C 11.2018 по теперішній час (5 років 5 міс.)
В компанії: ПАТ НАК , Київ Посада: Керівник відділу оцінки ризиків Функціональні обов'язки: Проведення аналізу та оцінки ефективності та адекватності роботи системи управління ризиками в Компанії та на підприємствах Компанії; Оцінки системи управління ризиками, фінансового контролю та Комплаєнс функції в Компанії та на підприємствах Компанії; Проведення аналізу та оцінки ризиків діяльності Компанії, підприємств Компанії за результатами проведених аудиторських перевірок; Проведення аналізу та оцінки ефективності та адекватності роботи системи управління ризиками в Компанії та на підприємствах Компанії, відповідність цих систем стандартам управління ризиками, внутрішнім документам Компанії та чинному законодавству; Проведення тестування заходів з управління ризиками, системи внутрішніх контролів та документування результатів тестування, за результатами проведених аудиторських перевірок; Проведення оцінки ефективності процесів управління ризиками та сприяння їх удосконаленню за результатами проведених аудиторських перевірок; Проведення періодичної та поточної оцінки якості виконання аудиторських завдань внутрішніми аудиторами за попереднім розпорядженням керівника; Організація, контроль та участь з командою внутрішнього аудиту в аудиторських перевірках (аудитах) Компанії, відокремлених структурних підрозділів Компанії та підприємств Компанії; Організація та координація роботи відповідних працівників служби з підготовки звітів та планів заходів щодо виконання Програми забезпечення та підвищення якості внутрішнього аудиту Компанії; Організація та проведення аудиторських перевірок, перевірок оцінки ефективності системи внутрішнього контролю, перевірок якості виконання обов'язків, покладених на працівників підрозділів Компанії; Контроль за: Підготовкою звітів з впровадження програм забезпечення і підвищення якості внутрішнього аудиту, до яких входить інформація щодо результатів проведення поточної оцінки якості внутрішнього аудиту, опитування внутрішніх клієнтів підрозділів, що перевірялися, розрахунку КПЕ; Складанням та/або актуалізацією плану заходів за результатами проведеної самооцінки внутрішнього аудиту; Виконанням затвердженого плану оцінки та підвищення якості внутрішнього аудиту та підготовкою звітів про виконання даного плану; Моніторингом плану заходів за результатами проведеної самооцінки внутрішнього аудиту та здійсненням моніторингу його виконання; Проведенням внутрішньої оцінки якості діяльності підрозділів внутрішнього аудиту; Контроль за реєстрацією, обліком та зберіганням робочих документів внутрішнього аудиту.
C 01.2017 по 11.2018 (1 рік 10 міс.)
В компанії: ПАТ НАК "Нафтогаз України" , Київ Посада: Старший експерт Служби внутрішнього аудита Функціональні обов'язки: Розроблення внутрішніх документів, що визначають права, повноваження, функції, порядок роботи, звітності та взаємодії внутрішнього аудиту з іншими структурними та відокремленими підрозділами; розроблення методологічних документів що визначають порядок ризикорієнтованого планування аудиторських перевірок (аудитів) в короткостроковому та довгостроковому періоді; розроблення методології планування аудиту та супроводження складання планів структурних підрозділів внутрішнього аудиту; розроблення типових форм документів для оформлення аудиторського завдання; розроблення та впровадження програми оцінки та вдосконалення якості внутрішнього аудиту. Розроблення та впровадження процесів забезпечення та підвищення якості внутрішнього аудиту Компанії, що затверджуються керівником Служби внутрішнього аудиту з урахуванням вимог міжнародних стандартів професійної практики внутрішнього аудиту. Проведення внутрішніх семінарів, тренінгів та навчань працівників служби з питань щодо процесів внутрішнього аудиту. Надання інформаційної та методологічної підтримки працівникам внутрішнього аудиту з питань проведення аудиторських перевірок (аудитів), використання нормативноправової бази за різними напрямами діяльності Компанії та з інших питань. Надання пропозицій/рекомендацій для включення до програм планових та позапланових аудиторських перевірок (аудитів), що проводяться структурними підрозділами внутрішнього аудиту компанії. Надання консультацій працівникам внутрішнього аудиту щодо застосування затверджених методологічних документів внутрішнього аудиту; Складання ризикорієнтованого плану аудиторських перевірок; Організація та координація роботи з підготовки звітів та планів заходів щодо виконання Програми забезпечення та підвищення якості внутрішнього аудиту Компанії та забезпечення їх подання керівнику Служби внутрішнього аудиту для звітування. Впровадження нових підходів, вивчення досвіду кращих практик з питань проведення внутрішнього аудиту відповідно до міжнародних стандартів професійної практики внутрішнього аудиту та внесення пропозицій щодо покращення процесів внутрішнього аудиту. Підготовка пропозицій щодо удосконалення системи внутрішнього контролю Компанії, внутрішніх положень, з метою мінімізації ризиків;
C 11.2013 по 04.2014 (5 міс.)
В компанії: ТОВ "Нова Пошта", Київ Посада: Технолог бізнес-процесів Відділу логістичних виключень Департаменту розвитку та досліджень Функціональні обов'язки: Робота з логістичними виключеннями та форсмажорними ситуаціями; Автоматизація та оптимізація технологічних процесів; Розробка, узгодження та впровадження BPMN схем для інформаційної системи;Розробка та написання нових нормативних документів, звітів в інформаційній системі, та опис бізнес процесів;Документування архітектури бізнес процесів компанії; Забезпечення аналізу, опису та моделювання бізнес процесів компанії;Створення та представлення презентацій, проектів; Дослідження ринку та компаній конкурентів для покращення, оновлення та введення інновацій в існуючі процеси компанії. Виявлення «слабких місць» в процесі. Розробка покращення та оперативне вирішення питань; Розробка ефективних підходів до оцінки стану бізнеспроцесів;Дотримання дисципліни у відношенні ведення документації.
C 08.2013 по 10.2013 (2 міс.)
В компанії: Райффайзен Банк Аваль , Київ Посада: Головний експертУправління організаційного менеджменту та методології процесів Функціональні обов'язки: Наповнення та постійне оновлення (внесення змін) до моделей організаційної структури Банку; Здійснення методологічної підтримки та документального внесення змін в організаційну структуру підрозділів Банку; Здійснення ефективної оцінки організаційних змін в Банку: оцінка доцільності створення організаційної одиниці, її структури, відповідності стандартній чисельності одиниць управління, аналіз; розробка та підтримка в актуальному стані нормативних документів, які регулюють процедуру внесення змін в організаційну структуру Банку та принципи її побудови; Надання структурним підрозділам Банку всебічних консультацій з питань, що належать до компетенції Відділу; Розробка та підтримка в актуальному стані нормативних документів, які регулюють процедуру внесення змін в організаційну структуру Банку та принципи її побудови; Надання структурним підрозділам Банку всебічних консультацій з питань, що належать до компетенції Відділу.
C 05.2010 по 07.2013 (3 роки 2 міс.)
В компанії: Райффайзен Банк Аваль, Київ Посада: Провідний аудитор відділу методологічного та дистанційного аудиту Служби внутрішнього аудиту Функціональні обов'язки: Надання інформаційної, аналітичної та методологічної підтримки структурним підрозділам;Збір інформації від відповідних структурних підрозділів Банку та координація процесу передачі такої інформації під час проведення аудиторських перевірок Банку підрозділом аудиту RI/RZB Group Audit (Груповий Аудит) та НБУ;Збір інформації, необхідної для планування і проведення дистанційного аудиту;Аналіз фінансової, управлінської та іншої звітності, що генерується підрозділами Банку;Участь у складанні плану перевірок, заснованого на аналізі ризиків;Підготовка аудиторських звітів по результатах аудиторських перевірок;Забезпечення повноти документування аудиторських перевірок, виявлених фактів, оформлення результатів перевірок;Надання рекомендацій щодо усунення порушень та недоліків, виявлених аудиторськими перевірками;Надання рекомендацій щодо внесення змін до діючих внутрішньобанківських нормативних документів з метою приведення їх у відповідність до вимог законодавчих та нормативних актів;Участь у перевірках структурних підрозділів банку у складі аудиторської команди, в тому числі виїзні перевірки;Консультаційна підтримка працівників Служби внутрішнього аудиту з питань проведення перевірок, використання нормативноправової бази по різних напрямках банківських операції;Виконання складних і великих розрахунків масивів даних.
C 05.2008 по 05.2010 (2 роки )
В компанії: Райффайзен Банк Аваль, Київ Посада: Економіст 1-ї категорії Центр верифікації та андеррайтингу Управління кредитного андеррайтингу Департамент роздрібних операцій Функціональні обов'язки: Мінімізація ризиків, зменшення кількості не повернених кредитів в кредитному портфелі банку; Обробка заяв (анкет) на отримання кредитів;
Перевірка правильності та повноти заповнення анкети у відповідному ПЗ;
Аналіз наданої інформації заявником, а саме анкетних даних для виявлення логічної послідовності інформації – відповідності віку, освіти, стажу роботи, сфери діяльності та доходів заявника. Аналіз фінансового стану позичальника; Верифікація наданих заявником телефонів підтвердження або спростування наданої інформації; Визначення необхідності запиту додаткових документів; Прийняття рішення щодо надання кредиту згідно затверджених процедур та у межах наданих повноважень; Інформаційна та консультаційна підтримка експертів – верифікаторів; Зв'язок з відділенням банку для з'ясування додаткової інформації та уточнення існуючої (за необхідністю); Аналіз кредитних ризиків фізичних осіб; Проведення реструктуризації заборгованості за кредитами фізичних осіб, а саме за такими програмами: Зміна схеми погашення кредиту зі стандартної на ануїтет; Пролонгація; Рефінансування кредиту; Встановлення «Кредитних канікул»; Зниження відсоткової ставки. Перевірка поручителів (фізичних осіб) та правильності заповнення інформації по іпотечним кредитам в ПЗ по діючим кредитам (іпотечні кредити з порукою та забезпеченням, грошові кредити з порукою та забезпеченням). Приймала участь У тестуванні нового та існуючого ПЗ та навчанні персоналу. У складанні статистики роботи центру.
C 08.2007 по 03.2008 (7 міс.)
В компанії: ТОВ " КБ Дельта", Київ Посада: Кредитний менеджер відділу кредитування физічних осіб Департамент роздрібних операцій Функціональні обов'язки: Кредитування фізичних осіб (СПД, наймані працівники, пенсіонери);
Підготовка кредитних договорів; Формування кредитних справ; Продаж продуктів Банку та залучення клієнтів на обслуговування; Ініціювання проведення рекламних заходів з ціллю залучення клієнтів та збільшення обсягу продажу банківських продуктів; Збір та аналіз необхідних документів від клієнтів, необхідних для надання кредитів, розміщення депозитів, оформлення гарантійних операцій тощо; Підготовка депозитних, кредитних договорів, договорів застави, договорів про зміни та доповнення; Проведення аналізу фінансового стану клієнтів; Контроль за обслуговуванням боргу та формування резервів під кредитні ризики; Проведення заходів по попередженню виникнення та за погашенням клієнтами простроченої та проблемної заборгованості; Підготовка необхідної звітності, в т.ч. обов’язкової статистичної звітності.
C 11.2006 по 06.2007 (7 міс.)
В компанії: АКБ "Правекс - Банк", Київ Посада: Менеджер зі споживчого кредитування Функціональні обов'язки: Кредитування фізичних осіб (СПД, наймані працівники, пенсіонери та інш.); Підготовка кредитних договорів; Формування кредитних справ; Продаж продуктів Банку та залучення клієнтів на обслуговування; Ініціювання проведення рекламних заходів з ціллю залучення клієнтів та збільшення обсягу продажу банківських продуктів; Збір та аналіз необхідних документів від клієнтів, необхідних для надання кредитів, розміщення депозитів, оформлення гарантійних операцій тощо; Підготовка депозитних, кредитних договорів, договорів застави, договорів про зміни та доповнення;
Проведення аналізу фінансового стану клієнтів; Контроль за обслуговуванням боргу та формування резервів під кредитні ризики; Проведення заходів по попередженню виникнення та за погашенням клієнтами простроченої та проблемної заборгованості; Підготовка необхідної звітності, в т.ч. обов’язкової статистичної звітності.
C 08.2004 по 05.2006 (1 рік 9 міс.)
В компанії: ТОВ "А.С-МаксиБуд", Київ Посада: Секретарь - офис менеджер Функціональні обов'язки: Первична документация; составление личного графика директора; составление строительных смет расходов и приходов; первичная бухгалтерия, и сдача бухгалтерских отчетов; оформление приказов; прием и увольнение сотрудников на работу; прием и обработка входящей корреспонденции, прием посетителей; подготовка и организация деловых встреч; прием звонков их переадресация и отправка факсов; обеспечение жизнедеятельности офиса; подготовка и организация банкетов.
|