C 10.2022 по теперішній час (3 роки )
В компанії: Страхова компанія, Київ Посада: Заступник директора Департаменту управління ризиками Функціональні обов'язки: Обчислення профілю ризиків Товариства. Розробка внутрішніх документів Товариства з питань управління ризиками. Забезпечення своєчасного виявлення, вимірювання, моніторингу, контролю та звітування щодо суттєвих ризиків. Забезпечення моніторингу, контролю наближення величини ризиків до лімітів ризиків та ініціювання рішень уповноважених органів щодо вжиття заходів для попередження їх порушень, пом’якшення ризиків та/або їх уникнення. Підготовка звітів щодо ризиків. Здійснення постійного аналізу ризиків, на які наражається Товариство під час своєї діяльності, з метою підготовки пропозицій з прийняття своєчасних та адекватних управлінських рішень щодо пом'якшення ризиків. Здійснення інших функцій відповідно до положень чинного законодавства, внутрішніх документів компанії.
C 07.2021 по 10.2022 (1 рік 3 міс.)
В компанії: Страхова компанія, Київ Посада: Спеціаліст департаменту фінансового моніторингу Функціональні обов'язки: Контроль здійснення належної перевірки клієнтів компанії, встановлення кінцевих бенефіціарних власників, виявлення політично значущих осіб. Моніторинг фінансових операцій з метою виявлення таких, що підлягають фінансовому моніторингу, можуть бути пов’язані з фінансуванням тероризму, або щодо яких передбачені міжнародні санкції. Перевірка та ведення бази даних клієнтів компанії в програмі ISPPA for NBFI, перевірка клієнтів через https://finap.com.ua/. Підготовка звітів до НБУ
C 02.2020 по 06.2021 (1 рік 4 міс.)
В компанії: Страхова компанія, Київ Посада: В.о Керівника відділу закупівлі (сумісництво) Функціональні обов'язки: Керування відділом з 2014 року. Підготовка документів та проведення тендерних закупівель товарів/послуг, згідно отриманих заявок від підрозділів компанії, на електронному майданчику zakupki.prom.ua, Prozorro, Rialto, SmartTender.biz Ведення переговорів з постачальниками/підрядниками. Укладання та супровід договорів. Контроль та організація процесу поставки товару/послуг. Вирішення спорів, ведення переговорів про внесення змін до договорів з постачальниками, укладання додаткових угод та специфікацій. Контроль платежів. Організація доставки товару/надання послуг. Ведення обліку та зберігання документації відділу. Інвентаризація залишків на складі. Планування річного бюджету по певних статтях витрат. Надання звітів керівництву компанії. Моніторинг цін на ранку. Залучення до співпраці нових партнерів. Виконання інших доручень керівництва. Напрямки закупівель: офісне обладнання, програмне забезпечення, комп»ютерна техніка, паливномастильні матеріали, авто, поліграфія, сувенірна продукція, канц та госп товари та ін.
C 02.2014 по 01.2020 (5 років 11 міс.)
В компанії: Страхова компанія, Київ Посада: Внутрішній аудитор Функціональні обов'язки: Річне планування та реалізація завдань. Проведення внутрішнього аудиту по компанії. Виявлення сфер потенційних збитків для фінансової установи, сприятливих умов для шахрайства, зловживань і незаконного присвоєння коштів компанії. Надання рекомендацій керівництву згідно виявлених порушень. Моніторинг впровадження структурними підрозділами компанії прийнятих рекомендацій. Своєчасне надання звітів. Аналіз висновків зовнішніх аудиторів та здійснення моніторингу виконання рекомендацій ними. Участь у службових розслідуваннях. Розробка та впровадження програм оцінки і підвищення якості внутрішнього аудиту, тощо.
|