C 04.2010 по 08.2010 (4 міс.)
В компанії: Банк, Київ Посада: Ведущий специалист кредитного анализа Функціональні обов'язки: Оцінка фінансового стану потенційних позичальників, розрахунок можливої суми кредиту, визначення графіка погашення та інших параметрів кредитної операції.
Аналіз статистичних та управлінських звітів компаній, груп;
Побудова фінансової моделі бізнесу клієнтів та прогнозних PL, CF, DSCR;
Надання висновку щодо доцільності кредитної операції на розгляд кредитного комітету;
Підготовка кредитних договорів, договорів застави, іпотеки, поруки, страхування;
Формування та супроводження кредитних справ корпоративних клієнтів;
Поточне обслуговування кредитних операцій (контроль цільового використання кредитів, розрахунок відсотків, надання довідок, консультації та моніторинг фінансового стану позичальників).
C 09.2008 по 03.2010 (1 рік 6 міс.)
В компанії: ОАО КБ "Надра", Київ Посада: Ассистент Управления проектного финансирования Функціональні обов'язки: Оценка финансового состояния корпоративных клиентов;
Финансово-экономическая экспертиза бизнес проектов (ТЭО);
Обработка заявок на реструктуризацию (построение финансовой модели, подготовка заключения и защита на кредитном комитете в качестве содокладчика);
Работа с уполномоченными финансовыми учреждениями по проектам, которые финансировались за счет линий международных финансовых организаций (МСП-2, ПРЭ-2, ПРДРФУ);
Составление регулярных экологических отчетов;
Контроль расчета процентов по договорам с плавающей процентной ставкой;
Предоставление аналитической информации по портфелю проектного финансирования.
C 09.2007 по 09.2008 (1 рік )
В компанії: ОАО КБ "Надра", Київ Посада: Оператор Контактного центра Функціональні обов'язки: Обслуживание клиентов банка по таким каналам связи как: телефонные звонки, электронные письма, web-сессии;
Предоставление консультаций по розничным продуктам и услугам банка;
Удаленное обслуживание держателей карточных счетов клиентов банка;
Взаимодействие со структурными подразделениями банка в обработке обращений клиентов.
Участие в тренингах:
Эффективные телефонные коммуникации;
Искусство впечатлять;
Решение конфликтных ситуаций.
|