C 03.2020 по 01.2023 (2 роки 10 міс.)
В компанії: АТ МР БАНК, Київ Посада: Керучий відділенням Функціональні обов'язки: Організація роботи відділення за наступними напрямками діяльності: Залучення нових Клієнтів банку (ЮО, ФЛП, ФО заможного сегменту) Сервісне обслуговування потенційних да діючих Клієнтів банкуПідбір та навчання персоналу. Організація та контроль виконання поставлених KPI всіма працівниками відділення. Забезпечення високого рівня показнику лояльності та задоволеності Клієнтів
C 03.2019 по 03.2020 (1 рік )
В компанії: АТ Сбербанк, Київ Посада: Керівник групи відділень Функціональні обов'язки: Планування, організація та контроль роботи групи відділень (15 відділень у Західному регіоні). Виконання зведеного КРІ групи відділень понад 100%. Розроблення та запровадження плану заходів для підвищення ефективності роботи відділень з низьким виконанням КРІ. Формування професійної команди , управління та мотивація, навчання та розвиток співробітників, Перевірка відділень згідно чеклиста, та контроль усунення зауважень у встановлені терміни. Підтримка мережі відділень з питань продажів продуктів роздрібного та малого бізнесу. Розробка, впровадження та контроль виконання моделі продажів та інструментів розвитку продажів. Ефективна організація роботи групи відділень відповідно до вимог чинного законодавства , нормативно-правових актів НБУ, внутрішніх нормативних документів Банку
C 10.2013 по 03.2019 (5 років 5 міс.)
В компанії: АТ Сбербанк, Київ Посада: Керучий відділенням Функціональні обов'язки: Організація роботи відділення за наступними напрямками діяльності: Залучення нових Клієнтів банку (ЮО, ФЛП, ФО заможного сегменту ) Сервісне обслуговування потенційних да діючих Клієнтів банку. Підбір та навчання персоналу. Організація та контроль виконання поставлених KPI всіма працівниками відділення
C 05.2005 по 10.2013 (8 років 5 міс.)
В компанії: АТ КБ ПриватБанк, Антрацит Луганська облсть Посада: Керучий відділенням Функціональні обов'язки: Організація роботи відділення за наступними напрямками діяльності: Залучення нових Клієнтів банку (ЮО, ФЛП, ФО заможного сегменту). Сервісне обслуговування потенційних да діючих Клієнтів банку. Підбір та навчання персоналу. Організація та контроль виконання поставлених KPI всіма працівниками відділення
|