C 08.2022 по теперішній час (3 роки 2 міс.)
В компанії: АТ «АКБ «КОНКОРД», Дніпро Посада: Головний фахівець. Департамент Казначейства Функціональні обов'язки: Робота з системою SWIFT (приймання та відправка клієнтських та міжбанківських платежів,обмін інформаційними повідомленнями з банкамикореспондентами та банкамиконтрагентами). Робота з Системою електронних платежів НБУ (приймання/формування та передача файліву СЕП, що містять початкові платежі та інформаційні повідомлення). Внесення інформації до АБС (автоматизована банківська система) за угодами щодоказначейських операцій, операцій з купівлі / продажу готівкових коштів за безготівкові. Аналіз щомісячних витрат департаменту Казначейства у розрізі бізнесів. Виконання офіційних наказів/розпоряджень керівництва Банку, письмових/усних доручень відповідно до діючого законодавства та внутрішніх документів Банку.
C 12.2017 по 08.2022 (4 роки 8 міс.)
В компанії: АТ «АКБ «КОНКОРД», Дніпро Посада: Головний фахівець. Управління фінансового контролінгу та економічного аналізу Функціональні обов'язки: Здійснення розрахунку щоденного зведення та аналіз управлінського обліку роботи банку(кредити/депозити фіз/юросіб, стан на поточних рахунках фіз/юросіб, у касі, на коррахунку НБУ, на коррахунках у банках‑кореспондентах та ін.). Регулярне оновлення таблиці вихідних даних у зв'язку з відкриттям нових балансових рахунків відповідно до вимог законодавства. Здійснення розрахунку розподілу витрат за пластиковими картками Міжнародних платіжнихсистем (Mastercard, Visa, Простір) і ПЦ Прокард у розрізі продуктів та відділень банку (внесення даних згідно з наданими інвойсами Mastercard, Visa, Простіром та Прокардом до бази даних; розрахунок розподілу витрат за відділеннями/по продуктах; надання; бухгалтерії підсумкових проводок та службових записок з цими витратами). Ведення кошторису витрат по банку та відділенням. Ведення даних торговельного доходу від продажу/купівлі валюти клієнтами банку. Регулярне оновлення інформації щодо ведення груп клієнтів та відкритих рахунків в банку. Щоденна підготовка інформації щодо запитів НБУ. Звірка розрахунку агентської винагороди за виданими гарантіями та кредитними картками. Підготовка даних для прогнозування фінансового результату банку щодо адміністративно‑господарських витрат. Участь у розрахунку бюджету банку за адміністративно‑господарськими витратами у розрізібанку та відділень.
C 10.2016 по 12.2017 (1 рік 2 міс.)
В компанії: АТ КБ «ПриватБанк», Дніпро Посада: Головний економіст з електронних послуг банку. Напрямок «Back-Office» ГО Функціональні обов'язки: Звірка транзитних рахунків по сервісу Оплата частинами. Обробка забракованих проводок по сервісу в Приват4 Обробка заявок з проблемних питань. Візування заявок на відміну договорів по Оплаті частинами. Аналіз договорів та працюючих схем по Центру Електронного бізнесу. Супровід проектів Центру Електронного бізнесу в рамках договорів електронної комерції, проведення звірки з компаніями щодо надання послуг та погодження документів щодо закриття звітного періоду. Контроль за дотриманням умов договору в частині оплати/виплати винагороди за проектами, що супроводжуються. Повернення по не успішним операціям, виявленими під час моніторингу транзитних рахунків. Супровід та звірка операцій, проведених через міні‑термінали Ipay. Супровід та моніторинг рахунків стоп‑контролю.
C 05.2008 по 10.2010 (2 роки 5 міс.)
В компанії: АТ КБ «ПриватБанк», Дніпро Посада: Головний економіст з фінансового обліку структурних підрозділів банку ГО.Напрямок "Фінанси і Ризики" Функціональні обов'язки: Здійснення розрахунку та аналіз фінансових результатів роботи структурних підрозділів Москомприватбанк (МКПБ). Аналіз зміни фінансового результату підрозділів МКПБ.Щомісячна підготовка службових записок на керівників МКПБ про затвердження фінансовогорезультату. Підготовка розшифровок по статтях прибутку по запитах філій МКПБ. Підготовка інформації для виставляння на внутрішній сайт. Підготовка інформації до селекторних нарад і днів директорів з МКПБ. Підготовка аналітичних звітів про фінансову діяльність філій МКПБ. Участь в процесі бюджетування філій і служб ГО МКПБ. Аналіз бюджетів філій МКПБ.Контроль правильності проведення проводок по рахунках управлінського обліку.1 Участь в селекторних нарадах з філіями МКПБ.1Щоквартальне надання інформації про фінансові результати роботи відділень РП МКПБ.1Підготовка тех.завдань для автоматизації внутрішніх розрахунків фін.показників.1Участь в днях директорів.1Підготовка презентацій для керівництва банку на наради.
C 05.2005 по 05.2008 (3 роки )
В компанії: АТ КБ «ПриватБанк», Дніпро Посада: Фахівець. Бізнес бюджетування промислових і комерційних підприємств Функціональні обов'язки: Реєстрація тендерних угод.Облік тендерних угод.Ведення бази тендерних угод.Складання номенклатури тендерних угод, їх опис та передача до архіву.Ведення архіву тендерних угод: зберігання та забезпечення збереження документів, що надійшли до архіву; реєстрація документів, що надійшли на зберігання від підрозділу; перевірка правильності їх формування та оформлення при передачі до архівуВиконання офіційних наказів та розпоряджень керівництва Банку та надання звітів за їх запитами.
|
Відомості:
Опис: 12 років банківської діяльності:- 6 років у АТ «АКБ «КОНКОРД»: 5 років в Управлінні фінансового контролінгу та економічногоаналізу та 1 рік у Департаменті Казначейства;- 6 років у АТ КБ «ПриватБанк»: 3 роки у Бізнесі бюджетування промислових і комерційнихпідприємств, 2 роки у Напрямку "Фінанси і Ризики" ГО та 1 рік у Напрямку "Back-Office" ГО.Особисті якості: виконавчість,чесність, комунікабельність, відповідальність, пунктуальність, здатність до навчання та усвідомленого сприйняття нового, стресостійкість, уміння працювати в команді.Ділові якості: вимогливість до себе, здатність до прийняття рішень. |