Укргазбанк запрошує своїх клієнтів взяти участь в опитуванні, спрямованому на оцінку якості обслуговування у банківських відділеннях, яке розпочнеться в жовтні. Нова система оцінювання надає кожному клієнту можливість висловити свої враження від обслуговування в банку. Цей зворотній зв'язок дозволить банку оцінити поточний рівень обслуговування та оперативно реагувати на можливі зауваження клієнтів. Головна мета - покращити якість надання банківських послуг.
Для оцінки якості обслуговування під час візиту до банку клієнти можуть виконати наступні кроки:
- Відсканувати QR-код, розміщений на плакатах у банківських відділеннях за допомогою мобільного додатку "Еко банк" або камери пристрою.
- Виразити свою оцінку обслуговування за допомогою смайликів від 1 до 5.
- Залишити коментар, якщо є така потреба.
Оцінювання обслуговування забере мінімум часу, і це допоможе банку ефективно опрацьовувати усі коментарі клієнтів та працювати над покращенням якості надання банківських послуг. Укргазбанк вдячний за ваш вибір!