму) з розробкою заходів, що підвищують ефективність та результативність. Написання скриптів, оціночних листів. Самостійна підготовка та проведення даних заходів (тренінгів/зворотних зв'язків/майстеркласів) для співробітників, ведення різної звітної документації, проведення співбесід під час підбору персоналу, підготовка та проведення первинного навчання для нових наборів. Успішний досвід підвищення ефективності є в таких напрямках: сервісний напрямок КЦ, стягнення , продажі. Самостійна підготовка та проведення навчальних тренінгів: «Ведення складних переговорів», «Робота з запереченнями», «Практика продажу». Є досвід роботи у відділі з протидії шахрайським операціям з платіжними картками Управління ризикменеджменту. Робота у безпосередньому контакті з фахівцями. Взаємодія з лідерами команд (супервайзерами), керівниками напрямів, керівниками відділів, керівником контакт – центру, HR, відділ аналізу та планування, аналітики.
|
Рівень володіння комп'ютером: досвідчений користувач Комп'ютерні навички: Вільна робота у програмах: MS Office (MS Word, MS Excel, MS PowerPoint), Інтернет, CRM, Oktell, SR_Bank, SVM, DynForm, Lotus та інші
|