C 07.2023 по теперішній час (2 роки 5 міс.)
В компанії: Комерційний банк, Київ Посада: Провідний бухгалтер Функціональні обов'язки: Облік договорів оренди за МСФЗ 16, облік валютних контрактів, облік витрат банку. Забезпечення та контроль відображення в бухгалтерському та податковому обліку інших господарських операцій. Облік витрат на рекламу, благодійність, призи та інші витрати. Облік лізингових операцій. Підготовка звітності у встановлені терміни по проведеним операціям. Аналіз договорів з точки зору бухгалтерського та податкового обліку, економічної доцільності та податкових наслідків (в т.ч. з нерезидентами, фіз.особами). Оплата рахунків, договорів, супровід, контроль за витратами відповідно до бюджету. Прийом, контроль і оформлення первинних документів (договори, рахунки фактури, видаткові накладні та інші документи) по відповідних ділянках бухгалтерського обліку. Облік дебіторської та кредиторської заборгованості. Оформлення актів звірок
C 10.2018 по 06.2023 (4 роки 8 міс.)
В компанії: АТ "АСВІО БАНК", Київ Посада: Начальник відділу Функціональні обов'язки: Організація, контроль та ведення бухгалтерського та податкового обліку відповідно до чинного законодавства України, в т.ч. згідно стандартів МСФЗ. Розробка та актуалізація внутрішніх нормативних документів Банку, аналіз змін в законодавстві України. Узгодження з підрозділами Банку. Участь в розробці методології щодо вдосконалення бухгалтерських процедур з метою приведення їх до вимог МСФЗ. Підготовка звітів / приміток / даних до фінансової звітності згідно з МСФЗ за проведеним операціям. Підготовка бухгалтерської і статистичної звітності у встановлені терміни по проведеним операціям. Супровід перевірок внутрішнього і зовнішнього аудиту, НБУ та ін. контролюючих органів. Забезпечення і контроль відображення в бухгалтерському обліку ТМЦ, ПММ, МБП та інших господарських операцій. Ведення бухгалтерського обліку ОЗ, МНМА та НА. Облік і розрахунки з підзвітними особами. Облік експлуатаційних витрат, витрат на охорону, рекламу та інші витрати. Облік доходів. Облік лізингових операцій, в т.ч за МСФЗ 1 Відображення операцій в бухгалтерському обліку витрат з господарською діяльності Банку з нерезидентами. Прийом, контроль і оформлення первинних документів (договори, рахунки фактури, видаткові накладні та інші документи). Облік дебіторської та кредиторської заборгованості. Підготовка бухгалтерської і статистичної звітності у встановлені терміни по проведеним операціям. Аналіз договорів з точки зору бухгалтерського та податкового обліку, економічної доцільності та податкових наслідків (в т.ч. договору з іноземними постачальниками, розрахунки з фіз. особами). Контроль і проведенням інвентаризації основних засобів, матеріальних цінностей. Відображення результатів в обліку. Підготовка, аналіз договорів оренди для застосування МСФЗ 16
C 11.2015 по 08.2018 (2 роки 9 міс.)
В компанії: СЕБ КОРПОРАТИВНЫЙ БАНК, Київ Посада: Начальник Управління бухгалтерського обліку Функціональні обов'язки: Організація, контроль та ведення бухгалтерського та податкового обліку відповідно до чинного законодавства України, в т.ч. згідно стандартів МСФЗ. Розробка та актуалізація внутрішніх нормативних документів Банку, аналіз змін в законодавстві України. Узгодження з підрозділами Банку. Участь в розробці методології щодо вдосконалення бухгалтерських процедур з метою приведення їх до вимог МСФЗ. Підготовка звітів / приміток / даних до фінансової звітності згідно з МСФЗ за проведеним операціям. Підготовка бухгалтерської і статистичної звітності у встановлені терміни по проведеним операціям. Супровід перевірок внутрішнього і зовнішнього аудиту, НБУ та ін. контролюючих органів. Забезпечення і контроль відображення в бухгалтерському обліку ТМЦ, ПММ, МБП та інших господарських операцій. Ведення бухгалтерського обліку ОЗ, МНМА та НА. Облік і розрахунки з підзвітними особами. Облік експлуатаційних витрат, витрат на охорону, рекламу та інші витрати. Облік доходів. Облік лізингових операцій. Відображення операцій в бухгалтерському обліку витрат з господарською діяльності Банку з нерезидентами. Прийом, контроль і оформлення первинних документів (договори, рахунки фактури, видаткові накладні та інші документи). Облік дебіторської та кредиторської заборгованості. Підготовка бухгалтерської і статистичної звітності у встановлені терміни по проведеним операціям. Аналіз договорів з точки зору бухгалтерського та податкового обліку, економічної доцільності та податкових наслідків (в т.ч. договору з іноземними постачальниками, розрахунки з фіз. особами). Контроль і проведенням інвентаризації основних засобів, товарноматеріальних цінностей. Відображення результатів в обліку. Підготовка, аналіз договорів оренди для застосування МСФЗ 16
C 06.2015 по 11.2015 (5 міс.)
В компанії: Надрабанк, Київ Посада: Головний економіст відділу внутрігосподарських операцій Функціональні обов'язки: Основні обов'язки: ведення бухгалтерського та податкового обліку; облік: запасів, ОС, НА, МНМА; майна на продаж, інвестиційної нерухомості; лізингових операцій; авансові звіти; супровід і аналіз договорів з точки зору бухгалтерського та податкового обліку, економічної доцільності та податкових наслідків; своєчасне відображення в балансі витрат на придбання, товарів, робіт і послуг; виконання щомісячного поточного контролю за своєчасним погашенням ДЗ; робота з перевіряючими та контролюючими органами (зовнішній / внутрішній аудит, НБУ та інших контролюючих органів); контроль ведення первинної документації; контроль / здійснення інвентаризації;облік дебіторської та кредиторської заборгованості, оформлення актів звірок; проведення щоденних транзакцій (звірка різних аналітичних систем, закриття операційного дня, місяця та ін.). актуалізація внутрішніх документів Банку (Положення та ін.) відповідно до нормативних актів України, НБУ, МСФЗ;внутрішня підтримка підрозділів Банку, консультування щодо відображень операцій в фінансовому та податковому обліку згідно нормативних документів (НБУ, Податковий Кодекс України, Управлінська звітність, внутрішні положення).
C 02.2013 по 04.2015 (2 роки 2 міс.)
В компанії: Фидобанк, Київ Посада: Керівник Служби Закупівельної діяльності Банку Функціональні обов'язки: Управління підрозділом; контроль ведення первинної документації, облік запасів, ОЗ, НА, МНМА; супровід і аналіз договорів з точки зору бухгалтерського та податкового обліку, економічної доцільності та податкових наслідків; забезпечення своєчасних і повних взаєморозрахунків за господарськими договорами; облік дебіторської та кредиторської заборгованості, контроль розрахунків з дебіторами і кредиторами за господарськими операціями;проведення тендерів та контроль закупівельної діяльності; консультації щодо відображення операцій в фінансовому та податковому обліку згідно нормативних документів (НБУ, ПКУ, Управлінська звітність, внутрішні положення); контроль порядку проведення закупівельної діяльності, виконання умов договору. Робота з контролюючими органами; підготовка листів, претензій з метою ведення переговорів з Контрагентами, включаючи розрахунок штрафних санкцій / збитків у зв'язку з невиконанням договірних зобов'язань; контроль зміни в законодавстві та нормативних актах НБУ.
C 08.2001 по 02.2013 (11 років 6 міс.)
В компанії: УкрСиббанк, Харків Посада: Начальник відділу - облік господарських операцій Функціональні обов'язки: Управління підрозділом; ведення бухгалтерського та податкового обліку; супровід і аналіз договорів з точки зору бухгалтерського та податкового обліку, економічної доцільності та податкових наслідків; робота з перевіряючими та контролюючими органами (зовнішній / внутрішній аудит, НБУ та інших контролюючих органів); контроль процесу автоматизації обліку та звітності, тестування і введення в експлуатацію (протоколи та ін. для модулів ПО: SAP BSP for banking (ММ, BSP); контроль ведення первинної документації; облік: запасів, ОЗ, НА, МНМА; майна на продаж, інвестиційної нерухомості; витрат (експлуатаційні, маркетинг, реклама, благодійність та інші витрати);операций с нерезидентами; витрати на відрядження; лізингових операцій; авансові звіти; контроль / здійснення інвентаризації; облік дебіторської та кредиторської заборгованості, оформлення актів звірок;супровід структурних змін (закриття філій, централізація операцій та ін.). проведення щоденних транзакцій (звірка різних аналітичних систем, закриття операційного дня, місяця та ін.). участь в проекті впровадження АБС ПЗ SAP for banking MM, FI для господарських операцій. актуалізація внутрішніх документів Банку (Положення та ін.) відповідно до нормативних актів України, НБУ, МСФЗ; внутрішня підтримка підрозділів Банку, консультування щодо відображень операцій в фінансовому та податковому обліку згідно нормативних документів (НБУ, Податковий Кодекс України, Управлінська звітність, внутрішні положення). Кількість підлеглих: 14 человек.
|