Рубрикатор
Вакансії    Резюме

Роздрібний бізнес
Середній та малий бізнес
Корпоративний бізнес
Міжнародний бізнес
Інвестиційний бізнес
Ризик-менеджмент
Кредитування
Заставні операції
Казначейство
Фінансовий моніторинг
Фінансовий аналіз та планування
Бухоблік та звітність
Аудит
Операційний супровід
Розробка продуктів та методологія
Касові операції та грошовий обіг
Платіжні картки
Інформаційні технології
Маркетинг та реклама
Юридична служба
Стягнення заборгованості
Служба безпеки
Управління персоналом
Діловодство
Розвиток філіальної мережі
Філії та відділення банку (керівники)
Адміністративно-господарська частина
Різне
 
 
 
 

Наиболее посещаемые рубрики

✅ Новые резюме банковских и финансовых специалистов
Резюме руководителей в банке и финансах
Резюме по городам в банке, финансах и страховании
Швидкий пошук                        Розширений пошук резюме
  Місто
  Розділ
Ключові слова
Резюме № 72602
> >
Город : Київ
Категория: Резюме в банке
Подкатегория: Філії та відділення банку (керівники)
Резюме № 72602
Опубліковано: 24.04.2024 р.
Рубрика: Філії та відділення банку (керівники)

Керівник напрямку / Начальника відділу / Начальник Управління розвитку / Керівник

Стартова зарплата: 38000 грн.
Тип роботи: Повний робочий день

Особиста інформація
Місто проживання: Київ
Освіта: вища
Дата народження: 17.05.1977 г. (46 років )
Стать: Чоловіча
Сімейний стан: Перебуваю в шлюбі, є діти
Досвід роботи
C 07.2023 по 03.2024 (8 міс.)
В компанії: Іпотечна агенція нерухомості «ДоДому» , Київ
Посада: Виконавчий директор / Керівник іпотечного центру
Функціональні обов'язки:
Комплексна організація роботи компанії та усіх підрозділів; Стратегічне, поточне планування роботи. Контроль виконання; Вибудовування оргструктури та комунікаційних ліній усередині компанії; Контроль та покращення щоденного операційного циклу роботи компанії; Фінансове планування роботи компанії (у т.ч. казначейські функції); Розробка плану оптимізації бізнес процесів; Аналіз виконання планових показників роботи підприємства; Аналіз ефективності роботи компанії, мотивації працівників; Робота з партнерами, проведення переговорів, робочих зустрічей, нарад; Партнерська робота з агенціями нерухомості по державній програмі «єОселя»; Активна співпраця з акредитованими банками по державній програмі «єОселя»; Співпраця з акредитованими забудовниками, девелоперами по програмі «єОселя»; Узгодження роботи фінансових моделей з девелоперськими компаніями; Аналіз іпотечних програм по державній програмі «єОселя»; Комплексний ризикорієнтований підхід вивчення клієнтів (фінансова складова); Вивчення комплаєнсризиків компанії; Адаптація, навчання нового персоналу; Пошук, підбір перегляд, показ об'єктів нерухомого майна; Проведення та супровід іпотечних угод по державній програмі «єОселя» в банках партнерах; Комплексна робота з нотаріусами, оціночними компаніями, агентствами нерухомості; Проведення практичних навчань по державній програмі «єОселя»;


C 11.2021 по 03.2023 (1 рік 4 міс.)
В компанії: Група компаній « DIM » девелопмент , Київ
Посада: Керівник проекту / Керівник кредитного департаменту
Функціональні обов'язки:
Створення департаменту кредитування; Збільшення об’ємів продаж за рахунок значного збільшення кредитних угод; Організація роботи, оперативне управління департаментом кредитування; Координація роботи та ефективна взаємодія з усіма структурними підрозділами компанії; Ефективне управління командою, включаючи: набір, навчання, розвиток, мотивацію співробітників та вплив на результати роботи кредитного департаменту; Робота з відділами продажу ЖК (навчання, консультації, підготовка матеріалів для роботи, проведення тренінгів, атестація); Навчання співробітників call center, що до кредитних програм; Налагодження активних взаємовідносин з банківським сектором. Переговори з банками та фінансовими компаніями в площині кредитування фізичних осіб для купівлі об’єктів нерухомості;Розробка системних заходів, фінансових моделей спрямованих на збільшення кредитних угод; Організація та ведення усього процесу акредитації об’єктів будівництва компанії (більше 7 об’єктів); Розробка методики та фінансових моделей роботи та співпраці з банками; Розробка стратегії розвитку та контроль її виконання департаментом кредитування; Моніторинг та аналіз ринку кредитування нерухомості в Україні; Робота з питаннями що пов’язані з державним фінансовим моніторингом; Фінансова та інша звітність


C 06.2020 по 11.2021 (1 рік 5 міс.)
В компанії: ТОВ «Інвестмент Фінанс Груп», Київ
Посада: Заступник директора - Центр іпотечного кредитування
Функціональні обов'язки:
«Центр іпотечного кредитування» (функції – виконавчого директора, керівника кредитного департаменту, відповідального працівника за проведення фінансового моніторингу) Основні обов’язки: Керівництво, координація роботи – «Центр іпотечного кредитування»;Кредитування фізичних осіб, усіх жилих комплексів партнерів, для збільшення об’ємів продажу за рахунок кредитних угод;Налагодження взаємовідносин та активна робота з банківським сектором та фінансовими компаніями;Координація роботи та ефективна взаємодія усіх структурних підрозділів компанії; Робота з банками в площині отримання кредитів, для юридичних та фізичних осіб, для придбання об’єктів нерухомості; Робота з банками, що до кредитування підприємства, та обслуговування вже отриманих кредитів. Розробка, адаптація, впровадження кредитних програм; Розробка фінансових моделей діяльності підприємства пов’язаних з кредитуванням фізичних осіб; Організація роботи Іпотечного центру кредитування фізичних та юридичних осіб для купівлі об’єктів нерухомості; Координація, контроль за проведенням кредитних угод з фізичними особами в рамках затверджених кредитних програм; Підбір, навчання та адаптація персоналу. Проведення навчання персоналу, питанням пов’язаним з державним фінансовим моніторингом; Управління проектами партнерських продаж через кредитування та активна робота з відділами продажу партнерських Жилих комплексів; Поточний контроль та аналіз проведення оплати клієнтами за наданими кредитами; Аналіз та робота з кредитним портфелем компанії, робота з відділом по дебіторській заборгованістю (фізичні особи за надані кредити); Проведення переговорів. Підписання кредитних угод; Проведення нотаріальних дій пов’язаних з угодами.Активна робота з агенціями нерухомості, що до залучення партнерів та клієнтів; Проведення фінансового моніторингу (сертифікат про проходження навчання, посада відповідального працівника за проведення фінансового моніторингу); Контроль за виявленням операцій, що підлягають фінансовому моніторингу; Ідентифікації осіб, що здійснюють фінансові операції, робота з РЕР; Вивчення клієнтів, що проводять фінансові операції і збереження відповідних документів, з урахуванням ризикорієнтованого підходу


C 04.2019 по 11.2019 (7 міс.)
В компанії: ТОВ «Олімпіас Груп»; ДП «Конярство України», Київ
Посада: Заступник фінансового директора, Рroject manager
Функціональні обов'язки:
Стратегічне управління проектом, координація роботи з підрозділами; Планування та аналіз роботи проекту. Аналіз результатів роботи проекту; Оперативний аналіз економічних факторів, що формують фінансовий результат; Розробка, узгодження фінансових моделей роботи. Проведення, структурування фінансових угод по проекту та підприємству; Участь у загальній плановій роботі, довгострокове і короткострокове фінансове планування; Робота з фінансовими потоками. Робота з платежами, проведення валютних угод; Взаємовідносини з фінансовими організаціями, банками, державними органами;Структурування ризиків, оптимізація витрат підприємства; Аналіз стану фінансових ринків, для залучення інвестицій; Робота з банками, проведення переговорів, що до отримання та обслуговування отриманих кредитів; Координація роботи підрозділів підприємств відповідно до проекту; Робота з партнерами, підрядними організаціями, в розрізі проекту. Підготовка, узгодження, підписання договорів та угод. Активна робота з продажу аграрної продукції. Планова робота з елеваторами; Проведення переговорів і укладення договорів на поставку та продаж с/г продукції. Контроль виконання оплати за угодами та договорами; Інформування керівництва про результати діяльності роботи підприємства в розрізі проекту; Робочі відрядження на агро підприємства у різні регіони України. Переговори з керівництвом, узгодження плану робіт, підписання угод. Звітність, фінансова, а також інший функціонал відповідно до роботи проекту.


C 04.2017 по 03.2019 (1 рік 11 міс.)
В компанії: ТОВ «Фінансова компанія «Фактор груп» , Київ
Посада: Директор; керівник Бек-офісу; Координатор роботи відділів продаж;
Функціональні обов'язки:
Оперативне управління діяльністю підприємства «Фактор груп»; Оперативний аналіз господарської та економічної діяльності підприємства; Організація роботи відділу кредитування, розроблення основних бізнес процесів. Навчання. контроль персоналу, що до проведення кредитування фізичних осіб для купівлі житла та нежитлових приміщень; Проведення фінансового аналізу кредитних операцій та кредитного портфелю компанії в цілому; Проведення фінансових операцій, робота з банками та фінансовими компаніями;Проведення оперативної та планової роботи пов’язаної з державним Фінансовим моніторингом; Робота з Кампанією по Управлінню Активами (КУА) та фондовою біржою;Робота з фондами фінансування будівництва ФФБ (оформлення, переуступка об’єктів нерухомості, оформлення прав власності); Оформлення, ведення, підписання договорів Майнових прав на нерухоме майно(ФФБ); Робота з нотаріусами. Підготовка та проведення нотаріальних угод; Робота з банківськими установами та фінансовими компаніями; Організація роботи відділу продажу, управління продажами; Організація та контроль роботи Бекофісу; Підбір та навчання персоналу у відділи продажу, адаптація персоналу, проведення тестування; Впровадження стандартів для відділів продаж ЖК, організація проведення бізнес навчання для співробітників


C 10.2016 по 04.2017 (6 міс.)
В компанії: Компанія «OLEROM» , Київ
Посада: Директор
Функціональні обов'язки:
Оперативне управління діяльністю підприємства;Просування компанії на ринку в сегменті бізнес навчання; Проведення переговорів, бізнес зустрічей;Участь та виступ у форумах, відкритих столах, бізнес тренінгах; Координація роботи усіх структурних підрозділів; Організація та контроль роботи: відділу продаж (Call Center) та бек офісу; Контроль за дотриманням корпоративних стандартів роботи; Оперативний аналіз господарської та економічної діяльності підприємства; Фінансове планування, робота з фінансовим потоками; Контроль виконання фінансових показників діяльності, коригування та виявлення причин не виконання; Нагляд та оптимізація бізнеспроцесів, знаходження та втілення оптимальних рішень, що до роботи підприємства в цілому; Контроль за виконанням проведення бізнес тренінгів, семінарів, та інших програм;Аналіз проблемних ситуацій та втілення рішень, що забезпечать посилення ринкової присутності; Організація, контроль проведення Forum One Ukraine; Організація роботи по залученню нових бізнес тренерів для роботи в компанії


C 03.2015 по 09.2016 (1 рік 6 міс.)
В компанії: Міжнародна фінансово інвестиційна компанія, Київ
Посада: Виконавчий директор, Фінансовий директор, Керуючий центральним офісом
Функціональні обов'язки:
оперативний аналіз господарської та економічної діяльності підприємств; управління діяльністю підприємства;складання звітів, прогнозів і проведення різних аналітичних досліджень; контакти з інвесторами; фінансове консультування; відкриття та організація роботи Головного офісу з нуля; відкриття, контроль роботи регіональної мережі; формування зведеного бюджету групи, аналіз його виконання; підготовка платіжного календаря; формування звіту про рух грошових коштів та іншої консолідованої звітності; аналіз дебіторської і кредиторської заборгованості, аналіз витрат; планування та контроль руху готівкових грошових коштів; складання бюджетів по фондах оплати праці; виплата заробітної плати готівковими коштами та за банківськими платіжними картками; адміністрування роботи регіональної мережі (підбір персоналу, навчання, взаємодія з Головним офісом, матеріальнотехнічне забезпечення)


C 04.2010 по 05.2014 (4 роки 1 міс.)
В компанії: ПАТ КБ «Фінансова Ініціатива» , Хмельницький
Посада: Начальник Хмельницького відділення № 6
Функціональні обов'язки:
Фінансовогосподарське управління відділенням, фінансове планування. Пошук та робота з клієнтами, проведення переговорів. Підбір та навчання персоналу. Розробка і запровадження в дію акційних продуктів, в тому числі через автосалони, співпраця з страховими компаніями, нотаріусами, робота з іпотекою. Участь в розробці нових продуктів. Укладання договорів від імені банку. Надання всієї звітності банку в регіональне представництво Нацбанку України


C 06.2007 по 10.2008 (1 рік 4 міс.)
В компанії: ВАТ КБ «Хрещатик» , Хмельницький
Посада: Директор Хмельницької філії
Функціональні обов'язки:
ведення фінансовогосподарської діяльності; організація діяльності філіалу; виконання фінансових показників роботи філії; керівництво філіалом, підбір, навчання, атестація персоналу; адміністрування роботи регіональної мережі; прийняття заходів щодо діяльність філії та ефективних методів і технологій роботи банку; організація, здійснення та контроль прямих продажів корпоративним та роздрібним клієнтам; організація здійснення та контроль кредитування юридичних, фізичних осіб; організація роботи з розроблення та впровадження планів розвитку мережі на території, закріпленій за філіалом банку


C 07.2006 по 06.2007 (11 міс.)
В компанії: Кам’янець-Подільська філія ВАТ КБ «Укргазбанк», Хмельницький
Посада: Начальник відділення №1
Функціональні обов'язки:
Організація роботи відділення та виконання планових показників роботи. Пошук нових клієнтів, проведення переговорів з ключовими клієнтами. Фінансове планування, бюджетування. Надання всієї звітності роботи відділення банку в регіональне представництво Нацбанку України. Досягнення та результати: Збільшення дохідності відділення в 2,5 рази, та значне збільшення клієнтської бази. На прикладі роботи відділення відкриття обласного філіалу, та відкриття ще 8 відділень.


C 11.2005 по 07.2006 (8 міс.)
В компанії: Територіальне Управління Подільського Регіонального Департаменту АКІБ «УкрСиббанк», Хмельницький
Посада: Начальник відділу розвитку індивідуального бізнесу
Функціональні обов'язки:
Організація роботи та контроль відділень в секторі розвитку індивідуального бізнесу. Проведення навчань персоналу, робота з ключовими клієнтами, контроль виконання планових показників. Адміністрування роботи регіональної мережі. Надання пропозицій щодо підвищення ефективності роботи мережі та можливих шляхів її розвитку. Фінансове планування роботи відділень. Досягнення та результати: активна робота філіалу з найбільшими автосалонами, агентствами нерухомості. значне збільшення прибутку філіалу за рахунок операцій індивідуального бізнесу


C 11.2004 по 11.2005 (1 рік )
В компанії: АКІБ «УкрСиббанк», Хмельницький
Посада: Начальник базового відділення № 155
Функціональні обов'язки:
Організація роботи базового відділення та інших відділень. Виконання фінансових показників роботи. Робота з клієнтами, нарощування клієнтської бази. Підбір та навчання персоналу, контроль виконання посадових обов’язків. Досягнення та результати: Відділення утримує перше місце серед інших 12 відділень по виконанню усіх планових показників. Збільшення кількості обслуговування клієнтів в 25 раз.(більше 1500 клієнтів).


C 12.2003 по 04.2004 (4 міс.)
В компанії: Заводське відділення Хмельницької ОД АППБ «Аваль», Хмельницький
Посада: Головний економіст
Функціональні обов'язки:
Надання консультацій клієнтам; Оформлення всіх документів, які повязані із виконанням функціональних обов’язків, які здійснювались відповідно до затверджених банком вимог; Проведення ідентифікації осіб, відповідно до законодавства України та регламенту ідентифікації та вивчення клієнтів у банку; Якісне виконання планів і поточних завдань керівництва. Планування фінансових показників, та погодження їх з керівництвом. Обслуговування корпоративних та ВИП клієнтів. Формування фінансової та бухгалтерської звітності. Аналіз роботи відділення (економічно фінансові). Проведення операцій державного казначейства. Переговори з клієнтами.


C 07.2000 по 07.2002 (2 роки )
В компанії: Заводський філіал Хмельницької ОД АППБ «Аваль», Хмельницький
Посада: Начальник сектору касових операцій
Функціональні обов'язки:
Організація та планування роботи каси банку. Контроль роботи працівників каси. Контроль роботи інкасації, планування, розробка нових маршрутів. Підбір, навчання, проведення тестування працівників каси. Співпраця з органами контролю та службою інкасації НБУ. Проведення навчання персоналу. Організація та планування роботи каси банку. Організація роботи каси банку, здійснення управління касою. Дотримання загальних вимог з організації касової роботи. Прийняття та видача готівки національної та іноземної валюти на підставі касових документів, оформлених згідно до вимог нормативних документів НБУ. Контроль роботи працівників каси. Контроль роботи інкасації, планування, розробка нових маршрутів. Підбір, навчання, проведення тестування працівників каси. Співпраця з органами контролю та службою інкасації НБУ.


C 08.1998 по 07.2000 (1 рік 11 міс.)
В компанії: Заводський філіал Хмельницької ОД АППБ «Аваль», Хмельницький
Посада: Старший касир
Функціональні обов'язки:
якісне та швидке обслуговування клієнтів.Формування готівкової маси;Прийом(видача) готівки на поточні або вкладні рахунки фізичних осіб, прийом комунальних та інших платежів від фізичних осіб,валютнообмінні операції, прийом іноземної валюти та чеків на інкасо, прийом та видача переказів в національній та іноземній валюті, прийом(видача) готівки від юридичних осіб


Освіта
Навчальний заклад: Тернопільська Академія народного господарства
Дата закінчення: 2000-01-01
Факультет: Облік та аудит
Спеціальність: Спеціальність: «Фінанси та кредит»

Курси та тренінги
Назва курсу/тренінгу: Посада відповідального працівника за проведення фін. моніторингу
Компанія: Державний заклад освіти "Академія фінансового моніторингу"
Місто: Київ Період: 1 місяць Дата: 01.10.2020

Назва курсу/тренінгу: Отримання дозволу обіймати посаду керівника фінансової установи
Компанія: Вищий навчальний заклад "Київський міжгалузевий інститут"
Місто: Київ Період: 1 місяць Дата: 01.07.2016

Іноземні мови та комп'ютерні навички
Англійська: Технічна
Польский: Базова
Украинский: Вільно володію
Рівень володіння комп'ютером: експерт
Комп'ютерні навички: Рівень користувача - експерт (Word, Excel) Знання багатьох банківських програмних комплексів та інших ПК програм. Відсутній досвід роботи в 1C 8.2

Додаткова інформація
Найбільш важливі досягнення в житті та кар'єрі:
Досвід: на посаді топ-менеджера від 10-ти років; банківський сектор 15+ років, фінансові компанії 5+ років; девелопмент (забудовник), аграрний сектор; управління проектами; розробка фінансових моделей; спеціаліст з фінансового моніторингу; спеціаліст по роботі з фінансовим сектором; керівник кредитного департаменту; експерт з іпотеки; формування, побудова команди (підбір, навчання, адаптація); Фахівець по роботі: з банками, фін. компаніями, забудовниками,з іпотекою (банківська та державна), кредитний експерт. Навики побудови бізнес процесів; практичний досвід роботи у казначействі; досвід роботи проведення фінансового моніторингу; управляння грошовими ресурсами компанії; організація банківських операцій групи компаній; участь у бізнес-процесах відділу продажу; практичний досвід складних переговорів; маю аналітичний склад розуму, високий рівень комунікативних навичок; чудові організаторські та лідерські якості; креативність підходу до роботи. Навички управління командою, здатність мотивувати, розвивати та надихати підлеглихЛокація - Київ, готовий до відряджень.
Відомості: інформація про мене : Працював в великих та середніх компаніях на посадах різного рівня, на посаді топ-менеджера від 8-ти років. Великий досвід роботи у фінансовій сфері, працював керівником фінансових компаній, директором філіалу банку. Керівництво, розвиток бізнесу, аналіз та перспективи розвитку, конкретні кроки та дії в просуванні компанії на ринку, також робота з персоналом: підбір та навчання, адаптація. Великий практичний досвід проведення переговорів, підписання різного рівня угод, нотаріальне супроводження, активна робота з банками, фінансовими установами. Виконання частково функцій казначея, робота з платежами (оплати), робота з валютою. Практичний досвід проведення фінансового моніторингу (проходив навчання, та був відповідальним працівником). Це лише частина того функціоналу який виконувався мною. Великий, більше 15 років, банківський стаж роботи, від завідуючого касою до директора філіалу банку. Працюю з цифрами на "ти", але креативність підходу до роботи відіграє також не останнє місце. Практичний успішний досвід від побудови до управління проектами різного рівня, умію та знаю також як на практиці працювати з банківським сектором, фінансовими компаніями та багатьма фінансовими інструментами. Маю активну життєву позицію, відповідальна людина. Локація - Київ, та готовий до відряджень
Заняття у вільний час (улюблений спорт, хобі тощо): Високій рівень працездатності, відповідальності; Досвід проведення переговорів; Здатність приймати нестандартні управлінські рішення; Вміння планувати і прогнозувати; Досвід управління людьми та вміння делегувати повноваження; Прагнення до самореалізації та вдосконалення.

Роздрукувати
Зберегти на комп'ютері
 
Робота в компаніях

   Швидкий перехід
северодонецк киев мукачево житомир все мфо касир гроші в борг терміново кривой рог черкассы луцк бердянск невідомі мфо україни ровно павлоград запорожье краматорск умань чернигов бухгалтер кассир всі мфо кропивницкий никополь мфо україна славянск деньги в долг шостка нові мфо україна ужгород полтава львов сумы александрия прилуки яготин винница кредит онлайн на карту энергодар кредит без довідки про доходи каменское хмельницкий белая церковь николаев херсон маловідомі мфо україни кредит без справки о доходах ивано-франковск борисполь днепр смела юрист операционист кременчуг рейтинг кредитов мариуполь измаил аналитик черновцы юрисконсульт каменец-подольский изюм мелитополь харьков кредит під 0 бровары нові мфо тернополь миргород кредит онлайн на карту без отказа срочно одесса экономист бердичев бахмут
+ Додати

 
 
 
 
 
 
 
Посилання
мфо, которые дают всем кредит спортбанк Новые МФО Украины альфа банк точки выдачи спортбанк банковские вакансии работа в финансах вакансии в банках мфо без лицензии альфа банк киев вакансии банков работа в страховании отзывы спортбанк маловідомі мфо кредит готівкою київ деньги в долг срочно микрозайм без отказа Нові МФО України все мфо украины кредитный лимит спортбанк спортбанк невідомі мфо неизвестные мфо кредит наличными без справки о доходах гроші в борг кредит готівкою без довідки про доходи вакансии банков украины работа в банке кредит наличными киев кредит під 0 відсотків карта спортбанк база мфо украины кредит онлайн на картку без відмови терміново кредит онлайн на карту без отказа рейтинг кредитов онлайн архив вакансий список rss займ на карту с автоматическим одобрением всі мфо україни позика на картку з автоматичним схваленням вакансии в финансах малоизвестные мфо кредит под 0 процентов работа в банке киев
 
 



На главную | Каталог вакансий | Каталог резюме
Работа по городам | Добавить вакансию | Добавить резюме
Пользовательское соглашение | Карта сайта | Партнеры | Контакты