Работа в банке, финансах, инвестициях и страховании
 
По категориям
Вакансии    Резюме

Розничный бизнес
Средний и малый бизнес
Корпоративный бизнес
Международный бизнес
Инвестиционный бизнес
Риск-менеджмент
Кредитование
Залоговые операции
Казначейство
Финансовый мониторинг
Финансовый анализ и планирование
Бухучет и отчетность
Аудит
Операционное сопровождение
Разработка продуктов и методология
Кассовые операции и денежное обращение
Платежные карты
Информационные технологии
Маркетинг и реклама
Юридическая служба
Взыскание задолженности
Служба безопасности
Управление персоналом
Делопроизводство
Развитие филиальной сети
Филиалы и отделения банка (руководители)
Административно-хозяйственная часть, АХО
Разное
 
 
 
 
 
 
Быстрый поиск                        Расширенный поиск резюме
  Город
  Раздел
Ключевые слова
Резюме № 1814

> >
Город : Киев
Категория: Резюме в банке
Подкатегория: Аудит
Резюме № 1814
Опубликовано: 06.02.2019 г.
Рубрика: Аудит

Керівник відділу / старший експерт / методолог / технолог бізнес-процесів

Стартовый оклад: 45000 грн.
Тип работы: Полный рабочий день

Личная информация
Город проживания: Киев
Образование: высшее
Дата рождения: 06.12.1985 г. (33 года )
Пол: Женский
Семейное положение: Состою в браке, детей нет
Опыт работы
C 11.2018 по настоящее время (9 мес.)
В компании: ПАТ НАК , Киев
Должность: Керівник відділу оцінки ризиків
Функциональные обязанности:
Проведення аналізу та оцінки ефективності та адекватності роботи системи управління ризиками в Компанії та на підприємствах Компанії; Оцінки системи управління ризиками, фінансового контролю та Комплаєнс функції в Компанії та на підприємствах Компанії; Проведення аналізу та оцінки ризиків діяльності Компанії, підприємств Компанії за результатами проведених аудиторських перевірок; Проведення аналізу та оцінки ефективності та адекватності роботи системи управління ризиками в Компанії та на підприємствах Компанії, відповідність цих систем стандартам управління ризиками, внутрішнім документам Компанії та чинному законодавству; Проведення тестування заходів з управління ризиками, системи внутрішніх контролів та документування результатів тестування, за результатами проведених аудиторських перевірок; Проведення оцінки ефективності процесів управління ризиками та сприяння їх удосконаленню за результатами проведених аудиторських перевірок; Проведення періодичної та поточної оцінки якості виконання аудиторських завдань внутрішніми аудиторами за попереднім розпорядженням керівника; Організація, контроль та участь з командою внутрішнього аудиту в аудиторських перевірках (аудитах) Компанії, відокремлених структурних підрозділів Компанії та підприємств Компанії; Організація та координація роботи відповідних працівників служби з підготовки звітів та планів заходів щодо виконання Програми забезпечення та підвищення якості внутрішнього аудиту Компанії; Організація та проведення аудиторських перевірок, перевірок оцінки ефективності системи внутрішнього контролю, перевірок якості виконання обов'язків, покладених на працівників підрозділів Компанії; Контроль за: Підготовкою звітів з впровадження програм забезпечення і підвищення якості внутрішнього аудиту, до яких входить інформація щодо результатів проведення поточної оцінки якості внутрішнього аудиту, опитування внутрішніх клієнтів підрозділів, що перевірялися, розрахунку КПЕ; Складанням та/або актуалізацією плану заходів за результатами проведеної самооцінки внутрішнього аудиту; Виконанням затвердженого плану оцінки та підвищення якості внутрішнього аудиту та підготовкою звітів про виконання даного плану; Моніторингом плану заходів за результатами проведеної самооцінки внутрішнього аудиту та здійсненням моніторингу його виконання; Проведенням внутрішньої оцінки якості діяльності підрозділів внутрішнього аудиту; Контроль за реєстрацією, обліком та зберіганням робочих документів внутрішнього аудиту.


C 01.2017 по 11.2018 (1 год 10 мес.)
В компании: ПАТ НАК "Нафтогаз України" , Киев
Должность: Старший експерт Служби внутрішнього аудита
Функциональные обязанности:
Розроблення внутрішніх документів, що визначають права, повноваження, функції, порядок роботи, звітності та взаємодії внутрішнього аудиту з іншими структурними та відокремленими підрозділами; розроблення методологічних документів що визначають порядок ризикорієнтованого планування аудиторських перевірок (аудитів) в короткостроковому та довгостроковому періоді; розроблення методології планування аудиту та супроводження складання планів структурних підрозділів внутрішнього аудиту; розроблення типових форм документів для оформлення аудиторського завдання; розроблення та впровадження програми оцінки та вдосконалення якості внутрішнього аудиту. Розроблення та впровадження процесів забезпечення та підвищення якості внутрішнього аудиту Компанії, що затверджуються керівником Служби внутрішнього аудиту з урахуванням вимог міжнародних стандартів професійної практики внутрішнього аудиту. Проведення внутрішніх семінарів, тренінгів та навчань працівників служби з питань щодо процесів внутрішнього аудиту. Надання інформаційної та методологічної підтримки працівникам внутрішнього аудиту з питань проведення аудиторських перевірок (аудитів), використання нормативноправової бази за різними напрямами діяльності Компанії та з інших питань. Надання пропозицій/рекомендацій для включення до програм планових та позапланових аудиторських перевірок (аудитів), що проводяться структурними підрозділами внутрішнього аудиту компанії. Надання консультацій працівникам внутрішнього аудиту щодо застосування затверджених методологічних документів внутрішнього аудиту; Складання ризикорієнтованого плану аудиторських перевірок; Організація та координація роботи з підготовки звітів та планів заходів щодо виконання Програми забезпечення та підвищення якості внутрішнього аудиту Компанії та забезпечення їх подання керівнику Служби внутрішнього аудиту для звітування. Впровадження нових підходів, вивчення досвіду кращих практик з питань проведення внутрішнього аудиту відповідно до міжнародних стандартів професійної практики внутрішнього аудиту та внесення пропозицій щодо покращення процесів внутрішнього аудиту. Підготовка пропозицій щодо удосконалення системи внутрішнього контролю Компанії, внутрішніх положень, з метою мінімізації ризиків;


C 11.2013 по 04.2014 (5 мес.)
В компании: ТОВ "Нова Пошта", Киев
Должность: Технолог бізнес-процесів Відділу логістичних виключень Департаменту розвитку та досліджень
Функциональные обязанности:
Робота з логістичними виключеннями та форсмажорними ситуаціями; Автоматизація та оптимізація технологічних процесів; Розробка, узгодження та впровадження BPMN схем для інформаційної системи;Розробка та написання нових нормативних документів, звітів в інформаційній системі, та опис бізнес процесів;Документування архітектури бізнес процесів компанії; Забезпечення аналізу, опису та моделювання бізнес процесів компанії;Створення та представлення презентацій, проектів; Дослідження ринку та компаній конкурентів для покращення, оновлення та введення інновацій в існуючі процеси компанії. Виявлення «слабких місць» в процесі. Розробка покращення та оперативне вирішення питань; Розробка ефективних підходів до оцінки стану бізнеспроцесів;Дотримання дисципліни у відношенні ведення документації.


C 08.2013 по 10.2013 (2 мес.)
В компании: Райффайзен Банк Аваль , Киев
Должность: Головний експертУправління організаційного менеджменту та методології процесів
Функциональные обязанности:
Наповнення та постійне оновлення (внесення змін) до моделей організаційної структури Банку; Здійснення методологічної підтримки та документального внесення змін в організаційну структуру підрозділів Банку; Здійснення ефективної оцінки організаційних змін в Банку: оцінка доцільності створення організаційної одиниці, її структури, відповідності стандартній чисельності одиниць управління, аналіз; розробка та підтримка в актуальному стані нормативних документів, які регулюють процедуру внесення змін в організаційну структуру Банку та принципи її побудови; Надання структурним підрозділам Банку всебічних консультацій з питань, що належать до компетенції Відділу; Розробка та підтримка в актуальному стані нормативних документів, які регулюють процедуру внесення змін в організаційну структуру Банку та принципи її побудови; Надання структурним підрозділам Банку всебічних консультацій з питань, що належать до компетенції Відділу.


C 05.2010 по 07.2013 (3 года 2 мес.)
В компании: Райффайзен Банк Аваль, Киев
Должность: Провідний аудитор відділу методологічного та дистанційного аудиту Служби внутрішнього аудиту
Функциональные обязанности:
Надання інформаційної, аналітичної та методологічної підтримки структурним підрозділам;Збір інформації від відповідних структурних підрозділів Банку та координація процесу передачі такої інформації під час проведення аудиторських перевірок Банку підрозділом аудиту RI/RZB Group Audit (Груповий Аудит) та НБУ;Збір інформації, необхідної для планування і проведення дистанційного аудиту;Аналіз фінансової, управлінської та іншої звітності, що генерується підрозділами Банку;Участь у складанні плану перевірок, заснованого на аналізі ризиків;Підготовка аудиторських звітів по результатах аудиторських перевірок;Забезпечення повноти документування аудиторських перевірок, виявлених фактів, оформлення результатів перевірок;Надання рекомендацій щодо усунення порушень та недоліків, виявлених аудиторськими перевірками;Надання рекомендацій щодо внесення змін до діючих внутрішньобанківських нормативних документів з метою приведення їх у відповідність до вимог законодавчих та нормативних актів;Участь у перевірках структурних підрозділів банку у складі аудиторської команди, в тому числі виїзні перевірки;Консультаційна підтримка працівників Служби внутрішнього аудиту з питань проведення перевірок, використання нормативноправової бази по різних напрямках банківських операції;Виконання складних і великих розрахунків масивів даних.


C 05.2008 по 05.2010 (2 года )
В компании: Райффайзен Банк Аваль, Киев
Должность: Економіст 1-ї категорії Центр верифікації та андеррайтингу Управління кредитного андеррайтингу Департамент роздрібних операцій
Функциональные обязанности:
Мінімізація ризиків, зменшення кількості не повернених кредитів в кредитному портфелі банку; Обробка заяв (анкет) на отримання кредитів; Перевірка правильності та повноти заповнення анкети у відповідному ПЗ; Аналіз наданої інформації заявником, а саме анкетних даних для виявлення логічної послідовності інформації – відповідності віку, освіти, стажу роботи, сфери діяльності та доходів заявника. Аналіз фінансового стану позичальника; Верифікація наданих заявником телефонів підтвердження або спростування наданої інформації; Визначення необхідності запиту додаткових документів; Прийняття рішення щодо надання кредиту згідно затверджених процедур та у межах наданих повноважень; Інформаційна та консультаційна підтримка експертів – верифікаторів; Зв'язок з відділенням банку для з'ясування додаткової інформації та уточнення існуючої (за необхідністю); Аналіз кредитних ризиків фізичних осіб; Проведення реструктуризації заборгованості за кредитами фізичних осіб, а саме за такими програмами: Зміна схеми погашення кредиту зі стандартної на ануїтет; Пролонгація; Рефінансування кредиту; Встановлення «Кредитних канікул»; Зниження відсоткової ставки. Перевірка поручителів (фізичних осіб) та правильності заповнення інформації по іпотечним кредитам в ПЗ по діючим кредитам (іпотечні кредити з порукою та забезпеченням, грошові кредити з порукою та забезпеченням). Приймала участь У тестуванні нового та існуючого ПЗ та навчанні персоналу. У складанні статистики роботи центру.


C 08.2007 по 03.2008 (7 мес.)
В компании: ТОВ " КБ Дельта", Киев
Должность: Кредитний менеджер відділу кредитування физічних осіб Департамент роздрібних операцій
Функциональные обязанности:
Кредитування фізичних осіб (СПД, наймані працівники, пенсіонери); Підготовка кредитних договорів; Формування кредитних справ; Продаж продуктів Банку та залучення клієнтів на обслуговування; Ініціювання проведення рекламних заходів з ціллю залучення клієнтів та збільшення обсягу продажу банківських продуктів; Збір та аналіз необхідних документів від клієнтів, необхідних для надання кредитів, розміщення депозитів, оформлення гарантійних операцій тощо; Підготовка депозитних, кредитних договорів, договорів застави, договорів про зміни та доповнення; Проведення аналізу фінансового стану клієнтів; Контроль за обслуговуванням боргу та формування резервів під кредитні ризики; Проведення заходів по попередженню виникнення та за погашенням клієнтами простроченої та проблемної заборгованості; Підготовка необхідної звітності, в т.ч. обов’язкової статистичної звітності.


C 11.2006 по 06.2007 (7 мес.)
В компании: АКБ "Правекс - Банк", Киев
Должность: Менеджер зі споживчого кредитування
Функциональные обязанности:
Кредитування фізичних осіб (СПД, наймані працівники, пенсіонери та інш.); Підготовка кредитних договорів; Формування кредитних справ; Продаж продуктів Банку та залучення клієнтів на обслуговування; Ініціювання проведення рекламних заходів з ціллю залучення клієнтів та збільшення обсягу продажу банківських продуктів; Збір та аналіз необхідних документів від клієнтів, необхідних для надання кредитів, розміщення депозитів, оформлення гарантійних операцій тощо; Підготовка депозитних, кредитних договорів, договорів застави, договорів про зміни та доповнення; Проведення аналізу фінансового стану клієнтів; Контроль за обслуговуванням боргу та формування резервів під кредитні ризики; Проведення заходів по попередженню виникнення та за погашенням клієнтами простроченої та проблемної заборгованості; Підготовка необхідної звітності, в т.ч. обов’язкової статистичної звітності.


C 08.2004 по 05.2006 (1 год 9 мес.)
В компании: ТОВ "А.С-МаксиБуд", Киев
Должность: Секретарь - офис менеджер
Функциональные обязанности:
Первична документация; составление личного графика директора; составление строительных смет расходов и приходов; первичная бухгалтерия, и сдача бухгалтерских отчетов; оформление приказов; прием и увольнение сотрудников на работу; прием и обработка входящей корреспонденции, прием посетителей; подготовка и организация деловых встреч; прием звонков их переадресация и отправка факсов; обеспечение жизнедеятельности офиса; подготовка и организация банкетов.


Образование
Учебное заведение: Київський Національно Економічний Універсітет імені Вадима Гетьмана
Дата окончания: 2010-02-01
Факультет: Фінансово-Економічний
Специальность: Финансы

Курсы и тренинги
Название курса/тренинга: Тренінги ініційовані ВАТ „Райффазен Банк Аваль” для підвищення кваліфікації працівників. «Єфективні телефонні комунікації»; «Інформаційна безпека»; «Кодекс професійної поведінки»; «Керування конфліктами»; «Інформаційна безпека» «Управління кредитного анде
Компания: ВАТ " Райффайзен Банк Аваль"
Город: Київ Период: З 08.2008р та на протязі 2009р. Дата: 01.09.2009

Название курса/тренинга: Програма підготовки Уповноважених, вдповідальних за запобігання корупції (комплаєнс-офіцерів) "Антикорупційний комплаєнс"
Компания: Украинский институт корпоративного управления
Город: Киев Период: 40 ч Дата: 01.02.2018

Название курса/тренинга: Внутрішній контроль в рамках проекту трансформації структури корпоративного управління Групи Нафтогаз
Компания: E&Y Academy of Business
Город: Киев Период: 8ч Дата: 01.04.2017

Название курса/тренинга: Внутрішній контроль і можливі шляхи оптимізації
Компания: PricewaterhouseCoopers
Город: Киев Период: 16 Дата: 01.03.2018

Название курса/тренинга: Програма забезпечення та підвищення якості функції внутрішнього аудиту
Компания: Інститут внутрішніх аудиторів України – IIA Ukraine
Город: Киев Период: 16 Дата: 01.04.2018

Название курса/тренинга: Внутрішній аудит організації та управління інформаційними технологіями
Компания: Інститут внутрішніх аудиторів України – IIA Ukraine
Город: Киев Период: 8ч Дата: 01.05.2017

Название курса/тренинга: CIA "Дипломований внутрішній аудитор"
Компания: PricewaterhouseCoopers
Город: Киев Период: В процесі (заліки екзаменів) Дата: 01.12.2019

Название курса/тренинга: Управление проектами и Изменениями в организации
Компания: ChangeImpulse
Город: Киев Период: 16 Дата: 01.11.2018

Название курса/тренинга: Форензик/Розслідування
Компания: Grant Thornton Unitreu Advisory GmbH
Город: Киев Период: 24 Дата: 01.12.2018

Иностранные языки и компьютерные навыки
Aнглийский: Разговорный
Болгарский: Свободно владею
Уровень владения компьютером: продвинутый пользователь
Компьютерные навыки: Досвідчений користувач microsoft office (word, excel, power point, internet ), lotus notes. програмне забезпечення ACLта інш. програмне забезпечення банку. Visual Basic (SQL)/Водійскі права (В)

Дополнительная информация
Сведения: Характер спокійний, урівноважена, доброзичлива, комунікабельна, дисциплінована, пунктуальна, вмію аналізувати та логічно мислити, завжди досягаю своєї цілі, швидко навчаюсь, та відповідально відношусь до своїх обов’язків та завдань.
Распечатать
Сохранить на компьютере
 
+ Добавить
 
 
 
 
 
 
Ссылки
работа в эльдорадо pzu украина работа в wog работа в укрэксимбанке работа для финансистов банковские вакансии кредитный эксперт вакансии в банках работа в укрсиббанке резюме руководителей работа universal bank резюме финансиста работа в softserves фінстафф работа для банкиров работа в сбербанке otp bank работа в рошен работа в киеве работа в socar работа в таскомбанк вакансии в финансах работа в сильпо работа в эпицентр работа в банке вакансии райффайзен банк аваль работа в comfy вакансии банков страховой агент работа в новой линии работа для страховщиков архив вакансий работа в страховании вакансии банков украины вакансии сбербанк работа альфа банк киев работа в ощадбанке работа в финансах отп банк вакансии банков универсал банк работа работа в банке финстаф работа otp bank работа в страховой компании начальник отделения киев пиреус банк работа в пзу украина работа банк вакансии работа в кредобанк работа в банках киева начальник отделения работа в приватбанке фінстаф работа банк работа новая почта работа в райффайзен банк аваль
 
 



На главную | Каталог вакансий | Каталог резюме
Работа по городам | Добавить вакансию | Добавить резюме
Пользовательское соглашение | Карта сайта | Партнеры | Контакты

Узнайте о новых вакансиях первыми.

Подписывайтесь!