C 10.2008 по 03.2009 (5 міс.)
В компанії: АБ ”Клірінговий Дім”, Київ Посада: Провідний економіст відділу розвитку та впровадження банківських продуктів, Управління розвитку, методології і реклами банківських продуктів Функціональні обов'язки: Дослідження ринку банківських послуг у розрізі : конкуренти, продуктовий ряд, тарифна політика, процентна політика (процентні ставки за депозитами та кредитами), технологічні процеси, що супроводжують продаж банківських послуг; забезпечення підтримання на конкурентному рівні процентних ставок по депозитним, кредитним операціям та тарифів на послуги, що надаються фізичним та юридичним особам; винесення на відповідні Комітети Банку (Кредитний, Тарифний) пропозицій щодо оптимізації та актуалізації процентної та тарифної політики Банку з урахуванням регіональних особливостей; координація взаємодії між Головним офісом Банку та філією/відділеннями Банку в процесі реалізації процентної та тарифної політики; організація просування на ринок існуючих банківських продуктів по всій мережі Банку; розробка та впровадження заходів, на підставі звітності філії/відділень Банку щодо результативності окремих напрямків продажу банківських послуг, по активізації продажу банківських продуктів по системі Банку та підвищення їх дохідності; розробка умов проведення та організація впровадження різноманітних Акцій для залучення на обслуговування нових клієнтів Банку та заохочення (збільшення лояльності) зі сторони існуючих клієнтів; постановка задач та надання пропозицій Відділу маркетингу та реклами щодо рекламної підтримки просування на ринок банківських продуктів; забезпечення надання всіма структурними підрозділами Банку (Головним офісом, філією, відділеннями) повного спектру банківських послуг та контролю якості обслуговування клієнтів;
•організація співпраці та координація дотримання договірних відносин з сторонніми установами та організаціями в процесі реалізації спільних проектів, програм (страхові компанії, Пенсійний фонд України, оператори комунальних та інших послуг, тощо); визначення перспективних для впровадження в Банку нових продуктів та організація роботи щодо їх розвитку; організація розробки концептуальної моделі продукту та приймання участі в поетапній розробці продукту спільно з Відділом методології банківських операцій; забезпечення впровадження нових банківських продуктів на ринок по всій мережі Банку; розробка та впровадження послуг, які сприятимуть більш якісному обслуговуванню клієнтів, взаємодія зі структурними підрозділами Банку по впровадженню таких послуг; розробка, при взаємодії з іншими структурними підрозділами, технічних завдань розробникам програмних забезпечень по автоматизації продажу та супроводження банківських продуктів; взаємодія зі сторонніми організаціями по впровадженню банківських продуктів та по вдосконаленню якості обслуговування клієнтів Банку; координація роботи з українськими банками і організаціями з питань, що виникають в процесі реалізації завдань та функцій Відділу; розробка та впровадження нових проектів роботи з клієнтами Банку; організація проектів вдосконалення та забезпечення якісного технологічного обслуговування програмних комплексів; винесення пропозицій на купівлю або розробку нових програмних комплексів; забезпечення постійного моніторингу та оперативне надання інформації для оновлення та актуалізації інформації, розміщеної на внутрішньому сервері Банку в межах питань, що входять до компетенції Відділу; забезпечення постійного моніторингу інформації розміщеної на корпоративному сайті Банку щодо висвітлення умов надання банківських послуг та підготовка пропозицій щодо інформативної його актуалізації.
C 09.2006 по 09.2007 (1 рік )
В компанії: ВАТ «Універсальний Банк Розвитку та Партнерства», Київ Посада: Менеджер по роботі з vip – клієнтами відділу продажу та супроводження банківських платіжних карток Управління роздрібного бізнесу Функціональні обов'язки: Розробка карткових програм для v.i.p. клієнтів банку; cтворення загальної бази та відокремлення сегменту v.i.p.- клієнтів Банку;
аналіз та ведення клієнтської бази даних по кожному клієнту, формування історії по кожному клієнту (контактні телефони, адреса, e-mail, та інше);
забезпечення якісного обслуговування клієнтів: листування та інформування клієнтів щодо впровадження нових послуг та надання консультацій щодо користування платіжними картками (sms - банкінг, e-mail- банкінг, спілкування по телефон та інш.); щоденний контроль та перегляд звітів з моніторингу, та реагування на нештатні ситуації по операціях v.i.p.- клієнтів; формування щомісячних виписок за картрахунками v.i.p.-клієнтів, та розсилка по e-mail; контроль за строками дії карток, лімітами та статусами, завчасний перевипуск у разі закінчення строку дії. Координація роботи контакт центру цілодобової підтримки клієнтів – держателів платіжних карток; постійний моніторинг та ведення бази v.i.p.- клієнтів. Налогодження зворотнього зв’язку vip – клієнтами (інформування щодо впровадження нових послуг, вивчення потреб, анкетування). Розробка карткових програм для v.i.p. клієнтів банку.
C 04.2006 по 09.2006 (5 міс.)
В компанії: ВАТ «Універсальний Банк Розвитку та Партнерства», Київ Посада: Економіст сектору методології та просування карткових продуктів, відділу розвитку карткових продуктів Управління платіжних систем Функціональні обов'язки: Розробка карткових програм для зарплатних проектів; ведення зарплатних проектів; консультація співробітників підприємств щодо оформлення пакетів документів на відкриття картрахунків та обслуговування платіжних карток;
формування та ведення обліку клієнтських справ по зарплатним проектам;
оформлення касових документів по операціях виплати касових авансів за платіжними картками на ПОС-терміналі банку; видача платіжних карток та ПІН-конвертів працівникам підприємств; відкриття, закриття карткових рахунків та проведення наступних операції за картковими рахунками фізичних та юридичних осіб резидентів в національній та іноземній валюті в модулі-емісії та ОДБ: поповнення карткових рахунків; відображення операцій з нарахування комісій за операціями з використанням платіжних карток; проводки по кореспондентських рахунках згідно виписок розрахункового банку за операціями з платіжними картками; здійснення on-line моніторингу карткових операцій; здійснення off-line моніторингу ризикових операцій з картками, виявлення та аналіз сумнівних операцій згідно встановленим критеріям; здійснення зміни статусу карток (постановка до стоп-списків, блокування), зміна лімітів обслуговування, зняття подвійних блокувань; здійснення консультаційної підтримки клієнтів щодо правил розрахунків за допомогою платіжних карток, безпеки проведення операцій з картками; надання інформації клієнтам стосовно залишків коштів на карткових рахунках, надання допомоги при виникненні нестандартних ситуацій при розрахунках платіжними картками; робота з юридичними особами власників БПК, відкриття та ведення рахунків (2605).
C 04.2005 по 04.2006 (1 рік )
В компанії: ВАТ «Універсальний Банк Розвитку та Партнерства», Київ Посада: Економіст сектору супроводження операцій з платіжними картками, відділу розвитку платіжних карток Управління платіжних систем Функціональні обов'язки: Продаж карткових продуктів банку; надання консультацій клієнтам-держателям платіжних карток щодо існуючих банківських продуктів;
надання клієнтам виписок по картрахункам; консультаційне обслуговування клієнтів щодо оформлення документів на відкриття карткового рахунку та отримання платіжної картки; формування та ведення обліку клієнтських справ.
|
| Відомості:
Ділові якості: Наполегливість, активність, ініціативність, самостійність, чіткість виконання завдань, відповідальність, творчий підхід до справи. Моральні якості: Порядність, принциповість, справедливість, доброзичливість, чесність, здатність сприймати критику. Специфічні якості та риси: Дипломатичність, комунікабельність, вміння відстоювати власну точку зору, аналітичність, здатність до виваженого ризику, емоційна стійкість.
Загальні знання: Основи ринкової економіки; Основи менеджменту і маркетингу; Основи банківської справи, основи бухгалтерського обліку. |