Рубрикатор
Вакансії    Резюме

Організація та розвиток продажів
Автотранспортне страхування
Страхування майна
Страхування життя
Медичне страхування
Корпоративне страхування
Страхування ризиків
Андеррайтінг
Актуарні розрахунки
Перестрахування
Врегулювання збитків
Аварійний комісар
Робота з агентами
Страховий агент
Розвиток регіональної мережі
Фінансово-економічний відділ
Операційний супровід
Інформаційні технології
Маркетинг та реклама
Юридична служба
Розробка продуктів та методологія
Управління персоналом
Служба безпеки
Діловодство
Адміністративно-господарська частина
Філії та відділення СК (керівники)
Різне
 
 
 
 

Наиболее посещаемые рубрики

✅ Новые резюме банковских и финансовых специалистов
Резюме руководителей в банке и финансах
Резюме по городам в банке, финансах и страховании
Швидкий пошук                        Розширений пошук резюме
  Місто
  Розділ
Ключові слова
Резюме № 44411
> >
Город : Запоріжжя
Категория: Резюме в страховании
Подкатегория: Інформаційні технології
Резюме № 44411
Опубліковано: 07.06.2021 р.
Рубрика: Інформаційні технології

Керівник проекту / Системний аналітик / ССО. CRO

Стартова зарплата: 35000 грн.
Тип роботи: Повний робочий день

Особиста інформація
Місто проживання: Запоріжжя
Освіта: вища
Дата народження: 21.10.1978 г. (47 років )
Стать: Жіноча
Сімейний стан: Не перебуваю в шлюбі, є діти
Досвід роботи
C 01.2018 по 05.2021 (3 роки 4 міс.)
В компанії: ТДВ "СК "Мотор-Гарант", Запоріжжя
Посада: Начальник відділу.Керівник проекту. ССО.CRO
Функціональні обов'язки:
Керівник проекту з переходу компанії з системи обліку 1С7 на нову систему обліку 1С Проект завершено успішно в червні 2020 року.До початку проекту: проведено аналіз діючих бізнеспроцесів в СК, стан автоматизації бізнес процесів в СК, аналіз бізнеспроцесів для послідуючого передавання на аутсорс; проведено пошук компаній підрядників, аналіз пропозицій компаній підрядників, організація та проведення презентацій продуктві потенційних підрядників, проведення попередніх переговрів з компанією підрядником, підготовка договорів про співпрацю із компанією підрядником та передавання функцій з автоматизацій на аутсорс, складання попереднього бюджету, складання та затвердження у керівництва компанії плануграфіку переходу.Під час проекту: контроль виконання строків по виконання чергових етапів, що встановлені графіком; організація зустрічей між представниками компанії підрядника та власниками бізнеспроцесів компанії, аналіз діючих баз даних в 1С7 для перенесення в 1С8; постановка технічного завдання для формування баз даних для перенесення спеціалістам ІТ підрозділу компанії, контроль за виконанням, порівняльний аналіз можливостей нової програми із вимогами діючих бізнеспроцесів, формування вимог для складання технічного завдання, контроль термінів виконання замовлень підрядником, прийняття робіт, тестування доробок, опис зауважень, проведення остаточних взаєморозрахунків, контроль за виконанням затвердженного бюджету; попередня настройка страхових программ та продуктів для перенесення данних, опис прав користувачів, формування вимог до ролей користувачів, надання прав доступів; контроль за перенесенням даних до 1С8, поточне супроводження операцій користувачів та інш.Після завершення проекту та остаточного перенесення всіх бізнес процесів до 1С8:Адміністрування, надання прав доступу, створення страхових продуктів та програм в 1С8; друкованих форм до них; навчання користувачів; складання попередніх інструкцій користувачів; контроль за коректним внесення договорів страхування/перестрахування користувачами та автоматичними сервісами; пошук помилок в операціях користувачів, корегування помилок, що були виявлені в бухгалтерському та управленському обліку самостійно або разом із аутсорсером; постановка завдань аутсорсеру з поточних потреб( нових або доробка діючих); формування разом із власниками бізнеспроцесів вимог до звітнотності(регламентна звітність до НБУ; звітність для банківської групи; бюджет доходів та витрат;управлінська звітність; андерайтерська звітність та інш), участь в складнні ТЗ, приймання робіт, тестування, контроль за взаєморозрахунками із підрядником та інш.Керівник проекту із впровадження інтернет – сервиса для фронт офиса. Проект завершено успішно.До початку проекта: оцінка потреб компанії щодо атоматизації фронтофісу; пошук компанії–підрядника; проведення попередніх презентацій; аналіз пропозицій; попередні переговори із компанієюпідрядником; підготовка та попередній аналіз договорів про співпрацю; аналіз наявних технічних можливостей щодо обміну між базою обліку та інтернетсервісом, постановка ТЗ для підрозділу ІТ компанії по перенесенню данних із інтернессервіса до облікової бази, контроль за виконанням, тестування; погодження бюджету; створення та узгодження плануграфіку впровадженя; настройка программ та продуктів, проведення навчання користувачів; настройка прав доступів та інш.Під час впровадження та постіно: підтримка користувачів в процессів внесення договорів, настройка страхових программ та продуктів; надання прав доступів; складання звітів; контроль за взаєморозрахунками із аутсорсером та інш.Щодо інших обов`язків та реалізованих проектів: впровадження продаж електроного полісу ОСЦПВ через сайт компанії(пошук підрядника, попередні переговори, постановка ТЗ, погодження бюджету; прийняття робіт, тестування та інш.); впровадження продаж електронних договрів ДЦВ, НВТ та інш. з технічної частини, настройка продуктів, тестування; контроль за внесення таких догорів до системи обліку, розробка порядку зберігання та архівування електроних договрів; розробка та впровадженн телефонів «Гарячої лінії», створення робочої групи, опис вимог, вибір підрядника, погодження бюджету, опис ролей користувачів та інш. прийннятя участі в розробці положеннь про відділи, посадових інструкцій, положення про перестрахування, положення про врегулювання збитків наказів та інш. методологічної та регламентуючої документації.Як відповідальна особа за оцінку ризиків, відповідальна особа за дотримання норм(комплаєнс), відповідальна особа з контролю за операційними ризиками мала наступні обов`язки: спільно із незалежним актуарієм: розробка та затвердження внутрішніх нормативних документів з оцінки ризиків в компанії; розрахунок ризикапетиту за окремими видами ризиків та компанії в цілому; стрестестування операційних ризиків; моделювання бюджету з урахуванням вимог щодо обов`язкових нормативів та резервування та інш.самостійно: щорічний збір та надання незалежному актуарію необхідної інформації для оцінки ризиків; аналіз звітів незалежного актарія з оцінки ризиків в компанії, надання рекомендацій власникам ризиків щодо ії мінімізації; розробка заходів щодо зменення рівня ризиків; розробка внутрішніх нормативних документів з операційних ризиків та з комплаєнс ризиків; ведення база подій (інцидентів) з операційного ризику та комплаєнс ризику; бази конфіденційних повідомлень про неприйнятну поведінку; проведення розслідування з виявлених конфліктів інтересів; розробка та затвердження анкети співробітників з виявлення потенційного конфлікту інтересів; проведення навчання працівників та інш.


C 09.2017 по 01.2018 (4 міс.)
В компанії: АТ "Рада Банк", Запоріжжя
Посада: Заступник начальника відділення
Функціональні обов'язки:
Залучення на обслуговування клієнтів юридичних осіб, консультування клієнтів; формування пакету документів на розгляд кредитного комітету щодо надання кредиту на отримання гарантій, відкриття поточних та депозитних рахунків та інш.


C 05.2017 по теперішній час (8 років 7 міс.)
В компанії: ТОВ "Агролендлізинг", Запоріжжя
Посада: Заступник директора
Функціональні обов'язки:
Организация и контроль работы предприятия; консультирование клиентов по условия лизинга; сбор документов для рассмотрения вопроса о предоставлении лизинга; анализ финансового состояния клиентов; оформление договоров, работа с 1С.


C 06.2013 по 07.2016 (3 роки 1 міс.)
В компанії: АО Дельта Банк, Запоріжжя
Посада: Начальник отделения
Функціональні обов'язки:
Управление и организация работы отделения, управление персоналом; решение организационных вопросов отделения; обеспечение выполнение отделением плановых показателей; привлечение на обслуживание физических и юридических лиц; консультирование клиентов по финансовым вопросам и продуктам банка; проведение презентаций банковских продуктов на территории клиента; контроль операционной деятельности отделения; работа с контролирующими органами


C 04.2013 по 05.2013 (1 міс.)
В компанії: ПАО Кредитпромбанк, Запоріжжя
Посада: Начальник отделения
Функціональні обов'язки:
Управление и организация работы отделения, управление персоналом; решение организационных вопросов отделения; обеспечение выполнение отделением плановых показателей; привлечение на обслуживание физических и юридических лиц; консультирование клиентов по финансовым вопросам и продуктам банка; проведение презентаций банковских продуктов на территории клиента; контроль операционной деятельности отделения; работа с контролирующими органами


C 12.2004 по 03.2013 (8 років 3 міс.)
В компанії: ПАО Кредитпромбанк, Запоріжжя
Посада: Начальник отдела развития бизнеса с физическими лицами
Функціональні обов'язки:
Организация работы филиала и отделений по выполнению плановых показателей ;организация работы по привлечению новых клиентов; работа с агентскими договорами; прием и рассмотрение заявок физ.лиц о предоставлении кредитов залоговых/б/залоговых; заявок физ.лиц на реструктуризацию действующей задолженности; анализ финансового состояния физ.лиц по поданным заявкам; подготовка пакета документов на рассмотрение заявок о предоставлении кредитов на заседание кредитных органов Банка; документальное оформление кредитных сделок(составление и подготовка к подписанию кредитных договоров, договоров обеспечения, поручительства и др.), контроль за отображением кредитных сделок в балансе Банка, последующее сопровождение кредитных дел клиентов, проверка наличия и состояния залогового имущества, работа с ГРОДИ


C 04.2003 по 11.2004 (1 рік 7 міс.)
В компанії: Филиал ПУМБ , Запоріжжя
Посада: Старший специалист отдела бизнеса юридических лиц
Функціональні обов'язки:
Прийом, проверка и оформление документов по открытию/закрытию текущих и депозитных счетов клиентов юридических лиц и физических лиц предпринимателей в национальной и иностранной валюте; формирование и сопровождению юридических дел клиентов;проведение первичной и последующей идентификации клиентов юридических лиц и физических лицпредпринимателей.


C 11.2001 по 03.2003 (1 рік 4 міс.)
В компанії: АТ , Запоріжжя
Посада: Экономист отдела ОПЕРУ
Функціональні обов'язки:
Прийом, проверка и оформление документов по открытию/закрытию текущих и депозитных счетов клиентов юридических лиц и физических лиц частных предпринимателей в национальной и иностранной валюте; формирование и сопровождение юридических дел клиентов юридических лиц и физических лицчастных предпринимателей.Составление и подготовка к подписанию депозитных договоров.


C 05.2001 по 10.2001 (5 міс.)
В компанії: Приватбанк, Запоріжжя
Посада: Операционист
Функціональні обов'язки:
Ведение текущих счетов юридических лиц и физических лицпредпринимателей в национальной и иностранной валюте


Освіта
Навчальний заклад: БИП
Дата закінчення: 2001-05-01
Факультет: Предпринимательский
Спеціальність: Экономист

Іноземні мови та комп'ютерні навички
Англійська: Базова
Турецкий: Базова
Рівень володіння комп'ютером: користувач

Додаткова інформація
Найбільш важливі досягнення в житті та кар'єрі:
Маю відзнаку «Спеціаліст року 2019» за версією Національного союзу бізнес рейтингу України.
Відомості: Согласна на переезд, а также к частым командировкам.
Роздрукувати
Зберегти на комп'ютері
 
Робота в компаніях

   Швидкий перехід
бухгалтер прилуки киев бердичев ровно александрия бердянск миргород львов каменец-подольский никополь кредит без справки о доходах все мфо житомир бахмут невідомі мфо україни всі мфо черкассы шостка юрисконсульт измаил нові мфо кредит под 0 бровары борисполь кредит онлайн на карту хмельницкий кассир касир луцк энергодар полтава мелитополь смела херсон аналитик яготин изюм ужгород сумы операционист мукачево каменское мариуполь северодонецк черновцы винница кредит під 0 відсотків на картку умань кредит онлайн на карту без отказа срочно юрист гроші в борг терміново белая церковь краматорск кредит без довідки про доходи кропивницкий деньги в долг на карту экономист тернополь кременчуг одесса славянск маловідомі мфо україни кривой рог харьков деньги в долг рейтинг кредитов запорожье павлоград кредит під 0 чернигов мфо україна гроші в борг на картку нові мфо україна днепр николаев ивано-франковск
+ Додати

 
 
 
 
 
 
 
Посилання
Нові МФО України вакансии банков украины вакансии в банках альфа банк киев маловідомі мфо кредитный лимит спортбанк кредит под 0 процентов кредит спортбанк кредит готівкою без довідки про доходи кредит наличными без справки о доходах банковские вакансии невідомі мфо малоизвестные мфо кредит онлайн на картку без відмови терміново гроші в борг работа в финансах микрозайм без отказа спортбанк работа в банке список rss кредит онлайн на карту без отказа мфо без лицензии отзывы спортбанк вакансии банков карта спортбанк рейтинг кредитов онлайн деньги в долг срочно кредит онлайн без отказа точки выдачи спортбанк всі мфо україни кредит під 0 відсотків база мфо украины Новые МФО Украины неизвестные мфо позика на картку з автоматичним схваленням мфо, которые дают всем кредит готівкою київ альфа банк работа в страховании вакансии в финансах кредит наличными киев займ на карту с автоматическим одобрением архив вакансий все мфо украины работа в банке киев
 
 



На главную | Каталог вакансий | Каталог резюме
Работа по городам | Добавить вакансию | Добавить резюме
Пользовательское соглашение | Карта сайта | Партнеры | Контакты