C 01.2008 по 05.2009 (1 рік 4 міс.)
В компанії: ВАТ “Платинум Банк”, Львів Посада: Начальник сектору продаж Львівської області (47 чоловік в підпорядкуванні) Функціональні обов'язки: Департамент споживчого кредитування. Розвиток банківської мережі торгових точок. Пошук та заключення договорів про співпрацю з основними партнерами. Контроль над пошуком, установкою, супроводженням функціонуванням, переносом та ліквідацією пунктів видачі споживчих кредитів. Створення структури області та систематичне розширення партнерської та клієнтської бази. Створив та ввів в дію каскад управління через старших менеджерів з розподілом між ними функціональних обов”язків та території, що успішно стало використовуватись по всіх представництвах компанії. Розробка введення та контроль над маршрутизацією та звітністю. Підбір персоналу. Контроль роботи персоналу. Виконання планових показників. Ввів методику перехресних продаж (споживчий кредит, готівковий кредит, пластикова карта, страховка). Аналіз ринку, конкурентів. Збільшення об”ємів та якості продаж банківських послуг. Виведення Львівської області в ТОП 10 кращих областей України по фінансових показниках компанії. Статистика: Прийняв на роботу 102 менеджера, збільшив штат на 41 працівника. Відкрив 90% пунктів обслуговування клієнтів від їх загальної кількості у Львівській області. Збільшив об"єм продаж за рік майже в 10 раз.
C 03.2007 по 01.2008 (10 міс.)
В компанії: ТОВ “Фаворит Капітал”(Фінансова компанія, торгова марка “family credit”), Львів Посада: Директор Львівського департаменту обласного розвитку Функціональні обов'язки: Департамент споживчого кредитування. Побудова стратегії розвитку, організація та загальний контроль за роботою департаменту в межах підпорядкованих областей (Львівська та Волинська область). Контроль за розвитком мережі та продажами на ввіреній території. Забезпечення виконання планових показників по приросту кредитного портфелю. Контроль за якістю кредитного портфелю на рівні планових показників. Робота з простроченою заборгованістю. Розвиток банківської мережі торгових точок. Підбір персоналу. Контроль та організація роботи персоналу. Організація навчання та стажування нового персоналу. Підключення національних та регіональних мереж. Заключено договора з крупними стратегічними партнерами. Побудова аналітики і звітності. Контроль над документообігом. Взаємодія з іншими департаментами та ГО. Адміністративна робота. Виконання функціональних обов”язків директора департаменту, згідно посадової інструкції. Паралельно курував та відкривав дідділення у Волинській області і контролював роботу і фінансові показники двох областей.
C 05.2005 по 03.2007 (1 рік 10 міс.)
В компанії: ЗАТ “Догмат Україна” (Фінансова компанія, торгова марка “Єврокредит”), Львів Посада: Координатор області Львівського відділення Управління регіональної мережі дистрибуції Департаменту продажу Функціональні обов'язки: Споживче кредитування. В обов’язки входило управління роботою консультантів, спеціалістів з продажу, контроль за торговими точками. Ведення переговорів з потенційними партнерами. Створення та введення в дію мотиваційних програм для персоналу та партнерів. Знаходження нових каналів продажу. Виконання поставлених цілей по продажам у Львівському представництві. Постановка цілей для підпорядкованого персоналу та контроль за їх виконанням. Формування звітності по проведеній роботі. Проведення навчань та тренінгів для персоналу. А також маркетингове дослідження ринку конкуренції та аналітична робота по відведеній території.Статистика: побудовано 100 % мережі торгових точок у Львівській області з нуля. Знайдено, відібрано, навчено та сформовано професійну, активну команду менеджерів зі споживчого кредитування та спеціалістів з продажу. Виведено продажі по роздрібу у Львівській області вище рівня продаж по ВІП партнерах та стратегічних мережах у Львові.
C 03.2004 по 05.2005 (1 рік 2 міс.)
В компанії: ЗАТ “Догмат Україна” , Львів Посада: Головний спеціаліст з продажу Львівського відділення Функціональні обов'язки: Окрім обов’язків спеціаліста з продажу, координував роботу спеціалістів та консультантів, розподіляв поставлену ціль на групу та контролював їх виконання. Встановлення позитивних ділових стосунків з існуючими та постійне залучення нових партнерів та клієнтів. Постійне та систематичне розширення партнерської бази. Ведення переговорів, укладання договорів про співпрацю з юридичними та фізичними особами з метою оформлення кредиту для їх покупців. Мерчендайзинг. Ведення щотижневої звітності. Виконання поставлених планів. Ведення документообігу. Підтримання належного рівня продаж на існуючих та пошук нових ефективних точок продажу продукту компанії.
|