C 03.2008 по теперішній час (17 років 8 міс.)
В компанії: Альянс АКБ, Київ Посада: Завідуючий сектору бухгалтерського обліку та звітності відділу обліку та звітності Функціональні обов'язки: Ведення обліку основних засобів та нематеріальних активів згідно діючого законодавства: Розрахунок амортизаційних нарахувань, формування відомості нарахованої амортизації по податковому та фінансовому обліку. Проведення операцій з віднесення фінансової амортизації на витрати банку. Складання списків основних засобів які підлягають страхуванню. Складання документів на введення в експлуатацію та списання ОЗ та НА (акти введення, інвентарні картки, акти списання). Підготовка документів і проведення річної інвентаризації основних засобів, окремих позабалансових рахунків.
3. Складання і надання звітів: „Про капітальні інвестиції” (Форма № 2 - інвестиції) (квартальний); „Про наявність та рух основних засобів, амортизацію” (Форма 11 - ОЗ) (річний); „Про інвестиції в основний капітал (капітальні вкладення)” (Форма № 1 - інвестиції) (річний); „Про наявність обчислювальної техніки” (Форма № 2 – інф.) (річний); Звіт про основні засоби емітента (за залишковою вартістю). Складання і надання до НБУ проміжної (квартальної) фінансової звітності банків України а також річної фінансової звітності в т.ч. примітки до неї. Підготовка інформації для обов’язкової публікації квартальної (річної) звітності в офіційному виданні. Формування управлінської звітності щодо господарської діяльності банку, в тому числі інформацію про структуру доходів і витрат.
Здійснення розрахунків по авансовим звітам працівників банку в національній валюті (відрядження та господарські витрати). Підготовка платіжних доручень для розрахунку з бюджетом, відрахування до фондів, розрахунки за послуги та інші витрати банку, а також здійснення проводок за внутрібанківськими операціями (віднесення на витрати). Формування відомостей по господарським витратам банку, дебіторської заборгованості банку та відрядженням. Складання звіту „Про фінансові результати і дебіторську та кредиторську заборгованість” (Форма № 1-Б) (місячний, квартальний). Звірка аналітичного обліку з синтетичним обліком (щомісяця).
Нарахування та сплата комунального податку і подання до СДПІ. Ведення книги договорів господарської діяльності. Ведення книги реєстрації первинних документів. Складання номенклатури справ сектору бухгалтерського обліку та звітності. Здійснення контролю за своєчасною сплатою податку з доходів при здійсненні розрахунків за послуги з приватними нотаріусами, суб’єктами підприємницької діяльності. Здійснення додаткового і подальшого контролю бухгалтерських операцій. Ведення обліку продажу бланків векселів. Контроль за формуванням виписок по внутрібанківським документам. При зміні нормативно – правової бази стосовно обліку та звітності основних засобів і нематеріальних активів внесення змін, доповнень до внутрібанківського Положення. Ведення обліку доходів і витрат майбутніх періодів. Ведення обліку надання в оренду індивідуальних сейфів клієнтам. Ведення обліку нарахування та сплати фінансової оренди.
C 02.2008 по 03.2008 (1 міс.)
В компанії: Альянс АКБ, Київ Посада: Провідний спеціаліст відділу обліку та звітності Функціональні обов'язки: Ведення обліку основних засобів та нематеріальних активів згідно діючого законодавства: Розрахунок амортизаційних нарахувань, формування відомості нарахованої амортизації по податковому та фінансовому обліку. Проведення операцій з віднесення фінансової амортизації на витрати банку. Складання списків основних засобів які підлягають страхуванню. Складання документів на введення в експлуатацію та списання ОЗ та НА (акти введення, інвентарні картки, акти списання). Підготовка документів і проведення річної інвентаризації основних засобів, окремих позабалансових рахунків.
Складання і надання звітів: „Про капітальні інвестиції” (Форма № 2 - інвестиції) (квартальний); „Про наявність та рух основних засобів, амортизацію” (Форма 11 - ОЗ) (річний); „Про інвестиції в основний капітал (капітальні вкладення)” (Форма № 1 - інвестиції) (річний); „Про наявність обчислювальної техніки” (Форма № 2 – інф.) (річний); Звіт про основні засоби емітента (за залишковою вартістю). Складання і надання до НБУ проміжної (квартальної) фінансової звітності банків України а також річної фінансової звітності в т.ч. примітки до неї. Підготовка інформації для обов’язкової публікації квартальної (річної) звітності в офіційному виданні. Формування управлінської звітності щодо господарської діяльності банку, в тому числі інформацію про структуру доходів і витрат.
Здійснення розрахунків по авансовим звітам працівників банку в національній валюті (відрядження та господарські витрати). Підготовка платіжних доручень для розрахунку з бюджетом, відрахування до фондів, розрахунки за послуги та інші витрати банку, а також здійснення проводок за внутрібанківськими операціями (віднесення на витрати). Формування відомостей по господарським витратам банку, дебіторської заборгованості банку та відрядженням. Складання звіту „Про фінансові результати і дебіторську та кредиторську заборгованість” (Форма № 1-Б) (місячний, квартальний). Звірка аналітичного обліку з синтетичним обліком (щомісяця).
Нарахування та сплата комунального податку і подання до СДПІ. Ведення книги договорів господарської діяльності. Ведення книги реєстрації первинних документів. Складання номенклатури справ сектору бухгалтерського обліку та звітності. Здійснення контролю за своєчасною сплатою податку з доходів при здійсненні розрахунків за послуги з приватними нотаріусами, суб’єктами підприємницької діяльності. Здійснення додаткового і подальшого контролю бухгалтерських операцій. Ведення обліку продажу бланків векселів. Контроль за формуванням виписок по внутрібанківським документам. При зміні нормативно – правової бази стосовно обліку та звітності основних засобів і нематеріальних активів внесення змін, доповнень до внутрібанківського Положення. Ведення обліку доходів і витрат майбутніх періодів. Ведення обліку надання в оренду індивідуальних сейфів клієнтам. Ведення обліку нарахування та сплати фінансової оренди.
C 07.2007 по 02.2008 (7 міс.)
В компанії: Альянс АКБ, Київ Посада: Старший спеціаліст відділу обліку та звітності Функціональні обов'язки: Ведення обліку основних засобів та нематеріальних активів згідно діючого законодавства: Розрахунок амортизаційних нарахувань, формування відомості нарахованої амортизації по податковому та фінансовому обліку. Проведення операцій з віднесення фінансової амортизації на витрати банку. Складання списків основних засобів які підлягають страхуванню. Складання документів на введення в експлуатацію та списання ОЗ та НА (акти введення, інвентарні картки, акти списання).
C 12.2005 по 07.2007 (1 рік 7 міс.)
В компанії: Альянс АКБ, Київ Посада: Спеціаліст відділу обліку та звітності Функціональні обов'язки: Ведення обліку основних засобів та нематеріальних активів згідно діючого законодавства: Розрахунок амортизаційних нарахувань, формування відомості нарахованої амортизації по податковому та фінансовому обліку. Проведення операцій з віднесення фінансової амортизації на витрати банку. Складання списків основних засобів які підлягають страхуванню. Складання документів на введення в експлуатацію та списання ОЗ та НА (акти введення, інвентарні картки, акти списання).
|