C 02.2020 по 05.2023 (3 роки 3 міс.)
В компанії: Банк «Форвард», Дніпро Посада: Начальник Дніпровської Регіональної Дирекції Функціональні обов'язки: збільшення обсягу продажів Дирекцією. Виконання поставлених цілей за Дирекцією. пошук партнерів для співпраці. збільшення обсягу продажу комісійних продуктів. контроль фінансових показників. фінансове планування по Дирекції, контроль витрат. Розвиток точок продажу (Відділення, POS, куратори, агенти). контроль адміністративногосподарських питань. Підбір та навчання персоналу. Контроль за виконанням стандартів обслуговування клієнтів кожним співробітником. Планування маркетингової активності Регіону Побудова агентської мережі. Контроль якості портфеля продажів агентською мережею
C 10.2019 по 01.2020 (3 міс.)
В компанії: «ЛАЙМ КЕШ» ТОВ (ВАША ГОТІВОЧКА)- , Дніпро Посада: Куратор Східного регіону Функціональні обов'язки: Виконання плану продажу торговими точками регіону постановка цілей (по кожній точці, в залежності від їх результатів) контроль виконання цілей підбір та навчання персоналу по всьому регіону розробка та впровадження скриптів з продажу. аналіз всіх показників по регіону, і розробка кроків щодо їх покращення і т.д.
C 04.2016 по 10.2019 (3 роки 6 міс.)
В компанії: «НОВА ПОШТА», Киев Посада: Начальник відділу обліку (HR-BP Функціональні обов'язки: контроль роботи терміналів (вся Україна) з боку персоналу зменшення його плинності оцінка кваліфікації персоналу (атестація його, навчання, введення розрядної системи) підбір персоналу (по Україні) автоматичний облік робочого часу у співробітників на об'єктах, що куруються (43 термінали) введення автоматичного обліку робочого часу розробка графіка виходів працівників та інших. написання та узгодження нормативної документації з посадам. складання та презентації аудиторних тренінгів. перехід на підсумований облік робочого часу
C 11.2007 по 01.2016 (8 років 2 міс.)
В компанії: БАНК ПУМБ та Банк «Ренесанс Капітал», Дніпро Посада: РЕГІОНАЛЬНИЙ ДИРЕКТОР Функціональні обов'язки: Збільшення обсягів продажу кредитів регіоном. Пошук партнерів для кредитування та співпраці. Збільшення обсягу депозитного портфеля. Створення стратегії залучення VIP вкладів. Збільшення обсягу продажу комісійних продуктів. Контроль фінансових показників (рівня прострочення, страхових продуктів, прибутковості). Фінансове планування регіону Контроль витрат. Розвиток точок продажу (Відділення, POS). Контроль та керування відкриттям відділень на всіх етапах. Контроль усіх фінансових документів відповідно до законодавства. Контроль касових операцій та і документообігу. Підбір персоналу Навчання персоналу Контроль за виконанням стандартів якості обслуговування кожним співробітником. Аналіз кредитів, що видаються. Планування маркетингової активності регіону. Пошук рекламних агентів для виконання рекламної активності регіону. Побудова агентської мережі. Контроль якості портфелю продажів агентською мережею.Досягнення: Збільшення роздрібної мережі відділень. Було 3 стало 1 Було зроблено по кожному відділенню фінансовий аналіз відкриття та окупності відділення, погоджений особисто з Головою Правління Банку та з Директором Департаменту Продажів. Збільшення роздрібної мережі точок продажу. Було 0 стало 6 Збільшення обсягу продажу кредитування (До 23 млн грн. на місяць готівкою та до 7 млн грн у кредитних картках) Досягнуто результату залучення та реєстрації в CRM понад 170 кампаній для масового випуску кредитних карток. Залучення депозитного портфеля з нуля шляхом особистих продажів послуги у відділенні та виїзних продажів до клієнтів. Обсяг депозитного портфеля досягнуто до 20 млн. грн. на місяць на мінімальний термін 6 місяців Досягнуто мінімально допустимого порога прострочення кредитного портфеля в 1,5 % від загального обсягу клієнтів. Раніше було 23%. Спільно з HR департаментом було розроблено стратегію утримання персоналу, внаслідок чого було отримано результат найменшої плинності кадрів по всіх регіонах України. Спільно з відділом контролю якості було отримано максимальні показники якості заповнення всіх банківських документів. Не більше ніж 10 помилок на місяць на весь регіон. Було наведено порядок у господарській частині, а також узгоджено фінансову підтримку відділень. (Раніше все виконувалося силами персоналу) Було сформовано чіткий маркетинговий план.Особливі досягнення: З нуля було розроблено загальнонаціональний проект співробітництва з малим бізнесом із кредитування продукції. Цей продукт передбачав кредитування у містах із малим населенням з допомогою персоналу магазину. Основне завдання: мінімальні витрати з максимальним прибутком у важкодоступних районах. Завдання проекту було виконано. Проект отримав загальнонаціональне впровадження. Розроблено та вдосконалено проект обслуговування клієнтів VIP клієнтів (депозитів).
C 03.2006 по 05.2007 (1 рік 2 міс.)
В компанії: ТОВ «АГРОКОСМ» , Дніпро Посада: Директор Дніпропетровської філії Функціональні обов'язки: Створення, контроль та взаємодія всіх структурних підрозділів філії; Підбір персоналу; проведення тренінгів для персоналу; Планування бюджету (річного/місячного), розрахунок заробітної плати; Розробка та формування всієї звітної документації; Розробка маршрутів роботи ТП та доставки по них продукції; Постановка та контроль виконання поставлених завдань та планів; Контроль дебіторської заборгованості; Постановка планів для Т.П; Розробка та проведення рекламних акцій спрямованих на просування продукту; Розробка та захист маркетингового бюджету; Аналіз ринку конкурентної продукції регіоні; Планування життєвого циклу товару.Досягнення:Виконання плану на 150%;Створення команди фахівців із 32 чол.Висновок та просування ринку Т.М. "Щедро"
C 09.2005 по 03.2006 (6 міс.)
В компанії: ТД Континент (Укрінтерпродукт), Дніпро Посада: Директор Дніпропетровської філії Функціональні обов'язки: Створення регіональної філійної мережі з нуля (Дніпропетровськ та область, Павлоград, Дніпродзержинськ, Кривий Ріг, Нікополь, Запоріжжя та область, Кременчук та ін.); Створення структури центральної філії; Набір та навчання торгової команди по центральній філії та терміналах; Набір адміністративногосподарського персоналу; Розробка та складання звітної документації; Контроль усіх структурних підрозділів (логістика, бухгалтерія, склад, відділ доставки, торговий відділ оператори тощо); Постановка та контроль виконання поставлених завдань та планів.Досягнення:Збільшення обсягів продажу на 250%;Повне використання у регіоні прямий дистрибуції по торговим маркам;Збільшення кількості клієнтської бази більш ніж на 100% і т.д.
C 03.2004 по 09.2005 (1 рік 6 міс.)
В компанії: ТОВ Афіна-груп (корпорація Ольвія), Дніпро Посада: Начальник Дистрибуції по Дніпропетровському регіону Функціональні обов'язки: Створення відділу дистрибуції для роботи на території Дніпра, Дніпродзержинська, Павлограда та ін. Створення клієнтської бази; Розробка маршрутів, організація кільцевого розвезення товару; Набір, навчання персоналу (торговельних представників); Формування цінової політики; Упорядкування плану продажу, розрахунок доходності відділу, розрахунок зарплати підлеглих; Ведення переговорів із VIPклієнтами; Монітоинг ринку.Досягнення:збільшення обсягів продажу на 75%;Збільшення кількості клієнтської бази на більш ніж 100% та ін.
|