Контакт-центр УкрСиббанку визнаний кращим в країнах СНД
Контакт-центр УкрСиббанку визнаний кращим контакт-центром середніх розмірів (до 200 операторів) за результатами найпрестижнішого конкурсу у сфері інформаційно-довідкових служб в країнах СНД CCG Call Center Awards 2013 «Кришталева гарнітура», який відбувся 19 березня 2013 року в Москві. Це вже третя «Кришталева гарнітура» в скарбничці УкрСиббанку - в 2011 році контакт-центр уже ставав володарем цієї нагороди відразу в двох номінаціях: «Кращий контакт-центр» (до 200 операторів) і «Людина року». Переможцем у другій номінації стала керівник контакт-центру Наталія Ізмайлова.
Оцінюючи роботу контакт-центрів, журі враховувало якість обслуговування, показники ефективності роботи центру, гнучкі процеси управління персоналом, задоволеність персоналу умовами роботи, позитивний вплив роботи контакт-центру на компанію в цілому і чітке розуміння його ролі в бізнесі.
«Ми пишаємося тим, що наші досягнення у сфері оптимізації і поліпшення процесів, а також управління якістю та розвитком персоналу так високо оцінили. «Кришталева гарнітура» - це результат наполегливої роботи і нестандартних підходів всієї команди контакт-центру протягом останніх двох років у дуже непростих умовах», - розповіла начальник контакт-центру УкрСиббанку BNP Paribas Group Наталія Ізмайлова.
CCG Call Center Awards «Кришталева гарнітура» проходить з 2005 року. У цьому році конкурс зібрав більше 100 провідних компаній сфери телекомунікацій, банківського, страхового бізнесу та аутсорсингу.
Читать также: