Три Гран-прі та особливу відзнаку отримав банк ПУМБ
Банку ПУМБ вручено символічне «Дерево життя» за визнання
його лідерства в інноваціях корпоративних комунікацій. Також були відзначені
проєкти, які поєднують в собі багатий досвід минулого та перспективний погляд
на майбутнє в номінації «Інноватор 2023 року».
Банк ПУМБ здобув три Гран-прі за
реалізацію соціального корпоративного проєкту з мовним чат-ботом «БезуМОВНА
підтримка», ефективну роботу на сторінці у соціальній мережі Facebook за
адресою facebook.com/pumbua, а також за впровадження корпоративного відеопроєкту
«ПУМБ Live: діалог з лідерами банку – сучасно, відкрито, щиро».
Команда банку
отримала визнання за системний підхід до управління корпоративними
комунікаціями, формування довіри, вдалу реалізацію проєктів та врахування
потужної діджитал-компоненти, якісний сучасний контент і введення нової
тональності в корпоративні комунікації – стильної, креативної та з дотепним
гумором, яка об'єднує спільноту.
14 листопада в Fairmont Grand Hotel Kyiv відбувся
бізнес-форум під назвою "Інновації в комунікаціях. Енергія єдності".
Під час заходу були оголошені результати конкурсу "Найкраще корпоративне
медіа України - 2023", та вручені нагороди переможцям.
Цього року в
рейтингу, що щорічно проводить Асоціація корпоративних медіа України, взяли
участь проєкти від 32 компаній. За словами організаторів, український бізнес
продемонстрував свою стійкість та сильність, не тільки витримавши випробування,
але й посилившись в цьому процесі. Фахівці з комунікацій використовують навички
у воєнний час та реалізовують значущі проєкти.
На бізнес-форумі виступили експерти-практики та представники
бізнесу. Тетяна Колесник, керівниця сектору КСВ ПУМБ, представила соціальний
проєкт банку з лагідної українізації під назвою "БезуМОВНА підтримка"
і поділилася викликами та досягненнями проєкту.
Оксана Тодорова, президентка Асоціації корпоративних медіа
України, яка була організаторкою події, підкреслила, що сучасні корпоративні
проєкти відзначаються не лише креативністю, але й зрілістю. Підприємці
усвідомлюють та конкретизують цілі комунікацій компаній, систематично
впроваджуючи зміни у світосприйнятті значної частини суспільства. Вони виходять
за межі прямих бізнес-цілей і займаються вирішенням актуальних соціальних
проблем, таких як, наприклад, мовне питання в проєкті ПУМБ "БезуМОВНА підтримка".
Читать также: