C 12.2010 по теперішній час (14 років 11 міс.)
В компанії: ПАТ "Укрсоцбанк", Київ Посада: Головний економіст відділу обслуговування VIP клієнтів Функціональні обов'язки: Депозити і поточні рахунки: консультування клієнта; формування пакету документів необхідних для відкриття депозитного/поточного рахунку;
введення даних про клієнта до відповідного ПЗ, відкриття рахунків; підготовка та підписання договору; прийом заяв (платіжних доручень) на здійснення безготівкових переказів, та виконання постійно діючих доручень клієнтів по безготівковим перерахуванням з поточних рахунків; виконання функцій агента валютного контролю по здійснюваним операціям у відповідності до нормативних актів та законодавства України; надання клієнту виписок та довідок по депозитному/поточному рахунку; відправлення/виплата переказів по системі swift. Карткові рахунки (без кредитної лінії): консультування клієнта; формування пакету документів на відкриття карткового рахунку та виготовлення картки;
підготовка та підписання договору; введення даних про клієнта до відповідного ПЗ, виготовлення картки, зберігання та супровід справи клієнта;
Неторгові операції з валютою (встановлення курсів купівлі та продажу готівкової іноземної валюти для фізичних осіб). Проведення ідентифікації клієнтів та своєчасне інформування відповідальної особи з фінансового моніторингу на відділенні про виявлені операції, які підлягають обов'язковому і внутрішньому фінансовому моніторингу згідно чинного законодавства України, нормативно-правових актів НБУ, нормативних документів Банку. Надання консультацій клієнтам по всіх видах банківських послуг для приватних осіб. Вчасне доведення до відома відповідальних працівників відділення продуктів, які впроваджені у Банку, в тому числі у мережі самообслуговування і в банкоматах, та забезпечення заходів щодо їх активного просування серед клієнтів Банку. Дотримання стандартів якості обслуговування клієнтів згідно нормативних документів Банку. Підвищення кваліфікації самостійно, а також шляхом участі в семінарах/тренінгах згідно з планами розвитку та навчання Банку.
C 01.2008 по 01.2010 (2 роки )
В компанії: ВАТ ’’Сведбанк’’ , Вінниця Посада: Заступник начальника управління обслуговування приватних клієнтів Функціональні обов'язки: Депозити і поточні рахунки: консультування клієнта; формування пакету документів необхідних для відкриття депозитного/поточного рахунку;
формування пакету документів необхідних для оформлення доручення або заповідального розпорядження на право розпоряджатись рахунком третім особам, реєстрація в журналі доручення з подальшою передачею спеціалісту з числа працівників блоку по підтримці, обліку та супроводженню на зберігання та супровід; введення даних про клієнта до відповідного ПЗ, відкриття рахунків; підготовка та підписання договору; прийом заяв (платіжних доручень) на здійснення безготівкових переказів, та виконання постійно діючих доручень клієнтів по безготівковим перерахуванням з поточних рахунків; виконання функцій агента валютного контролю по здійснюваним операціям у відповідності до нормативних актів та законодавства України; контроль за нарахуванням відсотків по депозитним/поточним рахункам; прийом заяви на дострокове закриття рахунку з подальшим візуванням та передачею касиру – операціоністу для виплати коштів; надання клієнту виписок та довідок по депозитному/поточному рахунку; відправлення/виплата переказів по системі swift. Карткові рахунки (без кредитної лінії): консультування клієнта; формування пакету документів на відкриття карткового рахунку та виготовлення картки;
підготовка та підписання договору; введення даних про клієнта до відповідного ПЗ, виготовлення картки, зберігання та супровід справи клієнта; повідомлення клієнта про готовність картки; контроль за сплатою комісії та незнижувального залишку; видача клієнту картки та ПІН-коду;
повідомлення клієнта про закінчення строку дії картки; прийом заяв з подальшою передачею на виконання спеціалісту з числа працівників блоку по підтримці, обліку та супроводженню про: продовження строку дії картки;
закриття карткового рахунку; проблемні ситуації з картковим рахунком;
спірні трансакції; надання клієнту виписок та довідок по картковому рахунку; оформлення додаткових послуг до карткових рахунків; оформлення безготівкових переказів між картковими рахунками. Неторгові операції з валютою (встановлення курсів купівлі та продажу готівкової іноземної валюти для фізичних осіб). Проведення ідентифікації клієнтів та своєчасне інформування відповідальної особи з фінансового моніторингу на відділенні про виявлені операції, які підлягають обов'язковому і внутрішньому фінансовому моніторингу згідно чинного законодавства України, нормативно-правових актів НБУ, нормативних документів Банку. Інформування клієнта, із зазначенням переваг, щодо можливості здійснення банківських операцій: погашення кредитів, платежів компаніям, переказів коштів з карткового на картковий рахунок, поповнення карткових та депозитних рахунків, купівлі електронних ваучерів, друку виписки по картковому рахунку та інших операцій через центри самообслуговування та банкомати. Надання консультацій клієнтам по всіх видах банківських послуг для приватних осіб. Вчасне доведення до відома відповідальних працівників відділення продуктів, які впроваджені у Банку, в тому числі у мережі самообслуговування і в банкоматах, та забезпечення заходів щодо їх активного просування серед клієнтів Банку. Дотримання стандартів якості обслуговування клієнтів згідно нормативних документів Банку. Підвищення кваліфікації самостійно, а також шляхом участі в семінарах/тренінгах згідно з планами розвитку та навчання Банку. Проходження поточної та періодичної оцінки компетенції (атестацію) у відповідності до нормативних документів Банку.
C 01.2005 по 01.2008 (3 роки )
В компанії: АКБ “ТАС-Комерцбанк” , Вінниця Посада: Начальник відділу обслуговування рахунків приватних клієнтів Функціональні обов'язки: Пошук та залучення клієнтів для здійснення продажу банківських продуктів.
здійснення перехресних продаж банківських продуктів; постійний моніторинг клієнтської бази; моніторинг клієнтських рахунків з метою виявлення можливостей для додаткових продаж та їх здійснення; надання консультаційних послуг з банківського обслуговування фізичних осіб; контроль за сплатою комісії; продаж базових продуктів клієнтам, а саме:
Депозити і поточні рахунки: консультування клієнта; формування пакету документів необхідних для відкриття депозитного, поточного рахунку;
формування пакету документів необхідних для оформлення доручення або заповідального розпорядження на право розпоряджатись рахунком третім особам, реєстрація в журналі доручення з подальшою передачею спеціалісту з числа працівників блоку по підтримці, обліку та супроводженню на зберігання та супровід; введення даних про клієнта до відповідного ПЗ, відкриття рахунків; підготовка та підписання договору; передача пакету документів спеціалісту з числа працівників блоку по підтримці, обліку та супроводженню на зберігання та супровід; здійснення безготівкових переказів, а також моніторинг та виконання постійно діючих доручень клієнтів по безготівковим перерахуванням з поточних рахунків; виконання функцій агента валютного контролю по здійснюваним операціям у відповідності до нормативних актів та законодавства України; прийом заяви на дострокове закриття рахунку з подальшим візуванням у начальника відділення та передачею касиру – операціоністу (відкритої/закритої каси) або старшому касиру – операціоністу для виплати коштів; надання клієнту виписок по депозитному, поточному рахунку; перенаправлення клієнтів на обслуговування до менеджера по роботі із заможними клієнтами. Карткові рахунки (без кредитної лінії): консультування клієнта; формування пакету документів на відкриття карткового рахунку та виготовлення картки;
підготовка та підписання договору; передача пакету документів спеціалісту з числа працівників блоку по підтримці, обліку та супроводженню для введення даних про клієнта до відповідного ПЗ, виготовлення картки, зберігання та супровід справи клієнта; повідомлення клієнта про готовність картки; контроль за сплатою комісії та незнижувального залишку;
видача клієнту картки та ПІН-коду; повідомлення клієнта про закінчення строку дії картки; прийом заяв з подальшою передачею на виконання спеціалісту з числа працівників блоку по підтримці, обліку та супроводженню про: продовження строку дії картки; закриття карткового рахунку; проблемні ситуації з картковим рахунком; спірні трансакції; надання клієнту виписок по картковому рахунку; Грошові перекази, платежі, продаж банківських металів, дорожні чеки: менеджер з базових продуктів надає консультації клієнтам щодо продуктів, умов продажу та обслуговування (якщо клієнту не потрібна консультація, його направляють до касира - операціоніста відкритої/закритої каси або старшого касира - операціоніста). Видача клієнтам довідок: прийом заяви від клієнта на видачу довідки; передача прийнятих заяв на виконання спеціалісту з числа працівників блоку по підтримці, обліку та супроводженню; контроль за сплатою комісії; видача довідки клієнту; проведення ідентифікації клієнтів та своєчасне інформування відповідальної особи з фінансового моніторингу на відділенні про виявлені операції, які підлягають обов'язковому і внутрішньому фінансовому моніторингу згідно чинного законодавства України, нормативно-правових актів НБУ, нормативних документів Банку; інформування клієнта, із зазначенням переваг, щодо можливості здійснення банківських операцій: погашення кредитів, платежів компаніям, переказів коштів з карткового на картковий рахунок, поповнення карткових та депозитних рахунків, купівлі електронних ваучерів, друку виписки по картковому рахунку та інших операцій через центри самообслуговування та банкомати; дотримання стандартів якості обслуговування клієнтів згідно нормативних документів Банку; підвищення кваліфікації самостійно, а також шляхом участі в семінарах/тренінгах згідно з планами розвитку та навчання відповідної дирекції, Банку; проходження поточної та періодичної оцінки компетенції (атестацію) у відповідності до нормативних документів Банку.
C 01.2002 по 01.2005 (3 роки )
В компанії: ВАТ "Райффайзен Банк АВАЛЬ", Вінниця Посада: Провідний економіст Функціональні обов'язки: Пошук та залучення клієнтів для здійснення продажу банківських продуктів.
здійснення перехресних продаж банківських продуктів; постійний моніторинг клієнтської бази; моніторинг клієнтських рахунків з метою виявлення можливостей для додаткових продаж та їх здійснення; надання консультаційних послуг з банківського обслуговування фізичних осіб; контроль за сплатою комісії; продаж базових продуктів клієнтам, а саме:
Депозити і поточні рахунки: консультування клієнта; формування пакету документів необхідних для відкриття депозитного, поточного рахунку;
формування пакету документів необхідних для оформлення доручення або заповідального розпорядження на право розпоряджатись рахунком третім особам, реєстрація в журналі доручення з подальшою передачею спеціалісту з числа працівників блоку по підтримці, обліку та супроводженню на зберігання та супровід; введення даних про клієнта до відповідного ПЗ, відкриття рахунків; підготовка та підписання договору; передача пакету документів спеціалісту з числа працівників блоку по підтримці, обліку та супроводженню на зберігання та супровід; здійснення безготівкових переказів, а також моніторинг та виконання постійно діючих доручень клієнтів по безготівковим перерахуванням з поточних рахунків; виконання функцій агента валютного контролю по здійснюваним операціям у відповідності до нормативних актів та законодавства України; прийом заяви на дострокове закриття рахунку з подальшим візуванням у начальника відділення та передачею касиру – операціоністу (відкритої/закритої каси) або старшому касиру – операціоністу для виплати коштів; надання клієнту виписок по депозитному, поточному рахунку; перенаправлення клієнтів на обслуговування до менеджера по роботі із заможними клієнтами. Карткові рахунки (без кредитної лінії): консультування клієнта; формування пакету документів на відкриття карткового рахунку та виготовлення картки; підготовка та підписання договору; передача пакету документів спеціалісту з числа працівників блоку по підтримці, обліку та супроводженню для введення даних про клієнта до відповідного ПЗ, виготовлення картки, зберігання та супровід справи клієнта; повідомлення клієнта про готовність картки; контроль за сплатою комісії та незнижувального залишку;
видача клієнту картки та ПІН-коду; повідомлення клієнта про закінчення строку дії картки; прийом заяв з подальшою передачею на виконання спеціалісту з числа працівників блоку по підтримці, обліку та супроводженню про: продовження строку дії картки; закриття карткового рахунку; проблемні ситуації з картковим рахунком; спірні трансакції; надання клієнту виписок по картковому рахунку; Грошові перекази, платежі, продаж банківських металів, дорожні чеки: менеджер з базових продуктів надає консультації клієнтам щодо продуктів, умов продажу та обслуговування (якщо клієнту не потрібна консультація, його направляють до касира - операціоніста відкритої/закритої каси або старшого касира - операціоніста). Видача клієнтам довідок: прийом заяви від клієнта на видачу довідки; передача прийнятих заяв на виконання спеціалісту з числа працівників блоку по підтримці, обліку та супроводженню; контроль за сплатою комісії; видача довідки клієнту; проведення ідентифікації клієнтів та своєчасне інформування відповідальної особи з фінансового моніторингу на відділенні про виявлені операції, які підлягають обов'язковому і внутрішньому фінансовому моніторингу згідно чинного законодавства України, нормативно-правових актів НБУ, нормативних документів Банку; інформування клієнта, із зазначенням переваг, щодо можливості здійснення банківських операцій: погашення кредитів, платежів компаніям, переказів коштів з карткового на картковий рахунок, поповнення карткових та депозитних рахунків, купівлі електронних ваучерів, друку виписки по картковому рахунку та інших операцій через центри самообслуговування та банкомати; дотримання стандартів якості обслуговування клієнтів згідно нормативних документів Банку; підвищення кваліфікації самостійно, а також шляхом участі в семінарах, тренінгах згідно з планами розвитку та навчання відповідної дирекції, Банку;
проходження поточної та періодичної оцінки компетенції (атестацію) у відповідності до нормативних документів Банку; у час відсутності начальника відділення, виконання його функції.
C 01.1999 по 01.2002 (3 роки )
В компанії: ВАТ "Райффайзен Банк АВАЛЬ", Вінниця Посада: Старший касир Функціональні обов'язки: Валютно-обмінні операції; конверсійні операції з готівковою іноземною валютою; прийом платежів від фізичних осіб на користь юридичних осіб, у тому числі комунальні платежі та платежі на користь бюджетних організацій;
видача готівки (національної та іноземної валюти) за платіжними картками та їх поповнення; продаж ваучерів та інших продуктів третіх осіб (карток Інтернет, телефонних, Інтернет - телефонії); обслуговування (поповнення в межах встановленого ліміту і зняття готівки, зняття відсотків за депозитом, включаючи другу частину операції по достроковому закриттю депозитного рахунку) поточних рахунків фізичних осіб; погашення відсотків та кредитів наданих фізичним особам (крім останнього платежу); продаж дорожніх чеків; грошові перекази “Аваль Експрес” і “western union” (стосується переказів без відкриття рахунків; друк журналу та передача спеціалісту з числа працівників блоку по підтримці, обліку та супроводженню); продаж банківських металів та монет (за рішенням начальника відділення, може зосереджуватись лише у одного касира); касова частина операції для клієнтів МСБ (в разі необхідності для забезпечення роботи каси в післяопераційний час); виконання функцій агента валютного контролю по здійснюваним операціям у відповідності до нормативних актів та законодавства України; сортування грошових білетів і монет за номіналом, а також придатних і непридатних до обігу, виявлення фальшивих банкнот, обмін пошкоджених грошових білетів і монет на придатні; контроль за правильністю заповнення реквізитів в касових документах та наявність передбачених формами підписів; ведення книг і журналів, які використовуються в касовій роботі згідно нормативних документів НБУ та внутрішніх документів Банку; проведення робіт з готівкою необхідних для підкріплення та інкасації банкомату; участь у процесі підкріплення і інкасації банкомату; інформування клієнта, із зазначенням переваг, щодо можливості здійснення операцій погашення кредитів, платежів компаніям, переказу коштів, поповнення карткових та депозитних рахунків, купівлі електронних ваучерів, друку виписки по картковому рахунку та інших операцій через центри самообслуговування та банкомати;
А також: виконання другої частини касової операції для клієнтів - суб’єктів підприємницької діяльності (після того, як операціоніст по роботі з клієнтами МСБ/ операціоніст по роботі з корпоративними клієнтами ініціює операцію і готує відповідний касовий документ); організація та управління роботою кас у відділенні; обґрунтування потреби та передача до дирекції заявки на підкріплення чи вивіз надлишкових готівкових коштів;
передача/прийом грошових коштів та інших цінностей при інкасації, підкріпленні каси відділення; сортування грошових білетів і монет за номіналом, а також придатних і непридатних до обігу, виявлення фальшивих банкнот, обмін пошкоджених грошових білетів і монет на придатні; контроль за правильністю заповнення реквізитів в касових документах та наявністю передбачених формами підписів; здійснення перерахунку виручки клієнтів МСБ; ведення книг і журналів, які використовуються в касовій роботі згідно нормативних документів НБУ та внутрішніх документів Банку; контроль за формуванням касет для підкріплення банкомату; складання касової звітності та формування касових документів дня; видача та прийом цінностей, що обліковуються на позабалансі; проведення звірки залишків готівки в касі з бухгалтерськими та касовими документами; відкриття і закриття грошового сховища, видача/прийом готівки від інших касирів – операціоністів (закритої/відкритої каси); виконання функцій агента валютного контролю по здійснюваним операціям у відповідності до нормативних актів та законодавства України; проведення ідентифікації клієнтів та своєчасне інформування відповідальної особи з фінансового моніторингу на відділенні про виявлені операції, які підлягають обов'язковому і внутрішньому фінансовому моніторингу згідно чинного законодавства України, нормативно-правових актів НБУ, нормативних документів Банку; щоденна перевірка працездатності кнопки тривожної сигналізації на робочому місці; дотримання правил забезпечення схоронності грошових коштів, печаток, штампів, електронного ключа (при тимчасовому залишенні робочого місця не залишати у відкритому вигляді грошові та інші цінності, печатки, штампи, ключ-дискету, незамкнений сейф, тощо); дотримання стандартів якості обслуговування клієнтів згідно нормативних документів Банку; підвищення кваліфікації самостійно, а також шляхом участі в семінарах/тренінгах згідно з планами розвитку та навчання відповідної дирекції, Банку; проходження поточної та періодичної оцінки компетенції (атестацію) у відповідності до нормативних документів Банку.
|