C 08.2011 по теперішній час (14 років 3 міс.)
В компанії: АО "Сведбанк" (публичное), Київ Посада: Директор Печерского отделения Функціональні обов'язки: Організація роботи Відділення та здійснення оперативного керівництва Відділенням; Забезпечення ефективної та якісної роботи Відділення. Виконання плану продажу продуктів, кредитноресурсного плану та бюджету Відділення та інших встановлених цілей, проведення моніторингу їх виконання; Залучення нових клієнтів; Професійна підготовка працівників відділення; Контроль за рівнем простроченої заборгованості, здійснення заходів щодо зниження рівня простроченої заборгованості; Контроль за своєчасністю перестрахування предмету застави; Врегульовання питаннь, пов’язані зі скаргами клієнтів; Виконую функції контролю та управління операційними, кредитними ризиками; Виконую функції адміністративно господарської підтримки ; Відповідаю за організацію касової роботи у відділенні і схоронність залишків готівки та інших цінностей у касі та сховищі відділення, дотримання лімітів каси та сейфу
C 02.2011 по 08.2011 (6 міс.)
В компанії: АТ , Київ Посада: И.о. директора Центрального отделения Функціональні обов'язки: Організація роботи Відділення та здійснення оперативного керівництва Відділенням; Забезпечення ефективної та якісної роботи Відділення. Виконання плану продажу продуктів, кредитноресурсного плану та бюджету Відділення та інших встановлених цілей, проведення моніторингу їх виконання; Залучення нових клієнтів; Професійна підготовка працівників відділення; Контроль за рівнем простроченої заборгованості, здійснення заходів щодо зниження рівня простроченої заборгованості; Контроль за своєчасністю перестрахування предмету застави; Врегульовання питаннь, пов’язані зі скаргами клієнтів; Виконую функції контролю та управління операційними, кредитними ризиками; Виконую функції адміністративно господарської підтримки ; Відповідаю за організацію касової роботи у відділенні і схоронність залишків готівки та інших цінностей у касі та сховищі відділення, дотримання лімітів каси та сейфу
C 07.2010 по 01.2011 (6 міс.)
В компанії: Центральное отделение АТ "Сведбанк" (публичное) , Київ Посада: Головний експерт Функціональні обов'язки: Контроль за виконанням службових обов’язків працівників відділу (10 співробітників) , за проведенням спеціалістами відділу розрахункового обслуговування клієнтів у відповідності із вимогами НБУ, законодавчими актами;
Контроль за дотриманням клієнтами законів і правил при проведенні банківських операцій;
Контроль та виконанням рішень судів, санкціонованих прокурором постанов слідчих і постанов державних виконавців при арешті коштів юридичних осіб, у відповідності із вимогами діючого законодавства, проведенням розрахунків у випадках списання коштів за рішеннями судів та інших органів;
Відкриття/закриття поточних, вкладних та карткових рахунків приватним та корпоративним клієнтам, суб’єктам МСБ (у національній та іноземній валютах);
Супроводження справ з юридичного оформлення корпоративних та приватних клієнтів;
Ведення рахунків, розрахунково-касове обслуговування приватних та корпоративних клієнтів у національній та іноземній валютах;
консультувати клієнтів з питань розрахунково-касового обслуговування, послуг та тарифів банка, продаж продуктів торгового фінансування, кредитування для малого та середнього бізнесу, факторинг;
контроль за відповідністю операцій, що здійснюються за рахунками клієнтів, до Законів України “Про зовнішньоекономічну діяльність” та “Про порядок здійснення розрахунків в іноземній валюті ”, Декрету Кабінету Міністрів “Про систему валютного регулювання і валютного контролю” Постанови Правління НБУ «Про затвердження Правил використання готівкової іноземної валюти на території України та внесення змін до деяких нормативно-правових актів Національного банку України» від 30 травня 2007 року n 200, Інструкцій, Постанов, нормативних листів та роз’яснень НБУ, а також внутрішніх нормативних документів Банку;
прийом документів та здійснення розрахунків по операціям купівлі/продажу/конвертації іноземної валюти по заявкам Клієнтів Банку;
контроль зарахування зарплати на картрахунки співробітників корпоративних клієнтів;
контроль нарахування комісійних доходів за РКО;
інформування корпоративних клієнтів про необхідність погашення ними заборгованості за нарахованими доходами за розрахунково-касове обслуговування та контроль за сплатою клієнтами вказаної заборгованості;
здійснення ідентифікації та вивчення клієнтів Банку під час встановлення відносин з ними та вжиття заходів для перевірки відомостей про клієнтів та їх періодичного поновлення у встановленому Банком порядку відповідно до Програми ідентифікації і вивчення клієнтів Банку, діючого законодавства та нормативних актів НБУ;
моніторинг операцій що проводяться, клієнта у відповідності із вимогами Законів, діючих нормативних актів НБУ, Правил здійснення банком фінансового моніторингу;
організація роботи по залученню корпоративних клієнтів, нотаріусів, адвокатів та фізичних осіб інвесторів, приватних клієнтів;
проведення переговорів з потенційними клієнтами для пошуку взаємовигідних форм співробітництва та залучення грошових коштів на депозитний рахунок в банку;
маркетингове дослідження потреби у банківських операціях потенційних клієнтів;
консультація з умов кредитування, вимог до позичальника, термінів та тарифів позики та переліку необхідних документів для її надання, збір та первинний аналіз фінансових документів клієнта з метою продажу кредитного продукту;
підготовка звітів щодо етапів та результатів продаж, кількості та об’єму реалізованих продуктів, виконання завдань бізнес-планів і бюджету, та іншої інформації, що пов’язана з діяльністю Відділу;
виконання функції Директора відділення, під час його відсутності.
C 08.2008 по 06.2010 (1 рік 10 міс.)
В компанії: АТ "Сведбанк" (публічне), Київ Посада: Начальник відділу продаж та обслуговування корпоративних клієнтів Функціональні обов'язки: Контроль за виконанням службових обов’язків працівників відділу, за проведенням спеціалістами відділу розрахункового обслуговування клієнтів у відповідності із вимогами НБУ, законодавчими актами; Контроль за дотриманням клієнтами законів і правил при проведенні банківських операцій; Контроль та виконанням рішень судів, санкціонованих прокурором постанов слідчих і постанов державних виконавців при арешті коштів юридичних осіб, у відповідності із вимогами діючого законодавства, проведенням розрахунків у випадках списання коштів за рішеннями судів та інших органів; Відкриття/закриття поточних, вкладних та карткових рахунків приватним та корпоративним клієнтам, суб’єктам МСБ (у національній та іноземній валютах); Супроводження справ з юридичного оформлення корпоративних та приватних клієнтів; Ведення рахунків, розрахунково-касове обслуговування приватних та корпоративних клієнтів у національній та іноземній валютах; консультувати клієнтів з питань розрахунково-касового обслуговування, послуг та тарифів банка; контроль за відповідністю операцій, що здійснюються за рахунками клієнтів, до Законів України “Про зовнішньоекономічну діяльність” та “Про порядок здійснення розрахунків в іноземній валюті ”, Декрету Кабінету Міністрів “Про систему валютного регулювання і валютного контролю” Постанови Правління НБУ «Про затвердження Правил використання готівкової іноземної валюти на території України та внесення змін до деяких нормативно-правових актів Національного банку України» від 30 травня 2007 року n 200, Інструкцій, Постанов, нормативних листів та роз’яснень НБУ, а також внутрішніх нормативних документів Банку; прийом документів та здійснення розрахунків по операціям купівлі/продажу/конвертації іноземної валюти по заявкам Клієнтів Банку; контроль зарахування зарплати на картрахунки співробітників корпоративних клієнтів; контроль нарахування комісійних доходів за РКО; інформування корпоративних клієнтів про необхідність погашення ними заборгованості за нарахованими доходами за розрахунково-касове обслуговування та контроль за сплатою клієнтами вказаної заборгованості; здійснення ідентифікації та вивчення клієнтів Банку під час встановлення відносин з ними та вжиття заходів для перевірки відомостей про клієнтів та їх періодичного поновлення у встановленому Банком порядку відповідно до Програми ідентифікації і вивчення клієнтів Банку, діючого законодавства та нормативних актів НБУ; моніторинг операцій що проводяться, клієнта у відповідності із вимогами Законів, діючих нормативних актів НБУ, Правил здійснення банком фінансового моніторингу; організація роботи по залученню корпоративних клієнтів, нотаріусів, адвокатів та фізичних осіб інвесторів, приватних клієнтів; проведення переговорів з потенційними клієнтами для пошуку взаємовигідних форм співробітництва та залучення грошових коштів на депозитний рахунок в банку; маркетингове дослідження потреби у банківських операціях потенційних клієнтів; консультація з умов кредитування, вимог до позичальника, термінів та тарифів позики та переліку необхідних документів для її надання, збір та первинний аналіз фінансових документів клієнта з метою продажу кредитного продукту;
підготовка звітів щодо етапів та результатів продаж, кількості та об’єму реалізованих продуктів, виконання завдань бізнес-планів і бюджету, та іншої інформації, що пов’язана з діяльністю Відділу; виконання функції Директора відділення, під час його відсутності.
C 05.2008 по 08.2008 (3 міс.)
В компанії: Перша Київська філія ВАТ "ВіЕйБі Банк", Київ Посада: Головний спеціаліст відділу оформлення та обліку банківських операцій Операційного управління Функціональні обов'язки: Перевірка з юридичного оформлення та відповідності кредитних справ корпоративних клієнтів; Облік кредитних договорів та забезпечення по кредитам; Облік договорів страхування заставного майна; Щоквартальний розрахунок фінансового класу Позичальника; Моніторинг фінансового стану Позичальника.
C 02.2008 по 05.2008 (3 міс.)
В компанії: ВАТ "Європейський банк розвтку та збережень", Київ Посада: Головний економіст відділу обліеку та супроводженя пасивних операцій приватних клієнтів Функціональні обов'язки: Супроводження поточних та вкладних рахунків приватних клієнтів; нарахування відсотків; формування реєстрів до Фонду гарантування вкладів (при ліквідації); відповіді на запит нотаріальних округів.
C 08.2007 по 02.2008 (6 міс.)
В компанії: Відділення №8 АКБ "ТАС-Комерцбанк", Київ Посада: Начальник відділу операційного обслуговування приватних клієнтів Функціональні обов'язки: Контроль за виконанням службових обов’язків працівників відділу, за проведенням спеціалістами відділу розрахункового обслуговування клієнтів у відповідності із вимогами НБУ, законодавчими актами;
Контроль за дотриманням клієнтами законів і правил при проведенні банківських операцій;
Контроль та виконанням рішень судів, санкціонованих прокурором постанов слідчих і постанов державних виконавців при арешті коштів юридичних осіб, у відповідності із вимогами діючого законодавства, проведенням розрахунків у випадках списання коштів за рішеннями судів та інших органів;
Відкриття/закриття поточних, вкладних та карткових рахунків приватним та корпоративним клієнтам, суб’єктам МСБ (у національній та іноземній валютах);
Супроводження справ з юридичного оформлення корпоративних та приватних клієнтів;
Ведення рахунків, розрахунково-касове обслуговування приватних та корпоративних клієнтів у національній та іноземній валютах;
консультувати клієнтів з питань розрахунково-касового обслуговування, послуг та тарифів банка;
контроль за відповідністю операцій, що здійснюються за рахунками клієнтів, до Законів України “Про зовнішньоекономічну діяльність” та “Про порядок здійснення розрахунків в іноземній валюті ”, Декрету Кабінету Міністрів “Про систему валютного регулювання і валютного контролю” Постанови Правління НБУ «Про затвердження Правил використання готівкової іноземної валюти на території України та внесення змін до деяких нормативно-правових актів Національного банку України» від 30 травня 2007 року n 200, Інструкцій, Постанов, нормативних листів та роз’яснень НБУ, а також внутрішніх нормативних документів Банку;
прийом документів та здійснення розрахунків по операціям купівлі/продажу/конвертації іноземної валюти по заявкам Клієнтів Банку;
контроль зарахування зарплати на картрахунки співробітників корпоративних клієнтів;
контроль нарахування комісійних доходів за РКО;
інформування корпоративних клієнтів про необхідність погашення ними заборгованості за нарахованими доходами за розрахунково-касове обслуговування та контроль за сплатою клієнтами вказаної заборгованості;
здійснення ідентифікації та вивчення клієнтів Банку під час встановлення відносин з ними та вжиття заходів для перевірки відомостей про клієнтів та їх періодичного поновлення у встановленому Банком порядку відповідно до Програми ідентифікації і вивчення клієнтів Банку, діючого законодавства та нормативних актів НБУ;
моніторинг операцій що проводяться, клієнта у відповідності із вимогами Законів, діючих нормативних актів НБУ, Правил здійснення банком фінансового моніторингу;
організація роботи по залученню корпоративних клієнтів, нотаріусів, адвокатів та фізичних осіб інвесторів, приватних клієнтів;
проведення переговорів з потенційними клієнтами для пошуку взаємовигідних форм співробітництва та залучення грошових коштів на депозитний рахунок в банку;
маркетингове дослідження потреби у банківських операціях потенційних клієнтів;
консультація з умов кредитування, вимог до позичальника, термінів та тарифів позики та переліку необхідних документів для її надання, збір та первинний аналіз фінансових документів клієнта з метою продажу кредитного продукту;
підготовка звітів щодо етапів та результатів продаж, кількості та об’єму реалізованих продуктів, виконання завдань бізнес-планів і бюджету, та іншої інформації, що пов’язана з діяльністю Відділу;
виконання функції Директора відділення, під час його відсутності.
C 02.2007 по 08.2007 (6 міс.)
В компанії: Відділення №6 АКБ «ТАС-Комерцбанк» , Київ Посада: Начальник відділу операційного обслуговування рахунків корпоративних клієнтів Функціональні обов'язки: Контроль за виконанням службових обов’язків працівник• Контроль за виконанням службових обов’язків працівників відділу, за проведенням спеціалістами відділу розрахункового обслуговування клієнтів у відповідності із вимогами НБУ, законодавчими актами;
Контроль за дотриманням клієнтами законів і правил при проведенні банківських операцій;
Контроль та виконанням рішень судів, санкціонованих прокурором постанов слідчих і постанов державних виконавців при арешті коштів юридичних осіб, у відповідності із вимогами діючого законодавства, проведенням розрахунків у випадках списання коштів за рішеннями судів та інших органів відділу, за проведенням спеціалістами відділу розрахункового обслуговування клієнтів у відповідності із вимогами НБУ, законодавчими актами; Контроль за дотриманням клієнтами законів і правил при проведенні банківських операцій; Контроль та виконанням рішень судів, санкціонованих прокурором постанов слідчих і постанов державних виконавців при арешті коштів юридичних осіб, у відповідності із вимогами діючого законодавства, проведенням розрахунків у випадках списання коштів за рішеннями судів та інших органів; Відкриття/закриття поточних, вкладних та карткових рахунків приватним та корпоративним клієнтам, суб’єктам МСБ (у національній та іноземній валютах); Супроводження справ з юридичного оформлення корпоративних та приватних клієнтів; Ведення рахунків, розрахунково-касове обслуговування приватних та корпоративних клієнтів у національній та іноземній валютах; консультувати клієнтів з питань розрахунково-касового обслуговування, послуг та тарифів банка;
контроль за відповідністю операцій, що здійснюються за рахунками клієнтів, до Законів України “Про зовнішньоекономічну діяльність” та “Про порядок здійснення розрахунків в іноземній валюті ”, Декрету Кабінету Міністрів “Про систему валютного регулювання і валютного контролю” Постанови Правління НБУ «Про затвердження Правил використання готівкової іноземної валюти на території України та внесення змін до деяких нормативно-правових актів Національного банку України» від 30 травня 2007 року n 200, Інструкцій, Постанов, нормативних листів та роз’яснень НБУ, а також внутрішніх нормативних документів Банку;
прийом документів та здійснення розрахунків по операціям купівлі/продажу/конвертації іноземної валюти по заявкам Клієнтів Банку;
контроль зарахування зарплати на картрахунки співробітників корпоративних клієнтів;
контроль нарахування комісійних доходів за РКО;
інформування корпоративних клієнтів про необхідність погашення ними заборгованості за нарахованими доходами за розрахунково-касове обслуговування та контроль за сплатою клієнтами вказаної заборгованості;
здійснення ідентифікації та вивчення клієнтів Банку під час встановлення відносин з ними та вжиття заходів для перевірки відомостей про клієнтів та їх періодичного поновлення у встановленому Банком порядку відповідно до Програми ідентифікації і вивчення клієнтів Банку, діючого законодавства та нормативних актів НБУ;
моніторинг операцій що проводяться, клієнта у відповідності із вимогами Законів, діючих нормативних актів НБУ, Правил здійснення банком фінансового моніторингу; організація роботи по залученню корпоративних клієнтів, нотаріусів, адвокатів та фізичних осіб інвесторів, приватних клієнтів; проведення переговорів з потенційними клієнтами для пошуку взаємовигідних форм співробітництва та залучення грошових коштів на депозитний рахунок в банку; маркетингове дослідження потреби у банківських операціях потенційних клієнтів; консультація з умов кредитування, вимог до позичальника, термінів та тарифів позики та переліку необхідних документів для її надання, збір та первинний аналіз фінансових документів клієнта з метою продажу кредитного продукту;
підготовка звітів щодо етапів та результатів продаж, кількості та об’єму реалізованих продуктів, виконання завдань бізнес-планів і бюджету, та іншої інформації, що пов’язана з діяльністю Відділу;
виконання функції Директора відділення, під час його відсутності.
C 05.2006 по 02.2007 (9 міс.)
В компанії: Відділення №6 АКБ «ТАС-Комерцбанк», Київ Посада: Провідний спеціаліст відділу операційного обслуговування приватних клієнтів Функціональні обов'язки: Контроль за дотриманням клієнтами законів і правил при проведенні банківських операцій;
Контроль та виконанням рішень судів, санкціонованих прокурором постанов слідчих і постанов державних виконавців при арешті коштів юридичних осіб, у відповідності із вимогами діючого законодавства, проведенням розрахунків у випадках списання коштів за рішеннями судів та інших органів;
Відкриття/закриття поточних, вкладних та карткових рахунків приватним та корпоративним клієнтам, суб’єктам МСБ (у національній та іноземній валютах);
Супроводження справ з юридичного оформлення корпоративних та приватних клієнтів;
Ведення рахунків, розрахунково-касове обслуговування приватних та корпоративних клієнтів у національній та іноземній валютах;
консультувати клієнтів з питань розрахунково-касового обслуговування, послуг та тарифів банка;
контроль за відповідністю операцій, що здійснюються за рахунками клієнтів, до Законів України “Про зовнішньоекономічну діяльність” та “Про порядок здійснення розрахунків в іноземній валюті ”, Декрету Кабінету Міністрів “Про систему валютного регулювання і валютного контролю” Постанови Правління НБУ «Про затвердження Правил використання готівкової іноземної валюти на території України та внесення змін до деяких нормативно-правових актів Національного банку України» від 30 травня 2007 року n 200, Інструкцій, Постанов, нормативних листів та роз’яснень НБУ, а також внутрішніх нормативних документів Банку;
прийом документів та здійснення розрахунків по операціям купівлі/продажу/конвертації іноземної валюти по заявкам Клієнтів Банку;
контроль зарахування зарплати на картрахунки співробітників корпоративних клієнтів;
контроль нарахування комісійних доходів за РКО;
інформування корпоративних клієнтів про необхідність погашення ними заборгованості за нарахованими доходами за розрахунково-касове обслуговування та контроль за сплатою клієнтами вказаної заборгованості;
здійснення ідентифікації та вивчення клієнтів Банку під час встановлення відносин з ними та вжиття заходів для перевірки відомостей про клієнтів та їх періодичного поновлення у встановленому Банком порядку відповідно до Програми ідентифікації і вивчення клієнтів Банку, діючого законодавства та нормативних актів НБУ;
моніторинг операцій що проводяться, клієнта у відповідності із вимогами Законів, діючих нормативних актів НБУ, Правил здійснення банком фінансового моніторингу;
організація роботи по залученню корпоративних клієнтів, нотаріусів, адвокатів та фізичних осіб інвесторів, приватних клієнтів;
проведення переговорів з потенційними клієнтами для пошуку взаємовигідних форм співробітництва та залучення грошових коштів на депозитний рахунок в банку;
маркетингове дослідження потреби у банківських операціях потенційних клієнтів;
консультація з умов кредитування, вимог до позичальника, термінів та тарифів позики та переліку необхідних документів для її надання, збір та первинний аналіз фінансових документів клієнта з метою продажу кредитного продукту;
підготовка звітів щодо етапів та результатів продаж, кількості та об’єму реалізованих продуктів, виконання завдань бізнес-планів і бюджету, та іншої інформації, що пов’язана з діяльністю Відділу;
виконання функції Директора відділення, під час його відсутності.
C 10.2005 по 05.2006 (7 міс.)
В компанії: Лівобережна філія АКБ «ТАС-Комерцбанк», Київ Посада: Спеціаліст відділу організацій роздрібних продаж Функціональні обов'язки: Консультувати клієнтів з питань розрахунково-касового обслуговування, послуг та тарифів банка;
організація роботи по залученню корпоративних клієнтів, нотаріусів, адвокатів та фізичних осіб інвесторів, приватних клієнтів;
проведення переговорів та презентацій (роздрібний бізнес) з потенційними клієнтами для пошуку взаємовигідних форм співробітництва та залучення грошових коштів на депозитний рахунок в банку;
маркетингове дослідження потреби у банківських операціях потенційних клієнтів.
|